Nyt rupeaa ihmetyttämään että mistä kaverini saa kokoajan hirmusummia rahaa. Aina on väh 100e vaikka on työtön
Aina tarjoamassa kaikkea ja joka päivä käy shoppailemassa. Eilenkin esitteli tavaroita jotka maksaneet varmasti monta sataa euroa. On työttömänä eli samassa tilanteessa kuin minä, eli rahaa ei voi olla noin paljon. Ostaa mitä mieleen tulee eikä koskaan valita ettei ole rahaa. Perintöä ei ole saanut tms. Mistä se sitä rahaa oikein saa tuollaisia summia. Ei ole koulutusta joten kelan raha on pieni
Kommentit (17)
ilman mitään huoranpalveluksia, auttavat vain minua. Ehkä ystävälläsi on myös tällainen jalomielinen auttaja.
Ekassa viestissä kerroit ettei perintöä olet tullut ja muutenkin tunnut olevan kovin hyvin tiedän *kaverisi* raha-asiast ja sitten kerrotkin että olet vasta muutaman kuukauden tuntenut.
Ekaksiko kysyt perheen raha-asiat ?
ollaan tuntemisen jälkeen oltu päivittäin tekemisissä. Ei ole saanut perintöä tms. On itse kertonut kun siitä on tullut juttua. On sanonut että heidän sukunsa on niin köyhiä ettei sieltä varmaan koskaan mitään muuta tulekkaan kuin velkaa
Miten ihmeessä sulla on varaa näihin kaikkiin, ei mulla vaan olis.
Naapurillakin oli aikoinaan muslimi poikaystävä ja se sai kaiken minkä halusi. Auton, sisusti koko kotinsa uusiksi, tavaroita, lahjoja ym... sitten dumppas tyypi, otti suomalaisen ja teki sen kanssa lapsen.
miten sulla on varaa shoppailla, ei mulla vaan niin ohitti kysymyksen ja pälpätti vain jotain muuta.
Nainen saa itse käyttää palkkansa mihin haluaa ja miehen kuuluu maksaa asuminen, ruoat ym. Tietenkään tämä ei aina ole mahdollista, mutta näin kuuluisi tehdä jos vaan rahallisesti mahdollista. Vastaavasti naisen taas pitää huolehtia kotitöistä, tosin mieskin saa auttaa kotitöissä.
Meillä mies tuo elatuksen taloon ja antaa aika reippaasti minulle omaakin rahaa, jolla voin shoppailla, matkustella ja tehdä mitä haluan.
t. muslimin puoliso
Kaikki ovat muslimeja arabimaista ja ihan itse ovat kyselleet voivatko auttaa, kun ovat kuulleet, että olen köyhä opiskelija. En itse mitenkään tätä köyhyyttä ole tuonut esiin, mutta ovat kyselleet onko autoa, rahasta jne. ja sitten halunneet auttaa. Viimeksi sain 300 ¿.
t. 7
kun rikkaat öljyvaltiot rahoittavat kaikenmaailman terrorijärjestöjä. Mistä tiedätte, mitä terroristeja ne onkaan.
Kysy siltä, onko se mukana Amwayn toiminnassa? ;) Sitä kautta mahdollista saada 2-5 vuodessa about 84 000 euron vuositulot. Nimim. lähipiirissä kokemuksia ja itsekin tuohon lähtenyt mukaan.
mutta kyllä itsekin on joskus jäänyt miettimään miten jollain itsensä kanssa aivan samanlaisessa tilanteessa näennäisesti elävällä voi löytyä rahaa niin moneen paikkaan johon itsellä ei riittäisi... Sitä ihmettelee mitä itse tekee " väärin" ja voisko itselläkin rahat riittää jos tekis jotain toisin
millekään parin kuukauden tuttavuudelle ja sivuttaisin muutenkin rahakysymykset. ehkäpä hänkin...
voi joutua täydellisen pilkan kohteeksi.
ja se ei tod hyväksyisi mitään huoraamista. On kaiket päivät vain kotona tai kaupungilla shoppailemassa. Joka päivä kuitenkin sitä rahaa on vaikka sitä tuhlaa kokoajan. Ihmetyttää vain kovasti. On muutenkin jotenkin tosi ihmeellinen tyyppi, aivan uusi tuttavuus, en ole kovin montaa kuukautta tuntenut