Olen 3kk sit synnyttänyt ja nyt taas raskaana (vahingossa) olen vasta 16v joten yhdessäkin
on tekemistä. Mitä ihmettä mä nyt teen? En oo poikaystävälle vielä uskaltanut kertoa vaikka onkin ihan innoissaan vauvasta. Voiko näin nopeasti edes tulla raskaaksi, kestääkö kohtu?
Kommentit (33)
Synnytin 2 lasta 10,5 kk:n välein, kyllä se kohtu kestää, sitähän varten se on olemassa!
Onnea ap: lle! Kyllä kaikki järjestyy, ihanaa että sinulla on äiti apuna. Itse sain 18 vuotiaana toisen lapseni. Vuoden ikäerolla. Hyvin on mennyt, tukiverkko kyllä tosi tärkeä. T: nyt 27v
Kannattaskohan ottaa selvää.... tähän hätään se ei tietty auta mutta nyt raskauden aikana on hyvä ottaa asioista selvää
vastatkaa pliis joku. Onko pakko tehdä abortti vai kestääkö kohtu? Minulle tehtiin keisarinleikkaus, eikö haava repeä kun vatsa kasvaa? Pärjään kyllä lasten kanssa, olen koko pienen ikäni hoitanut äitin 3 pientä lasta. Mutta tuo repeäminen mietityttää
Vierailija:
Pärjään kyllä lasten kanssa, olen koko pienen ikäni hoitanut äitin 3 pientä lasta. Mutta tuo repeäminen mietityttää
Kohtu ei kestä.
käytimme kyllä kortsua jokaisena kertana mutta silti olen raskaana. Kestääkö se vai ei?
Poikaystävänikään ei suostu myymään corollaansa. Amiskin on viä aikaslailla kesken, että töihinkään se ei voi mennä.
ja hän tuli raskaaksi vahingossa kun eka oli 6kk, ja kohtu kesti... mutta ei se kyllä suositeltavaa ole. Mene nyt lääkäriin, ei täältä kannata lysellä tuollaista.
meillä on melkein uusi volvo. Sain iskältä lahjaksi kun vauveli syntyi. Eikä meillä rahasta ole kiinni lasten saanti. Poikaystävä käy töissä eikä ole enää alaikäinen. Ihan hyvin muuten asiat mutta tuo repeäminen mietityttää.
kysyin asiallisen kysymyksen mutta ei täältä ilmeisesti saa vastausta. Kysyn joltain muulta sivulta
Ei täältä tosiaankaan kannata mitään kysellä. Niin monet keksii juttuja, ettei mitään oteta todesta.
mistäs sitä tietää, ja täällä muka aikuiset ihmiset vastailee kun NUORI tyttö, lähes LAPSI itsekin kysyy peloissaan jotain asiaa. Menkää itseenne ja jos teillä ei ole mitään järellistä kommentoitavaa niin jättäkää kommentoimatta :-(
kiitos niistä muutamista asiallisista vastauksista. Lääkäri sanoi että kyllä kohtu kestää, mutta minut joudutaan taas leikkaamaan. Raskaus on onneksi vielä aivan alussa niin ei vatsa heti ala kasvamaan. 4 aikaan saan kertoa uutiset poikaystävälleni, on varmasti innoissaan (toivottavasti)
taidat olla ihan suloinen tyttö, ainakin minulle nousi se kuva sinusta!
Vierailija: