Miksi eräs mies alkaa aina käyttäytyä näin kun minä olen paikalla?
Eli alkaa hirveästi " mahtailemaan" ja esittämään ja kertoo " rasvaisia" vitsejään ja juttujaan...? Harvoin nykyään nähdään mutta aina olen havainnut saman asian. Tuo itseään hirveästi esille. Kerrankin nappasi lasten leikkikäärmeen käteensä ja riiputti sitä haarojensa välissä.....
että tällaista. Miksi?
Kommentit (11)
Kyllä tästä nyt paistaa niin pahasti läpi se, että omaa itsetuntoasi haluat hiveltävän ja kaikkien vastailevan, että totta se mies on suhun ihan rakastunut.
Vierailija:
Kyllä tästä nyt paistaa niin pahasti läpi se, että omaa itsetuntoasi haluat hiveltävän ja kaikkien vastailevan, että totta se mies on suhun ihan rakastunut.
En nyt sen takia tässä kysele vaan noin yleensäottaen olis kiva tietää että onko yleistäkin tuollainen käytös miehillä? Ja mistä se teidän mielestänne kertoo? Kun mua ihmetyttää että miksi hän noin " oudosti" käyttäytyy, mua lähinnä huvittaa ja inhottaa.
ap
Vierailija:
En nyt sen takia tässä kysele vaan noin yleensäottaen olis kiva tietää että onko yleistäkin tuollainen käytös miehillä? Ja mistä se teidän mielestänne kertoo? Kun mua ihmetyttää että miksi hän noin " oudosti" käyttäytyy, mua lähinnä huvittaa ja inhottaa.
ap
Mulla on vähän tuollainen tuttava. Viljelee alapäähuumoria ja villiintyy sellaisten naisten seurassa joiden olettaa ymmärtävän kyseistä. Olet ilmeisesti antanut tyypin huseerata etkä ole päin naamaa sanonut kuinka typerältä mies vaikuttaa! Valitettavasti se on ainut keino lopettaa tuollainen käytös.
Minä lopetin, kun alkoi tulla mulkkunsa kuvaa postin mukana. Hyi helvetti, yäk!
Ihmetellyt vain olen mielessäni kovasti asiaa.... miten ihmeessä joku voi saada jotain tyydytystä tuollaisesta, minua inhottaa ja välillä ihan huvittaa. Sitäpaitsi kyseessä ikänsä puolesta ihan aikuinen mies. Kummallista oman egon pönkittämistä tai mitä lie onkaan. Onneksi ei tarvitse usein nähdä!!
ap
No kyllä se niin selkeää esittämistä on että tiedän ettei aina ole sellainen.
ap
Emme siis kahdestaan ole olleet kun on noin käyttäytynyt, silloin on ihan suht asiallinen kun kahden on joskus oltu.
ap
ap