Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Marjo mielestänne ruma vai nätti nimi?

Vierailija
02.07.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää laittako lapsillenne äidin sukupolven nimiä. Ettekö itse muista, miten " kiva" olisi ollut olla Pirkko tai Sanelma tms. kun kaikki muut oli Minnoja ja Satuja ja Sareja ja Jareja ja ties mitä.

Vierailija
2/9 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt nimestäni, ja olen syntynyt 80-luvulla. Nimeni tuntuu jotenkin vanhalta ja ihmeelliseltä. Ei siihen oikein koskaan totu kun niitä muita ei niin vastaan edes tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Älkää laittako lapsillenne äidin sukupolven nimiä. Ettekö itse muista, miten " kiva" olisi ollut olla Pirkko tai Sanelma tms. kun kaikki muut oli Minnoja ja Satuja ja Sareja ja Jareja ja ties mitä.

Vierailija
4/9 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, nyt kuulostaa että vihaan nimeäni enkä muuta mietikkään;) Kyllä sen kanssa pärjään mutta kiva silti kuulla miltä se oikeasti kuulostaan muiden korvaan. -ap-

Vierailija
5/9 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ajassa out...pitäisikö nimen olla muodikas? Vai voiko tässäkin olla muodissa edellä ja antaa lapselleen nimeksi vaikka Jaana, joka myös on kaunis nimi?

Entä mitä mieltä olette kauniista nimestä Anja? Vanhanaikaista vaiko muodissa edellä?

Vierailija
6/9 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain nuorimman lapseni, yksi nimivaihtoehdoista oli Marjo...tuli kuitenkin poika. Marjut on jo lapsellani toisena nimenä.

Vierailija
7/9 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan täälläpäin missä me asutaan. On ne Jenna-tyyppiset kestonimet ja sitten noita jo kuolleiden isovanhempien nimiä. Helmi ja Vilma ja Jaakko ja niin edelleen. Ehkä pääkaupunkiseudulla on eri juttu.

Minä kyllä näen asian niin ettei nimen pitäisi olla vanhemman egon jatke. Lapsihan sen kanssa joutuu elämään. Itse olen antanut nimen, joka ei ole ihan jokaisella, mutta joka on kuitenkin selkeästä tässä ajassa suosittu. Jos haluaa nimetä lapsensa jääräpäisesti Päiviksi, niin vois mennä itseensä ja ottaa samalla omaksi nimekseen jonkun oman aikansa nuorison inhokin tyyliin Maire.

Vierailija
8/9 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos joskus saan niin heistä tulee Anja ja Eino, toiseksi nimeksi tulee joku vokaalilla alkava nimi esim. Eino Olavi ja Anja Emilia.

Vierailija:

Taitaa olla ajassa out...pitäisikö nimen olla muodikas? Vai voiko tässäkin olla muodissa edellä ja antaa lapselleen nimeksi vaikka Jaana, joka myös on kaunis nimi?

Entä mitä mieltä olette kauniista nimestä Anja? Vanhanaikaista vaiko muodissa edellä?

Vierailija
9/9 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Anja-niminen tyttö, ja tyttö on saanut paljon kehuja nimestään. Tykkään myös Marjo-nimestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi