Millainen synnytysmeikki teillä on ollut?
Mulla on tänään aika koemeikkiin ja pitäisi päättää mitä haluan.
Kommentit (34)
ja vedenkestävää ripsaria, koska synnytyksessä tuppaa itkettämään. Sävy devilish black.
IHan vaan koska mies ottaa kuvia. Ehkä laitan vedenkestävää ripsaria vähän ja kestävän puuterin, hiukset kiinni!
Vierailija:
IHan vaan koska mies ottaa kuvia. Ehkä laitan vedenkestävää ripsaria vähän ja kestävän puuterin, hiukset kiinni!
Muutenkin oli niin pitkä synnytys että ripsarit mitä aamulla olin laittanut oli lähteneet jossain vaiheessa.
sairaalan vaatteissa salamalla otetut kuvat näyttää puolikuolleilta joka tapauksessa, ellei miehesi osaa oikeasti kuvata.
Oikeasti satsaisin enemmän miehen kamerankäsittelytaitoon kuin ripsariin...
nimim. mun äiti otti musta pari " parantumaton syöpä" kuvaa
Vähemmällä en olisi kehdannut lähteä....
satsata hyvään kuvankäsittelyohjelmaan, sillä mullekin lisättiin ne ripsivärit jälkikäteen ja punaisena helottava nenä " puuteroitiin" . ;)
ottakaa meikit mukaan, koska synnytys saattaa olla pitkä ja ainakin ne minut silloin suihkuun patistivat.
Oli älden mukavaa sitten suihkun jälkeen supistuskivuissa meikata uudelleen, mutta oli se sen arvoista. Lapsesta tuli kauniimpi kuin äidistä.
lapsesta lähdettiin yöllä kiireellä niin eipä siinä paljon meikkiä ajatellut...toiseen lähdettiin iltapäivällä kiireellä myös(synnytys kesti 1,5t ja matkaa sairaalaan n.50km) eli meikit oli sit ne mitä aamulla olin laittanut. Kyllä mulla on synnytyksessä jokin muu mielessä kuin meikki!!!
Ei tarvinnut huolehtia siitä, ehtiikö meikata ennen synnytystä ja miltä näyttää laitoksella. Ripsenkähertimet oli mukana, se oli ainoa ehostus mitä mulla oli matkassa.
Siitä saatiin edustavia valokuvia lapsen kansioon. ;)
Leikkautin myös hiukseni noin laskettuna aikana. Laitoin pitkät hiukseni letille synnytykseen. Ajattelin, että en ehkä muuten ehtisi selvittelemään takkuja synnytyksen jälkeen, enkä vauvalta varmasti malttaisikaan.
Anyway. Synnytys kesti 27 tuntia, josta ponnistus 50 min. Meni ensikertalaiselta ihan mallikkaasti. Sukulaiset katselevat kuvia ja ihmettelevät, että miten minun kasvoni sädehtivätkään ja en näytä yhtään väsyneeltäkään, synnytysrupeaman jälkeen. Totta, ei väsyttänyt yhtään moneen päivään! Toki makuuasento on hyvin kuvauksellinen. Siinä näyttää nuoremmalta, kun painovoima siloittaa rypyt ja kyllä olin niin huojentunutkin, kun kaikki meni synnytyksessä hyvin ja kivut ohi, että varmasti rennot kasvotkin näyttävät nuoremmilta.
Olen 31 v ja minulla on hyvä iho. Synnytys tuo poskipunan ja puuteria tai meikkivoidetta en ihoni puolesta tarvinnut. Enkä muuten hikoillut edes kivun vuoksi koko synnytyksen aikana! Tämä oli todella yllättävä seikka.
Tai sitten olisi pitänyt opastaa miestä etukäteen vähän paremmin oikeista kuvakulmista. Kuvat tuli otettua " alaviistosta" kasvoihin nähden, ja leukani näyttää ihan valtavalta. Ja sitten on niitä kuvia, joissa painan leukaa rintaan ja näyttää siltä kun mulla ois ihan järkky kaksoisleuka. Ei paljon lohduta vaikka oli tukka hyvin ja meikit ja kaikki, kun näytän ihan possulta. No, ensi kerralla pitää olla vähän tarkempi.
Mutta pesin ne sitten suihkussa pois.
Siinä oli jo pitkään " synnytetty" , ja homma rupesi viimein olemaan ponnistuksia vaille valmis, kun mies huomasi että kamerasta oli filmi loppu. Hän huikkasi: " odottakaa, mä käyn ostamassa lisää!" , ja säntäsi synnäristä ja sairaalasta läheiselle huoltsikalle filmin ostoon. Siinä jäivät äiti ja kätilöt suu auki katsomaan isukin perään. Onneksi tilanne ei ollut kamalan hektinen (ihme kyllä...), joten äiti malttoi oikeasti odottaa ne (varmaan pitkiltä tuntuneet) minuutit, kunnes isä palasi juosten takaisin kameransa ja filminsä kanssa. Meikeistä en tiedä. ; )