Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ne narut ei ärsytä teitä (tai miestä) hormonikierukassa?

Vierailija
02.07.2007 |

Minulla oli kierukka vähän aikaa, mutta se jouduttiin poistamaan muista syistä. Ne narut TUNTUIVAT ja olo oli vähintäänkin outo.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunsin ne alapesuja tehdessä mutta ei ne muuten kiusanneet. Muut jutut kyllä kierukassa...

Vierailija
2/7 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse tunsin ne alapesuja tehdessä mutta ei ne muuten kiusanneet. Muut jutut kyllä kierukassa...

minkälaisia alapesuja sinä oikein harrastat? Eihän emätintä tarvitse sisälältä pestä. Vai oliko narut niin pitkät, että tulivat ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä halua mitään hormoneja, kortsu rules.

Vierailija
4/7 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen narut tarvittaessa sormilla, mutta ovat erittäin pohjassa.

Sängyssä mies tuntee välillä tietyssä asennossa, mutta ei koe häiritseväksi. Eivät kutita tms.

Mulla ei ole h-kierukasta mitään negatiivista sanottavaa.

Vierailija
5/7 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne geishakuulista kävisi. Mutta vastauksena kysymykseen: ei ärsyttänyt, entuntenut niitä itse, vaikka etsin eikä edes mies tuntenut niitä seksin aikana. Kierukka oli kyllä kuparinen.

Gyneä tai hoitajaa voi pyytää lyhentämään naruja, ei niiden tarvitse tulla esiin kohdunkaulasta kuin muutaman millin. Noin minullakin oli, mutta ihan helposti saivat otteen naruista pinseteillä, kun poistettiin. Jos kierukka on ollut sisällä jo jonkin aikaa, ne tuskin enää liikkuvat paljon. Ihan heti niitä ei trimmata mielellään kovin lyhyiksi, koska silloin voivat kadota kohdunkaulasta sisään ja kierukan poistaminen on hankalampaa.

Vierailija
6/7 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ks

Vierailija
7/7 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne lyhensi niitä hieman ja sanoi, että pian narut pehmenee siten, ettei niitä tunnu. Ei ole mies enää vuosiin valittanut. Itse en koskaan tuntenut mitään.