Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 3kk sit synnyttänyt ja nyt taas raskaana (vahingossa) olen vasta 16v joten yhdessäkin

Vierailija
03.07.2007 |

on tekemistä. Mitä ihmettä mä nyt teen? En oo poikaystävälle vielä uskaltanut kertoa vaikka onkin ihan innoissaan vauvasta. Voiko näin nopeasti edes tulla raskaaksi, kestääkö kohtu?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitään tajunnu, sanoi vaan et miks sä tän väriset ostit. No kerroin sit et olen raskaana ja se soitti samantie äidilleni ja pyysi että tää kattois vauvaa vähän aikaa. Ihmettelin et mitäs ihmettä. Sit se vei mut syömään hienoon ravintolaan ja kosi =) eli ihan onnellinen vissiin sit on

Vierailija
2/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin 2 lasta 10,5 kk:n välein, kyllä se kohtu kestää, sitähän varten se on olemassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi ymmärtää miten hyväuskoisia jotkut ovat

Vierailija
4/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap: lle! Kyllä kaikki järjestyy, ihanaa että sinulla on äiti apuna. Itse sain 18 vuotiaana toisen lapseni. Vuoden ikäerolla. Hyvin on mennyt, tukiverkko kyllä tosi tärkeä. T: nyt 27v

Vierailija
5/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaskohan ottaa selvää.... tähän hätään se ei tietty auta mutta nyt raskauden aikana on hyvä ottaa asioista selvää

Vierailija
6/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastatkaa pliis joku. Onko pakko tehdä abortti vai kestääkö kohtu? Minulle tehtiin keisarinleikkaus, eikö haava repeä kun vatsa kasvaa? Pärjään kyllä lasten kanssa, olen koko pienen ikäni hoitanut äitin 3 pientä lasta. Mutta tuo repeäminen mietityttää

Vierailija
7/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pärjään kyllä lasten kanssa, olen koko pienen ikäni hoitanut äitin 3 pientä lasta. Mutta tuo repeäminen mietityttää

Kohtu ei kestä.

Vierailija
8/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytimme kyllä kortsua jokaisena kertana mutta silti olen raskaana. Kestääkö se vai ei?

Vierailija
9/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävänikään ei suostu myymään corollaansa. Amiskin on viä aikaslailla kesken, että töihinkään se ei voi mennä.

Vierailija
10/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän tuli raskaaksi vahingossa kun eka oli 6kk, ja kohtu kesti... mutta ei se kyllä suositeltavaa ole. Mene nyt lääkäriin, ei täältä kannata lysellä tuollaista.

Vierailija
11/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha haa... ja moni uskoi!

Vierailija
12/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on melkein uusi volvo. Sain iskältä lahjaksi kun vauveli syntyi. Eikä meillä rahasta ole kiinni lasten saanti. Poikaystävä käy töissä eikä ole enää alaikäinen. Ihan hyvin muuten asiat mutta tuo repeäminen mietityttää.

Vierailija
13/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko siitä maksetaan ja paljonko aportti maksaa?

Vierailija
14/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas tylsää eräillä kun pitää tänne ihme juttuja sepitellä

Vierailija
15/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin poikakaveri vannoi laittavansa sen kumin...

Vierailija
16/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin asiallisen kysymyksen mutta ei täältä ilmeisesti saa vastausta. Kysyn joltain muulta sivulta

Vierailija
17/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä tosiaankaan kannata mitään kysellä. Niin monet keksii juttuja, ettei mitään oteta todesta.

Vierailija
18/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs sitä tietää, ja täällä muka aikuiset ihmiset vastailee kun NUORI tyttö, lähes LAPSI itsekin kysyy peloissaan jotain asiaa. Menkää itseenne ja jos teillä ei ole mitään järellistä kommentoitavaa niin jättäkää kommentoimatta :-(

Vierailija
19/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos niistä muutamista asiallisista vastauksista. Lääkäri sanoi että kyllä kohtu kestää, mutta minut joudutaan taas leikkaamaan. Raskaus on onneksi vielä aivan alussa niin ei vatsa heti ala kasvamaan. 4 aikaan saan kertoa uutiset poikaystävälleni, on varmasti innoissaan (toivottavasti)

Vierailija
20/33 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla ihan suloinen tyttö, ainakin minulle nousi se kuva sinusta!