Miten ne narut ei ärsytä teitä (tai miestä) hormonikierukassa?
Minulla oli kierukka vähän aikaa, mutta se jouduttiin poistamaan muista syistä. Ne narut TUNTUIVAT ja olo oli vähintäänkin outo.
Kommentit (7)
Vierailija:
Itse tunsin ne alapesuja tehdessä mutta ei ne muuten kiusanneet. Muut jutut kyllä kierukassa...
minkälaisia alapesuja sinä oikein harrastat? Eihän emätintä tarvitse sisälältä pestä. Vai oliko narut niin pitkät, että tulivat ulos?
En kyllä halua mitään hormoneja, kortsu rules.
Tunnen narut tarvittaessa sormilla, mutta ovat erittäin pohjassa.
Sängyssä mies tuntee välillä tietyssä asennossa, mutta ei koe häiritseväksi. Eivät kutita tms.
Mulla ei ole h-kierukasta mitään negatiivista sanottavaa.
Kai ne geishakuulista kävisi. Mutta vastauksena kysymykseen: ei ärsyttänyt, entuntenut niitä itse, vaikka etsin eikä edes mies tuntenut niitä seksin aikana. Kierukka oli kyllä kuparinen.
Gyneä tai hoitajaa voi pyytää lyhentämään naruja, ei niiden tarvitse tulla esiin kohdunkaulasta kuin muutaman millin. Noin minullakin oli, mutta ihan helposti saivat otteen naruista pinseteillä, kun poistettiin. Jos kierukka on ollut sisällä jo jonkin aikaa, ne tuskin enää liikkuvat paljon. Ihan heti niitä ei trimmata mielellään kovin lyhyiksi, koska silloin voivat kadota kohdunkaulasta sisään ja kierukan poistaminen on hankalampaa.
Gyne lyhensi niitä hieman ja sanoi, että pian narut pehmenee siten, ettei niitä tunnu. Ei ole mies enää vuosiin valittanut. Itse en koskaan tuntenut mitään.
Itse tunsin ne alapesuja tehdessä mutta ei ne muuten kiusanneet. Muut jutut kyllä kierukassa...