:) ihastuin
hihi mulla on juttua yhden miehen kanssa, jonka kanssa on ollut vähän vipinää jo viime kesänä, mut nyt tää meidän juttu on päässy jo ihan uudelle asteelle.. Mulla on tosi paha sitoutumiskammo ja pelkään petetyksi tulemista, mut tää kys. tyyppi saa mut tuntemaan jotain ihan uusia juttuja!
Tänään kuitenkin olin sen luona ja öh, päädyin ottamaan siltä suihin (mitä en oo ikinä kyenny tekemään kunnolla kenellekään, korkeintaan ehkä muutaman minuutin), mikä olikin tosi mukavaa, ei inhottanut ja ANNOIN SEN MIEHEN LAUETA MUN SUUHUN! Ihan uskomatonta! Oon aina kauhulla lukenut (täältäkin) tekstejä siitä miten on kiihottavaa ottaa loppuun asti ja nyt sit pääsin itekin varsinaisesti asian ytimeen.
Oli vaan niin kivaa tehdä toiselle hyvää :)
Ja nyt tietenkin ajattelen et meidän on tarkoitus olla yhdessä, koska asia jota oon aina inhonnu, onkin tämän miehen kanssa tosi kivaa :) Ihanaa olla ihastunut!
Mäkin sain tänään viestin mieheltä, johon olen aivan hullun ihastunut.
Olemme kiertäneet toisiamme kun " kissa kuumaa puuroa" , mutta kumpikaan ei ole tehnyt mitään. Kemia välillämme on valtava, ja kaikki muutkin huomaavat sen.
Tänään mies laittoi viestiä, mitä haluaa tehdä mulle...
olen aivan märkänä ja odotan hulluna hänen tapaamistaan huomenna!!!!:)
Nauti ihastuksestasi!!!!:)