Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

v^v^vTONTUT viikoilla 27-28v^v^v

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää mitään megarunsasta vielä ole, mutta kirkasta ja kaupanpäällisinä ihan kunnon menkkasäryt, jotka alko melkein saman tien ton vuodon perään. Voihan paska. Mieskin on töissä niin ei pääse kainaloon itkemään.

Vierailija
22/52 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitsy :´-(( voi perä... Mitä tuohon voi nyt sanoa... Minä toivon parasta, ja lähetän Sulle Enkeleitä!! Mulle tulee aina näitä juttuja lukiessa niin pahamieli :-) alkaa aina itkettää toisen puolesta! Voi, minä niiiin Toivon, että kaikki olisi hyvin!!

En mä taida nyt just osata mitään enää sanoa!!

Mä tuun myöhemmin...

nonuli ja justiina 15+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää ihan selvä tapaus on. Vuoto on nyt jo tosi runsasta ja mahakivut on ehkä astetta kovemmat, kun mulla yleensä menkkojen aikaan. Ei auta itku markkinoilla. Jos jotain positiivista yrittää löytää, niin parempi nyt kuin joskus viiden viikon päästä.

Mä vetäydyn hetkeks nuolemaan haavojani ja keräämään itteeni. Palailen, kun mieli on vähän parempi. Kiitos teille kaikille rakkaat tontut myötäelämisestä. Hassua, kun jotenkin itellä on sellainen olo, että ei oikein sopis surra, kun oli niin alussa vasta ja monella muulla paljon inhottavampi tilanne. Meinaan kuitenkin vielä parit itkut tirauttaa ja sitten uuteen nousuun.

Äitsy

Vierailija
24/52 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi halataan oikeen kovasti *rutistaa*

Sit toiseksi, oli se keskenmeno sitten kuinka alussa vain, niin kyllä siitä on varmasti ihan yhtä suuri suru kuin, jos menisi kesken viikolla 10!! Toisaalta minäkin olen sitämieltä, että jos/kun munasolu on viallinen, niin on hyvä, että se tulee jo hetipian pois!! Se, että siitä kerkeää iloita ja siihen kerkeää jo hiukan rakastuakin jo tuossa alussa tekee siitä yhtä tärkeän keskenmenon, kuin se, että se menisi myöhemmin kesken... Eli sitä koitan tässä selittää, että TOTTAKAI sinulla on OIKEUS ja sinun KUULUUKIN surra! Ei kenelläkään ole oikeutta sanoa, että olit noin alussa, ei sinulla voinut vielä olla tunteita " sitä" kohtaan!!

Nuole vain haavojasi, ystävä rakas, ihan niinkauan kuin on tarvetta, ja tule sitten takaisin luoksemme, kun suru on surtu!

Nyt ei varmasti lohduta sanonta, että tuon keskenmenon jälkeen sanoo moni tulleensa oikein nopeasti uudelleen raskaaksi, ja kaiken menneen hyvin :-)

Voi hyvin!

Tuntuu niin typerältä alkaa horista nyt omia asioita...

joten myöhemmin sitten...

nonuli ja justiina 15+3

Vierailija
25/52 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kovin sinun puolestasi rakas ystävä! Sure surusi rauhassa pois miehesi kainalossa ja palaile sitten jälleen uudella onnella porukkaamme kun siltä tuntuu!

Nonuli on ihan oikeassa, varmasti siihen oli jokin pakottava syy, miksi raskaus keskeytyi, joten ihan hyvä että se tapahtui jo nyt aikaisessa vaiheessa. Eipä se suruasi tietenkään mihinkään poista.

Itse olen myös niissä fiiliksissä, että mitä tahansa saattaa vielä tapahtua ja missä vaiheessa tahansa. Odotan puoliksi vieläkin aina vessassa käydessä, että vuoto on alkanut, koska menkkamaiset jomottelut jatkuvat yhä. Viikko sitten reissulla ollessa tuli hieman tuhrua valkovuodon seassa ja pelästyin, but so far so good.

Iso halaus sinulle ystävä ja onnea jatkoon! Toivottavasti palaat pian!

Huiskutus kaikille, kirjoittelen myöhemmin lisää.

Terv. Sohvi

Vierailija
26/52 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sataa :-))

Just vähänaika sitten mietin, että mitenkäs pitkä se sohvin reisu olikaan, että koskas sitä vois alkaa huhuilla kertomaan reissu/raskausvointi-uutisia!!

Nyt heti kertomaan voinnista ja matkasta!!

Mä voin nyt kertoa noista mun tuhrutteluista lohdutukseksi Sulle, sohvi! Eli minä siis tuhruttelin jo ennenkuin plussasin, ja sitä jatkui viikolle 8, sit tuli melkein kahden viikon tauko, ja sit se alkoi taas uudestaan, ja jatkui vielä viikon! Nyt ei ole tuhruttanut enää sen jälkeen, mutta niinpaljon kuin minullakin sitä oli, niin niinvain oli kaikki hyvin! Vuoto ei koskaan tullut kohdusta, vaan kohdunsuulta ja limakalvoista! Eli KAIKKI vuoto, Ei TODELLAKAAN tarkoita keskenmenoa!! Sen voin sanoa kokemuksen painavalla rintaäänellä, että se on pelottavaa ja on kamala elää epätietoisuudessa! Vaikka pari kertaa kerittiin ultrata, ennen varsinaista np-ultraa, ja aina sanottiin, että vuoto ei tule kohdusta ole huoletta, äläkä välitä vuodosta, anna sen vain vuotaa, niin ei se ole niin helppoa!! Ja usein on tuhruttelua aina sekstailun jälkeen tuossa alkutaipaleella, kun limakalvot ovat todella verekkäät ja herkät! Eli minä uskon lämpimästi, että sun tuhrautuksesi on ollut enemmän kuin normaalia!

Siis minne te kaikki tontut olette menneet?????????

).) masu on kasvanut ihan kunnolla, ja liikkeitä tuntuu päiväpäivältä mukavammin! tänäänkin, kun laitoin lapsia päikkäreille, ja makasin kyljelläni, niin sain tuntea justiinan liikahtelun ja potkottelun useampaan otteseen :-) Nytkin kun tässä istun, niin pari kertaa olen saanut muistutuksen masusta; täällä ollaan äiti!!

Naama ja selkä kukkii tolkuttomasti, ja olo on kun rupisella sammakolla! Muuten on olo alkanut tuntumaan jo paljon paremmalle, enää harvoin saan pahanolon kohtauksen! Väsynyt olen edelleen :-( ja voisin nukkua kokoajan!! Odotan vain kesälomaa...

Torstaina olis taas neuvolakin :-D

NYT TONTUT PINOLLE, TAI HERMOSTUN ;-)

nonuli ja justiina 15+3

Vierailija
27/52 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonuli kaipaili tonttujaan..Kelpaanks mä vaikka ei ookkaan mitään uutta kerrottavaa?

Tai ainahan nyt jotain. Tänään ostettiin pojalle se kauan vinguttu uusi polkupyörä. Oli 30% alessa mut vieläkin hintaa yli 400. Kääk!! Mut tarkoitus olis et ajelis tuolla ainakin yläkoulun eli 4vuotta etiäpäin. Ja tytölle sain huutoraivarin.. Hermostuin siihen jatkuvaan teininarinaan ja kettuiluun. Päivästä toiseen sama mato sohvalla ja koneella. Mitään ei voi tehdä vaik pyytää. Paitsi narista ja arvostella muita! Lopuks viel toivotin tytön isänsä mukana Ruotsiin ja lupasin konekieltoa loppuviikon jos naamailee mulle yhtään! Hitto teinit pitäis viedä saunan taakse ja antaa kunnolla selkään..

Nyt mulla on ihana rauha. Mies on iltavuorossa ja pennut ulkona. Keitin äsken mansikkahilloa ja vähän lirahti hellallekin kun olin niin tän koneen lumoissa. No nyt on taas siivottu. Pakkaseen laitoin kokonaisina yli puolet viiden kilon laatikosta. Ja ajattelin pakastaa hillonkin pienissä rasioissa. On sitten kiva ottaa vaik pannarin kyytipojaksi sulamaan. Ootteko muut jo alkaneet säilömään?

Ihanaa kun huomennakin on vielä vapaapäivä! Ja kun olen tänään ollut näin reipas (pyörä ja mansikat) niin huomenna voin vaan huilia koko päivän!!

Mannarii 11+5

Vierailija
28/52 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voimia sinulle sinne surun keskelle. Sure tosiaan rauhassa rakas ystävä, täällä ollaan sylit avoinna odottamassa sinua kun vaan jaksat palailla mukaan. En osaa kuvitellakaan mitä käyt juuri nyt läpi mutta tuntuu todella kurjalta ja itku täälläkin nousee kurkkuun kun sinua lämmöllä ajattelen.

Sohville morjenstus kun olet palaillut reisusta, toivottavasti oli mukava matka??

Nonuli ottaa nyt ihan rauhallisesti, kyllä täällä ollaan :)

Omaa napaa pikkaisen: Palasin tänään töihin ja heti sain tytöltä huutia. Lapsiparka heräsi vasta joskus yhdeksän jälkeen ja aloitti sen miljoonan rumban, selvästi ei ollut mieleen tämä töihin paluu. Perjantaina oli neuvola, muuten kaikki ok, mutta hb oli romahtanut 106. Mulla on luontaisesti aina ollut lukema tuolla 140-150 ja raskauden aikana alimmillaan 128. Viikonloppu meni ihan huuruissa, olin aivan puhki eikä mistään tullut mitään. Nyt tuntuu että vähän ovat lukemat nousseet, mutta ei kyllä olo ole kovin terhakka. Töihin paluu tiesi myös supistusten lisääntymistä, samoin alkoi menkkamainen kipu alavatsalla. Mulla on torstaina neuvolalääkäri ja luulen että pyydän sairaslomaa ensi viikoksi ja sittenhän alkaakin jo äippäloma.

Mannis kyseli jossain vaiheessa meidän tytsyn huoneesta: Edelliseltä asukkaalta on jäänyt sellainen nalleboordi, ajattelin maalata seinät sen alta vaalean vihreiksi. Samoin hoitopöytä ja yksi lipasto tulevat vihersävyisiksi. Kehto on perintökamaa (puunvärinen, en uskalla maalata vaikka vahausta tms. vielä mietin) ja kaverilta saatu pinnasänky saa varmaan joatin pirteämpää sävyä sitten myöhemmin. Verhoissa on sametinruskeaa ja keltaista (sieltä boordin sävyistä poimittu) Vaunut osti sitten loppujenlopuksi anoppi (mummohuumassaan, heille tämä on ensimmäinen lapsen lapsi), Emmaljungan Smart, värinä Jungle pink (anoppi melkein kinui sitä väriä ;) ). Ainiin ja Mannikselle vielä että itse pyyhälsin Turussa asuessa Kerttulinkadun kautta meidän koululle (eli minä olin vuosina 1997-2002 se hullu fillarikaahari niillä nurkilla...)

Sain vihdoin kinuttua isännän asentamaan poltto-ohjleman tähän koneeseen ja poltin synnytykseen mukaan kaksi cd:tä mun lempparimusaa, yksi rento yksi vähän reippaampi.

Calluppiin, meiltä on Jorviin matkaa 3 minuuttia eli ei paha...

Mutta nyt pitää lopettaa ja käydä komentamassa isäntä yläkertaan parisuhteen hoitoon.... ;)

Calle the whale

Vierailija
29/52 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa sentään pinon!!

Vierailija
30/52 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjensta tonttuset!

alkoi naurattamaan tuo nonulin yksinäinen ilmoitus... Tuli mieleen se valiojäätelön pingviinin " minä täällä hei" -kommentti.

työpäivä meni taas tuntemalla että olen huono äiti kun kiusaan lastani istumalla koneen ääressä ja juoksemalla ympäriinsä stressaantuneena :( Tästäkö se huonon omatunnon tunteminen alkaa???

Tein päätöksen, että huomenna siivoan pöydän ja torstaina jään sairaslomalle. Tyttö reagoi liian selvästi ja on karmea huomata että minä olen syyllinen. Itku meinasi päästä illalla kun masusta ei kuulunut normaalia iltatouhotusta :( Nyt painun kohta petiin ja toivon että jotain tapahtuu.

Mites muut tontut???

Vierailija
31/52 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen ollut yhdessä lastentapahtumassa koko päivän töissä talkoohengellä -omat lapset mukana ja nauttivat ihan kympillä. Eilen olin helsingin suunnalla shoppaamassa kaverin kanssa, vaikken edes mitään tarvinnut - kotiäidit vaan halusivat omaa aikaa ja reissussa vierähtikin yhdeksän tuntia! Oltiin jumbossa ja outlet myymälöissä, syötiin hyvin ja jotain pientä tarpeellista tuli ostettuakin (t-paitoja miehelle ja itselle laukku, kun vanhasta hajosi vetoketju, lapsille vähän vaatteita alennuksesta). Iltaisin olo olllut aika väsy ja jalat on nostettava ylös, joten nyt sohvalle katsomaan Muodin huipulle -ohjelmaa. Palailen kun enempi voimia kirjoitella.

Luhtis

Vierailija
32/52 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh varoitus tää teksti sisältää valitusta!

Meil oli riita iltapäivällä ennen miehen töihinlähtöä. Alkoi ihan pikkujutusta. Mies muistutti pari vuotta vanhasta mokastani: olin huutanut HÄNEN tyttärelleen. Asia on silloin selvitetty ja pyysin tytöltä kielenkäyttöäni anteeksi jne. No nyt mies veti asian yllättäen esiin ja en voinút tietenkään olla sanomatta siitä, et hän itse naamailee varsinkin mun pojalle päivittäin.. No huutamiseks meni hänen puoleltaan ja mä tietty pillittämään. Hyvä hormonit jee!!

Lopputulos: mies lähti suutuksissa töihin ja tunnelma kotona on ollut kaamee. Tyttöni ei puhu mulle vieläkään kun huusin hänelle eilen. Mua ei huvita jutella kellekkään...

No nyt on sauna lämmitetty ja takka tikkua vaille. Ehkä tulee puhuttua lisää yöllä.Paha vaan et meen aamukuuteen jo töihin niin et voi sitten huomenna vähän väsyttää. Mut haluun kyl selvittää asiat perin pohjin. On mussakin vikaa en mä sitä sano. Mut olis vaan kiva ettei täällä ihan jokainen kaatais mun niskaan kaikkia paskojaan.

Sori tää valitusvirsi mut on vaan niin paska fiilis just nyt. En ees viitsi kertoo mitä kaikkee mies suutuksissaan huusi. :(

Paremmin fiiliksin ehkä joku toinen päivä.

Mannarii

Vierailija
33/52 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettei jää epäselväks, niin tarkoitin tolla et saan kaikkien paskat niskaani sitä, kun nää teinit luulee, että niillä on joku oikeus kohdella mua huonosti koska olen niiden äiti/isän vaimo. Ja mieskin syyllistyy siihen. Varmaan itsekkin häntä kohtaan. Itsetutkiskelun paikka..

Vierailija
34/52 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun Mannikselle lämmin halaus ja voimia jaksamiseen. Inhottavaa ja varmasti raskasta välillä tuo " uusioperheen" elämä. Tuo vanhojen kaivelu on aina harmillista, vaikka kuinka asiat sovitaan niin joku kumma saa meidät ihmiset joskus huonoilla hetkillä palaamaan menneisiin. Toivottavasti saatte asian mahdollsimman pian sovittua.

Meillä tytsy tuntuu vielä vähän osoittavan mieltään vaikka pientä mulaamista mahasta kuuluikin illalla. Toivotaan että virkeys palaa mahdollisimman pian ennen kuin alan huolestua.

Olen Nopsun linjoilla näiden säiden suhteen, ihana kun on vähän tämmöistä sateista ja viileämpää. Vaikka olen itse syntynyt keskellä kuuminta heinäkuuta niin olen nauttinut aina syksystä ja kunnon talvesta.

Eilen oltiin erittäin hitaalla (isännän mukaan köpöttelylenkillä) kävelyllä ja vatsa oli kovana melkein koko ajan. Mutta yöllä nukutti erittäin hyvin ja verrattuna muihin rasituksessa tuleviin supistuksiin, tänään ei ole kyljet kipeät.

Hirveästi haluaisin lähteä ausntomessuille mutta mies oli kyllä taas järki talossa kun vihjaisi että onko siinä nyt mitään järkeä kun kävelyä tulee niin älyttömän paljon. Jospa isäntä vetäisi minua sellaisessa lasten kärryssä pidemmät etäisyydet??

Jaahas, se olisi sitten viimeinen työpäivä tässä talossa. Enköhän ala noiden pinojen perkaamiseen. Hyvää päivää kaikille tontuille!!!

Vierailija
35/52 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tuntuu olevan väsymystä ja alavireyttä :-( Mä en ole muuten alavireinen, mut oon kans edelleen ihan hirmu väsynyt, *huokaan taas kerran ja syvään*

Mua ei kertakaikkiaan jaksa enää kiinnostaa tää aamutuimaan herääminen ja pirteenä ottamaan lapsia vastaan-touhu!!

Jos täs nyt vielä olis kauheet helteet, ni lähtis varmaan taju!! Hemoglobiinista tää mun väsymys ei johdu, sillä se huitelee 148! On vaan pitkä ja " surkea" kevät takana, pahoinvointineen, kai :-I

Calle, hyvä, että sun työt on nyt sitten tehty, ja saat vihdoinkin aloittaa lomasi ja pääset keskittymään tyttöön!!

Toi kuulostaa niin tutulle toi sun masunkovettuminen, että! Mulla oli NIIIIN samanlaista mun tytöstä!! Ei varmaan juu kannata lähteä minnekään " rasittavalle" asuntomessulle... Muistelen, että kun odotin tyttöä, joka syntyi helmikuun 8, ja olin joululahjaostoksilla, niin jouduin istuskelemaan todella usein joka kaupassa!! En olis enää siinävaiheessa jaksanut tehdä mitään! Ota van lunkisti, ja tee niitä asioita joita jaksat kunnolla! Pian pääset tekemään kaikkea kivaa, kun sun tyttö syntyy :-D

mannarii, voi sinnuu pientä! Hormooooonit hyrisee, ja sit vielä uusioperhe-taistelu... voin vain kuvitella, ettei o kivaa!! Ja toi vanhojen asioiden-kaivaminen on kyllä vihoviimeistä, siitä joutas joutua vankilaan!! jos asiat on jo sovittu ja unohdettu/haudattu, niin ei niitä sitten enää kaivella!

Toivottavasti te saitte asiat sovittua!

Luhtis, koitahan sinäkin lepäillä! Mukavia ostoksia olit kyllä tehnyt, ja toi on kyllä ihanaa toi omanajan ottaminen :-D

Onko kaikki muut unohtaneet jo tonttupinon?

Vieläkö Bärtsu kuumeilee meidän kanssa?? Onko Fudgis missä? Ja sohvin kuulumisiakin kovasti kaivataan!!

terkuin nonuli ja justiina 15+5

Vierailija
36/52 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elämä alkaa voittaa. Ei kait ole kyllä muuta mahdollisuuttakaan. Kävin eilen gynellä ihan vaan hakemassa saikkua. Ensin ajattelin, että tottakai meen töihin, mutta eilen alko tuntua siltä, että mitä hemmettiä mä sitä pingotan. Kuitenkin puolen tunnin välein vähän itkettää ja tekis mieli mietiskellä asioita ja se ei mun duunissa oikeen onnistu. Onneks se setä heti sanoi, että joo eikä tarvinnut sen enempää selitellä. Ultralla se katto ja totes, että hyvältä näyttää noin niin kuin siinä mielessä, että kaikki on tullut pois. Vuoto onkin jo loppumaan päin. Aika yllättävää, koska eihän tässä ole mennyt kuin pari päivää. Mutta parempi tietysti näin. Ja sitten vaan odottelemaan uutta ovista. Toivottavasti tää ei nyt sekottanut kiertoa ihan totaalisesti.

Sori nyt omanapainen alakuloinen viesti, mutta toivotaan, että kohta vois taas kuumeilun kunnolla aloittaa. Melkein pakkohan tän oli muuten tilastollisesti jollekin meistä käydä, joten nyt täytyy olla tyytyväinen, että keskenmenopaholainen on meidän porukassa jo vieraillut niin ei tartte enää tulla.

Äitsy

Vierailija
37/52 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten hienolta kuulostaa äitsy sun tilanne! Sun mielialasta kyllä paistaa sellainen pieni positiivisuus jo :-) Ja todella hyvä, että hait sairaslomaa, tyhmäähän se olis ollut mennä töihin itkeskelemään, ei siitä töissäkäymisestä kuitenkaan mitään kruunua päähänsä saa!! Nämä asiat vaatii varmasti paljon itsensätutkiskelua ja suremista! Millä tavalla Sun mies on keskenmenon ottanut?

Vielä kerran haluan sinua lohtuhalia *rutistus* ja kyynelten pyyhintä!

Olet meille tärkeä tonttu, ja tiedän, että Sinulle se pieni tonttuvauva vielä tulee :-D

nonuli ja justiina 15+5

Vierailija
38/52 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä sanoa, et ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET PYYTÄKÖ ANTEEKSI OMANAPA VIESTEJÄ!!!!!!!!!!!!!

Tämä palstahan on sitävarten, että omista asioista puhutaan, eikö?!!!

n ja j

Vierailija
39/52 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeiden ihme on tapahtunut: meil toimii netti töissä! Varmaan joku isoherra sen kohta huomaa ja ei sit enää koneta mut käytän nyt tilaisuuden hyväksi ja kirjoitan jotain.

Ihanaa Äitsy et olet jo vähän iloisemmalla mielellä! Toi saitsujuttu on kans mun mielestä paikallaan. Kun ajattelee sun duunia niin parempi et olet kotona varsinkin jos välil tulee viel tippa linssiin! Surutyöt teet ja sitten toisiaan uuden O:n odotukseen!

Me illalla sitte saunottiin ja grillattiin ulkotakassa. Ei nyt kauheesti kyl juteltu.. Mies sanoi vaan et odottaa " tuomiota" ;) Vissii se luuli et tulee lähtö ulkoruokintaan. No lupasin mä sitä viel toistaiseksi pitää ihan omana. Kai se taas tästä entistä ehompana..

Jatketaan ehkä juttua viikonloppuna jos käy se ihme et mun ex ilmestyis maisemiin ja ottais lapset. Paha vaan että mies on yövuorossa viikonlopun joten ei mitään syntisiä öitä voida viettää, päiviä vaan..

Heikunkeikun kaikille!

Mansku tasan 12 tänään

Vierailija
40/52 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudotaan kakkossivulle.

Nyt olis ihanan pitkät iltapäiväunoset vetästy. Kaks tuntia! Kyl nyt taas jaksaa valvoa illal siiheks kun mies kotiutuu töistä. Mä tein saunanpadallisen kaalipataa uudesta kaalista heti ekaks kun kotiuduin töistä ja sitte söin sitä pari kukkupäälautasellista puolukkahillon kanssa. Nam nam!! Ja oli oikein himo siihen jo kaalia ostaessani et nyt näköjään alkaa kaikenlaisia himoja pukkaamaan meikäläiselle! Ei sen puoleen:ennemmin niitä kun noita itkukohtauksia!

Meen taas

M