Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Aikalisä suhteessa? Kuinka kauan nämä ovat teillä kestäneet?
02.07.2007 |
Meillä otettiin aikalisä suhteessa huhtikuun alussa, mies muutti omaan asuntoon? Mies oli se lähtevä osapuoli, minä olisin halunnut jatkaa suhdetta.
Nyt havahduin siihen, että erosta on melkein kolme kuukautta, enkä minä ole enää lainkaan varma kaipaanko edes miestä takaisin.
Ero teki todella kipeää, olin sairaslomallakin muutaman viikon, mutta nyt ei tunnu miltään, oliko suhde minun puoleltani pelkkää illusiota?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ukkoa erityisemmin kaipaa, on se merkki siitä että ennen oli ennen ja nyt on nyt. Ja että elämäsi toimii oikein hyvin ilman sitä miestäkin. Ja jos mies itse halusi eroa, hän luultavasti on ihan tyytyväinen tähän aikalisään eikä halua tilannetta muuttaa vaan tehdä eron pysyväksi. Siispä älä nyt vaan ala säätää päätäsi uudestaan johonkin " kaipaan niin ja rakastan" -asentoon. Ei se mies enää palaa.
Enkä muuten tajua ollenkaan tuollaista " aikalisä" - tai " kokeillaan miltä tuntuisi olla erossa" -juttua. Jos ollaan, niin ollaan sitten kunnolla. Tai jos suhteen haluaa lopettaa, niin lopetetaan sitten rohkeasti ja oikesti, vaikka kirpaisisikin. Yleensä noista tauoista saa vaan lisää riidan aihetta ja puitavaa, jos yritetään vielä palata yhteen.