Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko käydä rautakaupassa?

Vierailija
22.10.2024 |

Mua jotenkin ahdistaa noi kaupat. Ei juuri ketään paikalla ja sit heti joku asiantuntijamyyjä kyselemässä ammattitermein mitä oikeen olen hakemassa. Sit kun yritän selittää että  sellasta pientä mustaa rinkulaa, jonka keskellä on valkoinen täplä niin kattovat kuin vajaamielistä. Sellasta palvelua. Antakaa mun kiertää rauhassa ne hyllyt niin kyllä meen ihan ite kassalle kun oon haluamani löytänyt.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kohteliaasti sanoa, ettet tarvitse apua.

Vierailija
2/12 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö usein kirkossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyörit jossain kivijalkakaupassa, käytä nettikauppoja, niin vältyt ikäviltä ihmiskontakteilta.

Vierailija
4/12 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene sinne kännissä jos et selvin päin uskalla. Mikä teitä vaivaa kun pelkäätte nykyään kaikkea?

Vierailija
5/12 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Yleensä katson netistä etukäteen onko sellaista tuotetta mitä haen ettei tule hukkareissua. 

Vierailija
6/12 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä et edes tiedä mitä olet ostamassa ja yrität sen jotenkin sinne päin selittää, niin vika on sinussa. Ota netistä ensin selvää mitä tarvitset. Käytä aivojasi. Älä ajattele pelkästään, mitä älypuhelin haluaa sinun ajatella ja hidastaa aivojasi ja vähentää älykkyyttäsi.

Vierailija
7/12 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena menen erittäin mielelläni rautakauppaan. Usein minulla on mukana malli tai mitat mitä tarvitsen. Ne nk. asiantuntijamyyjät ovat erinomaisia, heiltä saa lisää tietoa ja neuvoa. Eilen just olin viimeksi rautakaupassa. En voi oikein ymmärtää, että joku pelkää mennä kauppaan tai puhua ihmisten kanssa. 

Vierailija
8/12 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Tosin aika usein katson nettikaupasta, löytyykö kyseisestä liikkeestä sitä, mitä olen hakemassa. Tosin voisin minäkin katsoa sinua oudoksuen tuolla selityksellä, olisi varmaan hyvä selittää edes se käyttötarkoitus, että osaa oikealta osastolta etsiä.

Toisaalta ymmärrän sinua, monta vuosikymmentä sitten kävin kodinelektroniikkaliikkeessä ostamassa antennijohtoon uutta liitintä muuton jälkeen. Tiesin, että niitä on kolmenlaisia, mutten tiennyt virallista nimeä. Osasin kyllä kuvailla mitä niistä tarvitsin ja muistan kyllä yhä kuinka koppavasti se miesmyyjä vähätteli minua nuorta naista tuolloin, ai haet ...-liitintä. Tuolloin askarreltiin vielä itse antennijohdot koaksaalikaapelista, sai sopivan mittaisenkin.

Vierailija
9/12 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyörit jossain kivijalkakaupassa, käytä nettikauppoja, niin vältyt ikäviltä ihmiskontakteilta.

Mitähän mahtaisin saada tuolla kerrotulla suomenkielisellä tuotekuvauksella vaikkapa kiinalaisesta nettikaupasta? Veikkaapa jotakin?

Minut opetti jo 35 vuotta sitten ammattirakentaja asioimaan rautakaupassa. Hän käveli rautakaupan läpi ovelle, jossa luki "Vain henkilökunnalle", koputti siihen ja meni sisälle kysyen, että sattuuko joku herroista olemaan myyjä? Joku ilmoittautui ja asiakas kertoi olevansa siltä ja siltä työmaalta ja tulleensa hakemaan tilattuja tavaroita ja lisäksi ottaisimme vähän lisää listan mukaan. Myyntitykki otti listan ja kehotti meitä juomaan kahvikupposet sillä aikaa kun hän kokoaa tavarat lastauslaiturille. Kun olimme saaneet kahvit juotua, myyjä tuli huoneeseen ja ilmoitti tavaroiden olevan valmiina ja lasku tulisi aikanaan annettuun osoitteeseen.

Ammattimies osaa kyllä hommaan liittyvät toimenpiteet.

Vierailija
10/12 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin uskallanko? Uskallan hyvinkin - käy katselemassa esim. tapetteja tai muuta kivaa.

Vierailija
11/12 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan, mutta ei nykyään ole enää varaa ostaa mitään ja sekös myyjiä sieppaa.

Vierailija
12/12 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä fiddu on musta rinkula missä valkonen täplä keskellä? 

Haaste: kuka löytää tän ekaksi nettikaupasta saa pusun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi