Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko huutonetillä oikeasti päästä ansioihin? Eräs kaveri sanoi, että

Vierailija
10.07.2007 |

lähtee matkalle, kun on taas tehnyt niin hyvää bisnestä huutiksella. Miten tuo oikein tapahtuu, mäkin haluun...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen arvo on noin 100 euroa. Jotkut on niin sivistymättömiä, etteivät tajua millä on arvoa ja millä ei. Sama ihminen myi parin euron arvoisia kirjoja kalliimmalla kuin tuo löytöni. Tällaisia kun löytää muutaman viikossa, ni siitä tulee monta sataa kuussa.

Vierailija
2/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastettua tavaraa vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten myy huutiksessa kalliimmalla. Tämä tietysti edellyttää sitä, että ostaa vain sellaisia löytöjä ja sellaisia että tietää niiden menevän kaupaksi. Esimerkiksi merkkivaatteet yms menee aina kuin kuumille kiville ja jotkut myy niitäkin kirppiksillä pilkkahintaan kun haluavat eroon. Jos joka vatteestakin saa vaikka vain euron voittoa ja ostaa 30 vaatteen kasan, ni se on jo 30 euroa helposti. Puhumattakaan siitä, että monista vaatteista saa isomman voiton.

Vierailija
4/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntipalkka kun ei kovin korkeaksi nouse.

Nuo kirppismyyjätkin voisivat laittaa vaatteet huutikseen suoraan, niin saisivat niistä enemmän rahaa.

Vierailija
5/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli yksi fantasiasarja kotona ja laitoin sen huutikseen. Niistä kirjoista sai ihan törkeesti rahaa, oli loppuunmyyty sarja, josta ei ollut uusintapainoksia tehty. Mulla oli lähtöhinta per kirja pari euroa ja sitten sain yli 20 euroa kirjasta. Eli moninkertaisen summan kuin mitä joskus aikoinaan olin maksanut kirjoista. Olin kyllä autuaan pihalla kirjan arvosta =)