Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen voi laittaa isomman sisaruksen (10v) kanssa elokuviin ilman aikuista

Vierailija
03.07.2007 |

Olisimme viereisessä salissa katsomassa toista elokuvaa. Oletteko kokeilleet tällaista koskaan, onnistuuko?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun esikoinen oli 8-vuotias kun meni kaverinsa (saman ikäinen) kanssa kahdestaan elokuviin.

Mä vein ne sinne ja hain pois. Itse shoppasin sen aikaa, mitä se nyt oli pari tuntia. Ihan hyvin meni reissu.

Vierailija
2/10 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi on rauhallinen 5 vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallisia ja järkeviä tyttöjä, mutta JOS pienemmälle tulisi mikä tahansa hätä tai tarve tavoittaa jompikumpi aikuisista, niin mitä se isompi voisi tehdä? Hätääntyisi kuitenkin eikä osaisi toimia ja meitä ei saisi mitenkään kiinni. Tai sitten laittaisi tekstiviestin, että on hätä ja kaikilla jäisi leffat katsomatta.

Eiköhän tuon voisi hoitaa jotenkin järkevämmin?

Vierailija
4/10 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kovin mielelläni laittaisi omaa 12-vuotiasta, 6-vuotiaan veljensä kanssa kahdestaan. Meillä tyttö ei hätäänny, mutta ei välttämättä saa pideltyä/estetyä poikaa, jos hän jotain saa päähänsä. Toisaalta taas poika hyvin todennäköisesti olis ihan kunnolla ja katsois rauhassa elokuvan, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Vierailija
5/10 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos ongelmia aikuinen pääsee nopeasti paikalle.

Vierailija
6/10 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-v on siinä rajoilla...

Vierailija
7/10 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla ei ollut mitään ongelmia. Itseä huolestutti 10 min ero alkamisajankohdassa sen verran, että ei taida tulla tehtyä tätä ihan heti uudestaan. Moninaisista syistä johtuen tuli väliaikainen lapsenvahtiongelma mutta seuraavalla kerralla jätän mieluummin elokuvan väliin.

Vierailija
8/10 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänettömällä tietenkin. laita vaikka värinähälytys päälle. Silloin voivat lapset soittaa jos joku hätä.

Vierailija
9/10 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ilman kännyä päästänyt keskenään.

Vierailija
10/10 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka epäkohteliasta ja junttia onkaan räplätä kännyä elokuvateatterissa. Eikö tosiaankaan tuon ikäiset enää nykyisin pärjää pientä hetkeä keskenään?