Muita joiden lapset ei syö jugurttia jossa hedelmäpaloja?
Kommentit (11)
Enkä edes usko että mansikkajogurtin klöntit ovat mansikkaa (lukekaa pakkausseloste: " mansikankaltainen valmiste" tai jotain sinne päin...)
Meillä 3-v poika ei syö " kökköjogurttia" eli vain banaani ja vanilja menevät.
ei-ap
On muutenkin todella tarkka siitä, että mitä syö. Esikoinen ja kaksi nuorinta ei ole läheskään niin tarkkoja. :)
vihanneksi tai hedelmiä missään muodossa. 5v.
Vain banaanijugurtti menee kurkusta alas. muita jos yrittää syödä niin heti tulee oksennusrefleksi.
Esim. kidius-jogurtit.. Tai mitä lasten jogurtteja ovatkaan. Niitä meidän lapset syö. Klönttejä ei, en minäkään mielelläni.
eli kaikki siloinen jukurtti menee mutta esim marjajukurtti tai hedelmä.
Syö lähinnä maustamatonta jogurttia ja hyvä niin.
Ällöttävää :P Todella monessa jugurtissa vain harmi vaan on niitä klönttejä. En myöskään syö mitään kiisseliä tai keittoa jossa on paloja seassa.
eivät syö minkäänlaisa kokkarejogurtteja - tulee oksennusrefleksi. Meillä lapset eivät yleensäkään pidä jogurtista vaikka olen kyllä yrittänyt syöttää gefilus kidius jogurtteja (ne on kyllä ihan liian makeita ja niistäkin voisi olla maustamaton versio).
Itse syön joko vaniljajogurttia tai maustamatonta johon lisään lisukkeet itse.
esikoinen sellainen. Kuopus ei nirsoile ruuan suhteen. Esikoinen päässyt nirsoksi, koska on monia ruoka-aineallergioita, sekä pari ekaa vuotta kitarisat olivat niin suuret, että peittivät 3/4 nielusta ja nieleminen oli hankalaa.