Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muistaa? Minä täältä jolla tuli pe lapsivedet... :)

Vierailija
02.07.2007 |

Ette ikinä usko... Se oli kuin olikin lapsivettä, ambulanssin soitin ja jo kotona tutkiessaan ambulanssimies totesi synnytyksen olevan käynnissä! Olin ihan että ei voi olla totta. Mies ehti kotiin kuuleemaan uutisen ja jäi lapsen kanssa tänne, minä lähdin ambulanssilla sairaalaan.

Klo 17.04 syntyi pikkuruinen tyttö, viikkoja n. 26. Itse pääsin tänään aamupäivällä kotiin ja tyttö tietysti on keskolassa, viikkoihin nähden kaikki on hyvin.

Olen vieläkin ihan ymmälläni ja ihmettelen miten olen voinut olla huomaamatta raskautta, ensimmäisestäkin raskaudesta tunsin liikkeitä vasta 22. viikolla mutta silti!!!

Onnellisia tietysti ollaan, mutta kyllä menee vähän kesälomasuunnitelmat yms uusiksi :) Ja ei meinannut kaverit ja sukulaiset uskoa kun eilen ja lauantaina asiasta ilmoittelin.

Että semmosta, tulin nyt kertomaan kun lupasin siinä ketjussa ilmoitella mikä vaivasi :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotkut jo maalasi piruja seinille kystasta tms..?

Vierailija
2/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsivesistä kirjoitit sen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sairaalassa se lasten teho ja keskola on niinkuin samaa... Siellä vauveli on ja viikkoihin nähden voi hyvin.

ap

Vierailija
4/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se raskaus olis heti selvinny.

Vierailija
5/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just

Vierailija
6/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri lähipiirissä syntyi vauva rv 26 ja vaikka oli tiedossa raskaus, niin ei kyllä äiti muutama päivä synnytyksen jälkeen ollut koneella kertomassa " iloisia" uutisia. Tiukasti oli tehohoidossa olevan vauvan vierellä sairaalassa, välillä kävi kotona nukkumassa ja syömässä ja taas takaisin. Ekat päivät ja viikot sen verran kriittistä aikaa, vaikka tämäkin vauva oli " viikkoihin nähden" hyvässä kunnossa.

Vierailija
7/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että tarina päättyi onnellisesti :)

Vierailija
8/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: joku jonka sisko synnytti " vasta" viikoilla 30....

Vierailija
9/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=10656322&t=10656222&appid=&p=&mpage=1&key=kysta&language=single&tmode=&smode=&s=#10656322

Vierailija
10/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile miltä vauvasi näyttää ja kerro mitä hoitotoimenpiteitä hänelle on tehty.

Vierailija
11/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juuri lähipiirissä syntyi vauva rv 26 ja vaikka oli tiedossa raskaus, niin ei kyllä äiti muutama päivä synnytyksen jälkeen ollut koneella kertomassa " iloisia" uutisia. Tiukasti oli tehohoidossa olevan vauvan vierellä sairaalassa, välillä kävi kotona nukkumassa ja syömässä ja taas takaisin. Ekat päivät ja viikot sen verran kriittistä aikaa, vaikka tämäkin vauva oli " viikkoihin nähden" hyvässä kunnossa.

Vierailija
12/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon lapsi syntyi myös viikolla 30. Onneksi kaikki meni lopulta hyvin.

Vierailija
13/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmöt uskoko kaikkea mitä täällä kerrotaan. ap:n tarina ei ole totta. Todella säälittävää edes keksiä tuollaisia.

Vierailija
14/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstailee ihmisiä, jotka ovat kokeneet samoilla viikoilla keskenmenon kuvailemallasi tavalla. Tulet tänne pilailemaan muiden kustannuksella! Hanki oma elämä!

Vierailija
15/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vauva siellä sairaalassa voi yhtään sen paremmin, vaikka äiti vahtii vieressä. Varmaan teki kotona jotakin muutakin kuin söi ja nukkui, miksi ei yhtä hyvin voi käydä pikaisesti koneella.

Itse raportoisin varmasti tänne, jos meillä olisi vastaava tilanne. Niinhän mä olen raportoinut kaiken muunkin tärkeän viimeiset melkein 7 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi