Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset yrittävät myydä ihan roskiskamaa hirveään hintaan

Vierailija
08.10.2008 |

Paljonko olisit valmis maksamaan vaikkapa näistä:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=87927910

En ole eläessäni nähnyt näin epäsiistejä vaatteita. En ikimaailmassa pukisi lastani moisiin rääsyihin saati vielä maksaisi niistä.

Huutonet on täynnä roskaa, helmet ovat harvassa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä, että Suomessa oikeasti olisi niin vähätuloisia (jos ei nyt ihan ojanpohja-alkkiksia lasketa) ihmisiä, ettei puhtaudesta voisi huolehtia! Aika harvassa kuitenkin on ne asunnot, joissa ei ole mahdollista peseytyä / pestä vaatteita. Kierrätyksessä ja kirppisvaatteissa en näe mitään pahaa, vaatteet voi olla kuluneita kunhan ovat puhtaita. Ja tahrat poistetaan heti kun ne tulevat; mitenköhän kauan noikin vaatteet on likaisina lojuneet kun tuohon kuntoon on päässeet. Itse olen kituutellut kahden lapsen kanssa ihan minimituloilla, mutta ikinä ei ole tarvinnut puhtaudesta tai puhtaista / ehjistä vaatteista tinkiä!

Vierailija
22/24 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen jo samana iltana...kertokaa millä saatte puhtaaksi. Meille ei käy hajusteelliset pesuaineet. Allegroa käytetään ja sappisaippuaa...

Viestissäni tarkoitin juuri sitä, että ei kannata heittää käyttökelpoisia vaatteita pois - käytetään myös kotona välillä vähän huonompiakin. En kyllä myisi vastaavia kenellekään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ostaisi noita. Mutta en myöskään myisi vaan olisin heittänyt suoraan roskiin!!!

Mikä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
24/24 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noista rievuista kukaan ei tarjoa mitään, ne ovat arvottomia eli roskiskamaa.

Jos taas tarjotaan, ne eivät ole roskiskamaa vaan huudon arvoisia. Näis se vaan menee. Olisi hullua heittää ne jo itse roskiin, jos löytyy vielä hullumpi joka niistä haluaa maksaa!

Sinänsä tuotteiden puutteet on erittäin selvästi ja asiallisesti dokumentoitu.