Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette anna tyttönne olla tytön näköisiä vaan

Vierailija
02.07.2007 |

leikkaatte hänelle lyhyet hiukset? Ettekö ajattele miten pahalta tytöstä voi tuntua?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ihmettelyn ja naurun kohde.

Vierailija
22/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen hiusten harjaaminen on tuskaa kun mä en osaa harjata oikein, sattuu vaikka laitetaan suihketta ja tytöllä aina kiire niin ei sitten millään oikeesti ole sitä hetkee paikoillaan. Elikkäs tässä parisen viikkoa on itse harjannut hiuksensa.

Ja ei ne hänen hiukset mitään hirveen ohuet ole, muttei paksutkaan. Niin pesemme hänen hiuksensa kerran viikossa ja silloinkaan ne ei ole likaset eivät edes haise.

Kuin usein teidän lapsilta pessään hiukset?

Ja laitan tähän vielä et itseltäni joudun peseen joka päivä, niin hyvä kun tyttäreltäni ei vielä niin usein tartte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhythiuksiseksi lapsena. 6-vuotiaallani on pitkät hiukset ja viimeksi äitini luona tämä pyysi tekemään letit. Äitini vain tuhahti ettei hän jaksa sellaisia laitella.

Vierailija
24/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kynitty vasten tahtoasi (itkun ja huudon kera) tosi lyhyiksi.

Vierailija
25/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka elämäntehtävä on olla nätti.

Leikkaan hiukset käytännöllisen lyhyiksi paitsi jos hän itse pyytää, että kasvatetaan. Sitten saa kasvattaa toki.

Vierailija
26/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...enkä oikeastaan pidä siitä miltä pienet tytöt nykyään näyttää. Joten ei, en halua että parivuotiaani näyttää pikku-babielta

Vierailija
27/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parturissa sain sitten suostumaan kompromissiin ja nyt on pitkähkö poikatukka ja tyttö erittäin ylpeä kun on itse saanut määrätä tukastaan.

Ja kyllä edelleenki näyttää tytöltä!

Se se vasta on kamalan näköistä kun pari vuotiaalla pojalla on kamalan pitkä sotkuinen tukka! hyi!!!

Vierailija
28/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älytöntä normittamista.

Vierailija
29/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Istu kauniisti, ettei mekko rypisty. Et voi mennä ulos, koska vaatteet likaantuvat. Tytöt eivät kiipeile puissa. Tules, niin laitetaan sinun hiuksesi. Kauneuden vuoksi tulee kärsiä."

Vierailija
30/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta 7-vuotiaana sain itse määrätä pituuden. kun kaiken lisäksi oli isoveljen vanhat vaatteet, sain mm. esikoulussa kuulla näyttäväni ihan pojalta ja kas kummaa, en todella ollut mikään suosittu lapsi niiden lettipäiden ja mekkotyttöjen joukossa. Vasta koulussa onnistuin solmimaan ystävyyssuhteita. Olen aikuisena kysynyt äidiltäni, miksi minulle kynittiin aina yhtä lyhyt tukka kuin veljelläni, helppohoitoisuuden vuoksi kuulemma... äidilläni on itsellään myös ollut aina lyhyt tukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan