Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ISOT ENSKAT TI-TO***

03.07.2007 |

Huhuu??

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viime yö meni ihan älyttömän hyvin! D heräs vaan kerran. Nukahti ensin vajan tunnin tassuttelulla, mutta mä potkasin vahingossa vessassa käydessä pottaa ja herätin pojan :(. Uusiks nukahtaminen vaati 20 min tassuttelua. D ei edes huutanut juuri lainakaan silloin tassutellessa. Kerran oli sitä mieltä, et syliin on päästävä. Ensin nostinkin pojan syliin rauhottumaan, mutta huuto alkoi saman tien sänkyyn laittamisen jälkeen. Tiesin, et jos nostan taas, niin loppuyö meneekin syliin-sänkyyn veivatessa. Ihan parin minuutin huutamisen jälkeen D tyytyikin sit sänkyyn :). Maidon saamatta jääminen ei ollut mikään ongelma vaan oli vain vaikea nukahtaa omaan sänkyyn.

Tästä yöstä en kyllä uskalla odottaa noin helppoa. Ton yhden kunnon heräämisen lisäksi viime yönä jouduin antamaan tutin pari kertaa. Ite vaan nukuin tosi huonosti kun jotenkin kyttäsin noita heräämisiä. Aamulla herättiin klo 6 (mikä on ihan ok, jos illalla mennään nukkumaan klo 20). Aamupäivän D oli paljon paremmalla tuulella kuin yleensä eli ehkä nukkui jonkin verran paremmin kuin ennen.

Mekin ollaan oltu tänään rannalla ja D pääsi järveen uimaankin :).

Aurora: Meillä on apteekista ostettua Erisan-aurinkovoidetta. Lapsille tarkotettua, purkin kyljessä lukee 6 kk iästä alkaen. Saisko teidän vaunuissa istuimen sillain puoli-istuvaan asentoon? Tai sit jollain tyynyllä tms. tuet Oliveria vähän ylöspäin. D viihtyi vaunuissa tuossa asennossa ennen kuin varsinaisesti istui.

Bejpi: Piltillä on joku mansikkajälkiruoka muistaakseni 5-6kk ikäisille eli eiköhän silloin voi antaa mansikoita maistella.

Jenni ja D 1v.

Vierailija
22/30 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten säälittää tuo mies, kun sen lomien aikana oli aika epävakaista ja nyt sitten taas paukkasi tällaiset aurinkoiset ja lämpimät kelit, kun sen piti palata töihin. :( No, onhan illatkin lämpimiä nyt niin josko vaikka juotais kahveet vielä tossa terassilla.

Iitukan pahin eroahdistus taitaa olla jo ohi, vai mitä MiaMik? Ainakin tosi reippaalta neitokaiselta hän kuulostaa!

Mekin ollaan taas saatu takaisin oma iloinen pikku-quumme! Reilun viikon se hässäkkä kesti, mutta nyt jo monta päivää on mennyt tosi mukavasti. Saan taas mennä vessaan rauhassa ja poistua hetkeksi vaikka yläkertaan laittamaan pyykkejä, eikä poitsu siitä hätäänny. Se eroahdistus- tai mikä lie vierastuskausi oli kyllä tosi lyhyt, jos se nyt tosiaan on jo ohi (koputan puuta)! Näin taas saatiin osoitus siitä, miten vaiheikasta tää vauvaelämä on. :)

Pahimman kiukkuamisen aikaan tuntui, ettei quu oppinut edes mitään uusia taitoja. Mutta nyt poitsu on ottanutkin aimo harppauksia eteenpäin kehityksessä, sekä puheessa että liikkeissä.

Ensinnäkin quu on oppinut matkimaan eläinten ääniä: ammuu, mää, röh röh ja hau hau kuuluu jo valikoimiin. :) Suloista, kun toinen alkaa haukkua, kun näkee koiran telkkarissa tai kirjassa tai jos ulkona koira haukkuu. Sunnuntaina oltiin Korkeasaaressa, ja siellä niitä jänniä eläimiä vasta olikin! Lisäksi quu on oppinut sanomaan " nalle" . Tosin siinä L-kirjainten kohdalla on joku hassu kielen pyöräytysäänne, mutta ihan oikein se toistaa sanan nallenkuvan kohdalla, kun luetaan yhdessä pottakirjaa. Sanoi sen miehellekin, kun pyysin poitsua demonstroimaan isille uutta hienoa taitoa. :)

Taputtamisen quu on nyt hokassut ihan tosisaan, vaikka jo pari päivää sitten taputteli ekoja kertoja. Mutta nyt siis tosiaan se istuu lattialla ja taputtaa ihan intona ja katsoo muhun päin, että " äiti, kato mä taputan, jeeeee!" ;) Ihan selvästi se tunnistaa sanan " taputtaa" ja alkaa myös taputtaa hulluna, kun toistelen " taputaputapu" , vaikka en näyttäisi itse mallia.

Ja sitten toi kävely! Vaikka just taisin sanoa, että varmaan ainakin vuoden ikään mennään kontaten, niin enpä enää tiedä... Aikasemminkin poitsu on seissyt satunnaisesti muutamia sekunteja, mutta eilen se alkoi seistä ihan tosissaan pitkiäkin aikoja - ilman tukea siis. Tänään se on jo yrittänyt kovasti nousta seisomaan ihan itse. Ensin quu menee kyykkyyn ja tasapainoilee siinä, ja sitten yrittää ponkaista ylös pystyyn asti. Välillä onnistuu, mutta sitten alkaa jotenkin huimata moinen seisoskelu ja se menee äkkiä takas kyykkyyn. ;) Ulkona harjoittelu on varsinkin vimmattua ruoholla. Ja sisällä matolla on paras paikka.

Tänään oli suloista, kun tultiin sisälle vilvoittelemaan ja syömään välipalaa ja riisuin pikku-ukon ihan nakupelleksi. Se meni heti olohuoneen uudelle matolle ja kävi makuuasentoon ja laittoi pään mattoa vasten ihan kuin sängyssä nukkumaan mennessään. Aikasemmin quu ei ole koskaan itse mennyt makuuasentoon, mutta nyt ilmeisesti harjoitukset oli ollut sen verran kovia, että piti hetki lepuuttaa.

Nyt on kyllä ollut niin kuuma, että oon pitänyt välillä quuta aika paljon ilman vaippaa sisälläkin. Mites te muut? Tietty riskihän siinä on, heh heh, mutta tuntuu, että sillä ihan peppu hautoo jos koko ajan pitää olla vaatteet ja vaippa päällä.

En tiedä voisko se olla, että ylähampaiden puhkeaminen vaikutti myös siihen kummaan eroahdistukseen, mutta ainakin nyt kun hampaat on jo ihan kunnolla esillä niin pikkumies on kuin itse aurinko taas. Ainakin syömisiin hampaiden tulo kyllä selvästi vaikutti. Olin jo ihan epätoivoinen, että eikö poitsu enää meinaa syödä mitään, mutta nyt taas menee hyvin ruokailut. Vähänkö oli ihanaa, kun eilen tein koko perheelle samaa ruokaa - makaronilaatikkoa - ja quu söi sitä ihan innoissan! Ja tänään oltiin ruokapuistossa avoimella päiväkodilla, ja sielläkin quu söi jauhelihakeittoa ihan siinä missä muutkin lapset. Pikkuhiljaa siis ollaan siirtymässä noista vauvan ruoista tavallisiin ruokiin. Nyt kun maitotuotteita saa jo antaa niin se helpottaa kummasti.

Mites muuten Queen, ootko antanut Liialle maustettuja jugurtteja? Mä yritin aluksi antaa maustamatonta ja laittaa siihen hedelmäsosetta joukkoon, mutta ei se oikein maistunut. Nyt annan sitten tavallista " Perinteinen" -jugurttia enkä usko että siitä nyt niin kauheesti haittaa on. Terveellisiähän noi jugurtit on, vaikka on siinä tietty se ripaus sokeria. Muita herkkuja, keksejä tai jätskiä tai sellasta me ei olla vielä ollenkaan annettu. Hedelmistä quu tykkää tosi paljon ja ne saa toistaiseksi kelvata.

Mansikoista oli kai bejpi kysellyt. Mä ainakin oon antanut mansikoita quulle. Tosin ne on just niitä kamalan ihania, eli vähän kirpeitä ja quu irvistellen syö niitä. ;)

Ja romaaniin hienoksi lopuksi: quu sai hoitopaikan just siitä ryhmiksestä, johon toivottiin sen pääsevän!!!! Se on ihan tässä vieressä, n. 5min. kävelytietä. Voidaan mennä pyörällä tai talvella voin vetää poitsua vaikka pulkassa. Lisäks meidän pihasta on tulossa sinne ainakin 4 muuta lasta eli sekin on kiva, kun sitten on tuttuja leikkikavereita.

Nyt täytyy mennä saunaan - ihan kuin tässä ei olisi koko päivän jo ollut kuin saunassa!

-Q- ja -q- ~11kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Jospa sitä ehtisi välillä perehtyä paremmin muidenkin kuulumisiin.

Ida jo kävelee tukea vasten, ollaanpas sitä jo isoa tyttöä :)

Aurora, noissa aurinkorasvajutuissa on tosiaan monenmoisia suosituksia, toiset sanoo että fysikaalisen suojan omaavia voi vauvallekin laittaa, toiset taas ettei rasvaa alle 1- tai 2- tai 3-vuotiaalle. Joten kukin äiti varmaankin tekee tyylillään. Minä en oo Aleksilla rasvaa käyttänyt, mutta en usko että se haitallista on kun kerran apteekissakin nimenomaan pienille tarkoitettua rasvaa myydään.

Jennille tsemppiä unikoulun onnistumiseen! Hyvältä ainakin tähän mennessä vaikuttaa, toivotaan että jatkuu samaan malliin :)

Vieläkin ihmetyttää että miten D voi olla jo vuoden vanha...Tuntuu että vastahan se oli 5kk :D

Vitsi kun q onkin oppinut paljon uusia taitoja :) Onnea niistä!

Ja tosi hieno juttu että saitte quulle haluamanne hoitopaikan!

Mä oon kanssa säälinyt tuota vaippapeppua, pitäisikin alkaa pitämään edes hetkittäin ilman vaippaa. Itse asiassa voisi ulkona kokeilla, kun ei tuo poika vielä niin liikkuvainen ole että kohtuu hyvin pysyy varjossa vaikka pylly olisikin paljaana.

Mansikoista: Tuoreet mansikat ovat ehkä vähän voimakkaampia kuin valmissoseena olevat, mutta en usko että varovaisesta tarjoamisesta on mitään haittaa jos ei vauvalla allergisoitumista muillekaan ruoka-aineille ole ollut havaittavissa. Neuvolasta saadun prosun mukaan mansikkaa tulisi välttää ekan vuoden ajan jos allergiaan taipumusta. Toisaalta nykyään ohjeistetaan ettei tarvi välttää minkään ruoka-aineen kokeilua tuolla perusteella. Uskon että en silti vielä tänä kesänä Aleksille mansikkaa anna. Ja meillä tietty pitäisi ensin saada muutenkin repertuaaria laajennettua (esim. viljat puuttuu vielä ruokavaliosta..)

Aleksi nousi sitten eilen ekan kerran seisomaan pinniksessä :)

Ja nyt katse koko ajan tähyilee ylöspäin, mistä saisi hyvän tuen nousta.. Sitten kolisee pää jos ei ole vieressä kyttäämässä alaspääsyä.

Viime yö oli sitten ensimmäinen kun A. nukkui koko yön pinniksessä, jee! 2 kertaa söi mutta nostin aina takaisin sänkyynsä ja hyvin jäi sinne. Perhepedissä nukkumista oltaisiin ainakin mun puolesta vielä jatkettu, mutta koska tuosta vilpertistä on tullut niin liukasliikkeinen että pelkään sen putoavan jos nukkuu meidän sängyssä...Etenkin aamuisin kun vielä torkun niin se suuri vaara on olemassa.

Ja yöt on kyllä sujuneet näin erillisissä sängyissä paremmin - toistaiseksi ainakin (*koputtaa puuta*)

Viipero & Aleksi pian 8kk (4 yötä.........)[/color]

Vierailija
24/30 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma! Pikku-quulle tuli tosi korkea kuume ihan yhtäkkiä! Se olikin outoa, kun kylvyn jälkeen rasvasin poikaa sylissäni, niin yhtäkkiä se valahti ihan lötköksi ja meinasi nukahtaa. Sain kuitenkin vielä yöpuvun laitettua ja annettua puol pulloa maitoa, kunnes simahti lopullisesti. Arvasin, että se herää jossain vaiheessa nälkäisenä... Mutta ajattelin kyllä, että väsymys johtui vain jännittävästä päivästä.

Tossa kymmenen maissa quu alkoikin itkeskellä ja mies meni antamaan maitoa. Silloin quu oli jo ihan kuuma ja äkkiä annettiin kuumelääkettä ja tuuletettiin huonetta. Oli muuten jotenkin pelottavaa, kun poika taisi vähän olla kuumehoureessa, kun naureskeli niin kovaan ääneen mun sylissä, mutta katseli ihan tyhjyyteen. Ja kun laskin sen takas sänkyyn, se jatkoi uniaan eli ei tainnut oikeasti olla edes hereillä. Vähän väliä quu on nyt puhunut tuolla unissaan... Mulla on ollut pienenä taipumusta nähdä kuumehoureita, ja muistan itsekin esim., miten luulin isiä isoksi hämähäkiksi ja huusin kuin syötävä ja sitten mut vietiin partsille jäähylle! Onkohan quu perinyt tuon taipumuksen? 39,5 asti kuume ehti nousta, mutta nyt poitsu hikoilee tuolla ja äsken mittasin enää 38,4.

Voiko uusien asioiden oppiminen aiheuttaa ihan kuumetta???

-Q- ja kuumepotilas quu

Vierailija
25/30 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q:lle ensin... yhtenä mahdollisuutena väläyttelen jo valmiiks vauvarokkoa. Toiselta nimeltäänhän siitä puhutaan kolmen päivän kuumeena ja aina siihen ei liity mitään ihottumaa. Aksulla oli ilmeisesti vauvarokko ennen joulua. Yhtenä iltana nukahti pirteän leikkipäivän jälkeen ja sitten yöllä kun muutaman tunnin päästä heräsi niin kuumetta olikin yhtäkkiä melkein 40 ja sitä jatkui kolme päivää. Aksu oli ihan sippi koko ajan mutta supolla kuume laski hyvin ja välillä leikki tosi pirteestkin ja sitten taas seuraavana hetkenä väsähti ihan totaalisesti kun kuume taas nousi. Kuume sitten hävisi sen kolmen päivän jälkeen ihan yhtä nopeasti kuin oli tullutkin eikä mitään ihottumaa tullut missään vaiheessa.

Onpa ihana olla kotona, mutta ihana oli kyllä matkakin! Kaikki meni tosi hienosti ja Aksu jaksoi lentokoneessakin aika hyvin. Varsinkin tänään paluulento meni kivuttomasti kun Aksu nukkui yli puolet matkasta.

Uusia asioita Aksu oppi reissussa :D hienoimpana varmaankin juokseminen ja jalkojen tömistäminen. Sanavarastoon tuli uusi sana: KAKKA ja sitäpä sitten kailotettiin kovaan ääneen mm. härkätaistelussa (joka oli muuten tosi hieno!!). Niin ja kaksi uutta hammastakin puhkesi heti ekana yönä reissussa.

Ja jäipä sieltä äidille ja isillekin jotain uutta käteen... ihan kirjaimellisesti. Mentiin nimittäin kihloihin. Vaikkei nyt karkausvuosi olekaan ;)

Tuolta löytyy muutamia kuvia reissusta (Aksusta lähinnä)

http://irc-galleria.net/archive.php?nick =millipilli&album_id=1642373

pikku-milli & Akseli 1v2kk

Vierailija
26/30 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sitten Tampesterin treffipäivä :)

pikku-millille ja miehellesi onnittelut kihlauksesta :) Kiva kuulla että reissu oli mennyt hyvin!

Viipero, Idakin oppi ensin pinniksessä seisomaan nousun ja hetken päästä sitten muuallakin. Ainut vaan niin tuo alasmeno on vieläkin aika huteraa touhua. Kauhea pam vaan kuuluu kun neiti lässähtää pikkuiselle pyllylleen (ja joskus siitä vielä selälleen).

quiero, minäkin veikkaan vauvarokkoa tai hampaita! Hienoa, että pikku-guu pääsi siihen hoitopaikkaan mihin halusitte! Kauhiasti poitsu on taas kehittynyt! Niin ja niissä juguissa ei ole " ihan vähän vaan sokeria" vaan muistaakseni 8 palaa sokeria per pieni purnukka? :)

Eroahdistus ei ole ihan kokonaan vielä mennyt ohi, varsinkin väsyneenä Ida saattaa itkeä koko ajan mun perääni. Mutta on se huomattavasti helpottanut! Isi on kyllä meillä tällä hetkellä ihan out-listalla ;) Ei kelpaa kyllä juurikaan mihinkään! Ehkä pallopeleihin isin hyväksyy ja iltapuuro on miehen hieniä (niin ja iltapesut mutta nekin menee selkä kaarella :D).

bejbi, viimeksi eilen annoin Iitukalle kotimaista mansikkaa ja ilmekään ei värähtänyt :D Nam nam vaan tyttö hoki ja katsoi koko ajan saako sitä lisää :)

D:n ensimmäinen yö olikin mennyt hyvin! Mitenkäs viime yö?

Meillä on nyt toinen aamu takana ilman klo 7 tissiä ;) Mä oon oikeasti koko ajan luullut että Idalla on tuolloin jo kova nälkä, kun vetää niin ahneesti maitoa. Mutta pyh. Tänäänkään ei ollut moksiskaan. Yritti kyllä saada tissiä suuhun, mutta klo 6 nostin viereeni ja vedin taas tissit peiton alle. Klo 8 sitten neiti nousi pirteänä tähän päivään :) Aamupuuroakin meni huomattavasti paremmin!!!

Nyt odottelemaan, koska neiti haluaa maitoa. On meinaa vähän rinta piukeena, kun on tottunut jo aikaisempaan tyhjennykseen ;)

Vierailija
27/30 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään päivittäin potalla 5-10 kertaa ja aina tulee pisut, jos ei ole juuri vaippaan tullut. Kakka on tullut pottaan jo melkein 2 viikkoa 2-3 kertaa päivässä! Fuzzejahan me käytetään päivisin... Eli siis jos Ida tekee pisut pottaan niin näin aamuisinkin se saattaa olla 1-2 tuntia ilman vaippaa jne.

Vierailija
28/30 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi Millille onnittlut kihlauksen johdosta.

Vitsit miten Aksu on jo iso poika, vastahan se oli ihan pikkuinen kun pidin sitä tampereella sylissä.

Aurinkorasvasta: mä oon laittanut ainolle sellaista lasten rasvaa jossa on molemmat sekä fysikaalinen että kemiallinen suoja, suojakerroin on jotain 40 luokkaa. Olen laittanut sitä vaan silloin kun ollaan pidempiä aikoja ulkona ja on tosi lämmin päivä, kun ei raski pitää kamalasti vaatteita.

Mansikoista: mä olen antanut ihan pieniä paloja maistaa, mutta Aino tuntuukin sellaiselta lapselta jolla ei maha ihan pienestä ole moksiskaan.

MM. Vautsi mä luin ihan innoissani tuota pottajuttua ja päätin että tänään ostetaan Ainolle potta ja ruvetaan harjoittelemaan.

Aino ei edelleenkään syö mitään kiinteää vaan laittaa suun tiukasti kiinni, maidon tuotanto on lisääntynyt mulla taas sen johdosta. Alkaa vaan vähitellen riittämään tämä pelkkä tissittely, pitäis ruveta kohta treenaamaan taas ihan tosissaan, mutta tiedän että kun alan 4-5 kertaa viikossa juoksemaan salilla ei maitoa enää tule joten pitäis saada muut keinot jo käyttöön. Pulloahan Aino ei syö joten kaikki korvikkeet ja vellit on juotava mukista, mutta sekin on tosi vähäistä.

Ainolla on muutenkin joku eroadistuskausi menossa, sylissä pitäis olla koko ajan, mutta eihän siitä mitään tule.

No nyt pakkaamaan salikamat ja valmistautumaan treeniin.

AA ja AE

Vierailija
29/30 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ajattelin etten jaksa kirjoittaa mutta naputtelen nyt kuitenkin pari sanaa kun tässä koneella istun. En siis olisi jaksanut siksi että jo kolmatta päivää on ihan kumma olo. Eka oli vatsa ihan kuralla, ja nyt vaan pyörryttää, etoo ja väsyttää. En ole jaksanut kolmeen päivään tehdä mitään, makoilen vaan lattialla ja Aino möyrystää ympärillä.

Tänään on pakko lähteä liikkeelle kun on aika kampaajalle varattuna, niin mulle kuin Ainolle. Aino joutuu luopumaan ihanista korvakiharoistaan... Alkavat olla sen verran pitkät jo keräävät kaikki roskatkin lattialta, joten käytännöllisyys menee nyt muun ohelle. :)

Lauantaina on serkun häät joten pitäis vielä ostaa sukkahousut, jotain millä saan tukan viriteltyä ylös ja miehelle puku. Mulla onkin jo kolttu valmiina, tosin on sen verran tyköistuva että masupompula näkyy mukavasti - täytynee ostaa tukisukkahousut, voi voi.

No juu, lienee paree mennä Ainon kanssa pötköttelemään.

Karssuli & Aino 9kk

Vierailija
30/30 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli muuttolaatikot on vihdoin purettu ja viimeisetkin loiset heitetty pihalle (mun veli on siis asunut meillä muutosta asti, ei olla oltu omalla porukalla vielä yhtään yötä!). Nyt nautitaan omasta kodista ja koetetaan tajuta, että tää on meidän! Pitäis kyllä mennä vielä liuta asioita hoitamaan ja hakemaan viimeiset tavarat toisen veljen varastosta, mutta ne on pieniä juttuja.

Meillä yöt on yhtä hulinaa, tai välillä sellaisia normaaleja kolmen syönnin öitä, mutta eilenkin tyttö simahti mun syliin kasilta ja yhdeltätoista heräsi huutamaan. Pääteltiin, et hampaita varmaan tekee, kun rauhoittui vasta kun sai kylmää suuhun ja kipulääkettä nassuun (vaikka taisi kyllä pulauttaa kaiken lääkkeen pois). Nukkui sit loppuyön meidän välissä ja kahdesti nussutti tissiä. Mut toi on ihan ok verrattuna la-su yöhön, jolloin tosiaan asui tissillä 15 min välein.

bejpi, mä olen antanut typylle mansikkaa ihan jo useemman kerran, eikä siitä ole mitään tullut. Typy tykkää hirveesti mansikasta, vaikka se aluksi aina onkin muka kirpeää. :) Samoin meillä syödään vesimelonia ja kurkkua ja tomaattia, joka aterialla jotain viileää.

Aurora on saanutkin noita aurinkorasvavinkkejä, meillä siis oli kans apteekista ostettua lasten rasvaa, mut en ole sitä kauhean usein enää käyttänyt, kun neiti on saanut jo väriä kasvoihin ja käsiin eikä ole palanut kun lähes aina on pitkät vaatteet ja hattu auringossa päällä. Ja toi rasvapurkki jäi lentokentälle, kun unohdin laittaa sen ruumaan eikä sitä saanut ottaa käsimatkatavaroihin. Et se siitä 14 eurosta... :)

Toinen, anna ihmeessä Oliverin olla puoli-istuvassa asennossa, ei siis niin että selkä joutuisi rasitukseen vaan niin, et pää on vähän ylempänä. Kun näkee jotain vaunuista, niin viihtyy luultavasti paremmin.

Q, meillä kans typy on uudessa kämpässä joka päivä ollut nakuna, yhdet pissit on tullut matolle, mutta ei se haittaa, kun se matto oli pääasiassa muuttoa varten lattialle laitettu muutenkin :) Sit oon antanut olla ilman housuja nurmikolla nyt parina päivänä, tyttö on ihan innoissaan ku saan olla ilman vaippaa.

Tuosta vaipasta tuli mieleen, ku typy on niin suloinen: muuten ei halua kauheasti syliin, mut sit jos on nälkä, väsy tai kakka housussa, niin konttaa mun luo ja nostaa kädet mun jaloille, et pitää päästä syliin. Helpottaa kovasti, kun tietää heti, et nyt on jotain oikeesti tytöllä hätänä. :)

Ja kiva, et saitte sen hoitopaikan! Mites naperon Eetun hoitopaikka??

Jennille parempia öitä! Mä odotan jo innolla ens yötä, kun haluaisin aloittaa unikoulun, mut toisaalta me ollaan lähdössä taas pe mummolaan, ja siellä en viitsi taas huudattaa tyttöä, kun muut häiriintyy - etenkin meidän 3-v. kummipoika.

Aleksikin on jo noussut seisomaan!! Hieno homma!

Ja millille onnea kihlauksesta!!

MM, vähän teidän Iitu on pottavirtuoosi! Meillä typy ei tajua ollenkaan sitä pottaa...

Siis kääk, mä olen unohtanut koko treffit enkä kyllä ehdi sinne... Harmi, olis ollut kiva nähdä, mut meikäläisen päässä ei pysy nykyään mikään, eilen unohdin mennä vakuutusyhtiöön varattuna aikana...

Jaahas, menenpäs valmistautumaan asioille lähtöön. Hauskoja treffejä!

-Osse ja typy viikkoa vajaa 8kk