+++++SUURPERHEKUUMEILIJOIDEN VIIKKO 27++++
Aloitan tässä uuden pinon, kun en sellaista ainakaan huomannut...
Kommentit (38)
Kirjoittelin viime syksynä nyt jo unohdettuun Neliapiloihin. Silloin haaveilin neljännestä lapsesta ja kävin läpi tuota teidänkin kuvailemaanne juupas-eipäs ja tahtoo ja ei kai enää sittenkään fiilistelyä, jossa tunteet meni melkoista vuoristorataa. Silloin " järki voitti" ja laitatin kierukan ja tukahdutin vauvakuumeeni ajatellen, että nyt voidaan vapaammin matkustella ja paneutua parisuhteeseen jne.
Mutta mutta...nyt on mieli taas muuttunut ja mieskin on samoilla linjoilla. Olisi se niin ihanaa saada vielä vauva. Ihan vaan se yksi vielä. Pikkuhiljaa sitten taas ujuttauduin lueskelemaan tänne vauvakuume keskusteluihin ja nyt on kuume jo täysillä päällä. Kierukan haluan pois hetimiten. Oma terveydenhoitaja-kätilö on lomalla heinäkuun lopulle, joten sinne joudun odotteleen. Yritin kyllä saada aikaisempaa aikaa useammaltakin yksityiseltä asemalta, mutta lomat painaa päälle sielläkin, joten aikoja ei saa yhtään sen nopeemmin.
Itse kanssa vieläkin jossain alitajunnan tasolla mietin ja epäröin, mutta tiedän myöskin katuvani, jos en nyt kuuntelisi sydäntäni. Sitten kun testi näyttää plussaa (toivottavasti se päivä koittaa) tiedän, että olen tehnyt oikean ratkaisun antaessani vauvalle vielä mahdollisuuden. Mulla kanssa ikää jo 33v, enkä haluaisi kovin suurta ikäeroa nyt nuorimmaiseen (1v 9kk).
Liityn siis joukkoonne ja toivotan onnea ja rohkeutta muille samojen asioiden kanssa painiville tai haaveileville. Ja onnittelut plussanneille!!!
Viiva mikä viiva, vaikka olisi hailakkakin!!! Sinä olet RASKAANA!!!
Sinun tarinaasi olen täältä aina välillä seurannut ja ihanaa, että nyt vihdoin tärppäsi. Paljon tarrasukkia pikkuiselle toivottaen
Menninkäinen
Tervetuloa mukaan! Minäkin haaveilen neljännestä ja meilläkin nuorin nyt 1v.9kk ja oma ikäni 33v...Joten aika samassa tilanteessa ollaan...
Tosin meillä ei vielä yritys päällä, ehkä muutaman kuukauden sisällä kyllä.
t.Menninkäinen, jonka pitäisi olla pihahommissa, mutta täällä se vaan palstailee...
Iso halaus ja onnea matkaan! Todella ihanaa, että noin pitkän ajan jälkeen onnistaa... :) :) :)
Tervetuloa joukkoon S... jotakin. Ei muistu nimimerkki mieleen. Mukavaa, että tulee lisää väkeä kuumeilemaan.
Meriutu
kp.30/? Testi negaa ja kuukautisia odotellessa. Saisivat jo alkaa...
Tässähän tulee ihan tippa linssiin. Onnea! Kyllä se plussa on aina plussa ja vaikka pelottaa ettei pysy sisällä niin kyllä tämä on juhlallinen hetki! Ei voi muuta sanoa kuin paljon onnea teille :)
Ja tervetuloa Sofur! Tänne vaan jakamaan kokemuksia ja tuntemuksia. Vaikeaa tämä kuumeilukin tuntuu välillä olevan :)
kaikille.
Täällä on ollut niin ihana kuumeilla ja kytätä itseään vaikka se välillä oli raskastakin ja pettymyksiä täynnä.
Kukaan muu ei olisi jaksanut kuunnella itseni kyttäämistä kuin te jotka samassa tilanteessa olette.
Toivottavasti plussa aalto pyyhkäisee teidän ylitse~~~~~~~~~~
Kyllä tätä on vielä niin vaikea uskoa että perjantaina testaan uudestaan ja katsotaan sitten jos tuonne odotus puolelle lopullisesti siirryn. Pään sisällä myrskyää ja itkuttaa välillä olen niin sekaisin vielä.
Niiloakseli ja möykky rv 4+1 (olipas kiva kirjoittaa jo noin)
Just raahauduin maalaushommista sisälle ja aloin katsomaan josko Niiloakseli ois kirjoittanut jotain! Ja olithan sinä! IHAN MAHTAVIA UUTISIA, KERRASSAAN LOISTAVIA!!! Onneksi olkoon!! Ja kyllä se on niin, että hento plussakin on plussa! Viivaa ei tule ellei raskaushormoonia erity! Voi juku, vauva tulossa MAALISKUUSSA? Sinulle sen kyllä soi meistä varmasti jo jokainen :)) Ihanaa!! Loistavaa vointia toivottelee Omppis!
PS:Mitä isukki meinasi? :)
maaliskuun 11pv olisi vaavin laskettuaika. Isukkia pelottaa että minulle tai vauvalle sattuu jotain. Säikähti viimeksi niin kovasti kun nuorimmaiselle meinasi synnytyksen jälkeen käydä hullusti. Jutui teholle ja oli kaksi viikkoa sairaalassa ja siellä ehti nähdä jos jonkinmoista surullista tarinaa. Iloinen on kyllä ja pöllämystynyt kuten minäkin. Uusi testi ostettiin huomiseksi jotta saadaan varmistaa asia :o)
Niiloakseli
Oikein paljon onnea sinulle ja perheellesi!!
olen koko päivän laukannu vessassa kattomassa testiä :o) ja kyllä siinä aina vaan on kaksi viivaa ;o)
Kiitos vielä teille!
en kyllä missään muuallakaan enää ole palstaillut, viimeksi varmaan täällä...
Olen teidän ketjua lueskellut ja plussia mielessäni toivoskellut =) Nyt on pakko aukaista ääni ja tulla toivottamaan NIILOAKSELILLE ONNEA ihan mielettömän paljon. Hieno juttu, onnea matkaan!! Tuskin muistat, mutta minä testasin mammaksi erittäin herkällä just sellaisia selviä, mutta hailakoita viivoja sekä 14 että 16 vrk hedelmöityksestä, ja tuolloin 16 vrk hedelmöityksestä vähemmän herkkä clearblue antoi ihan selkeän plussan. Että näissä testien viivojen " väreissä" on varmaan silti aikas paljon eroja, mutta viiva kuin viiva on plussa =) Onnea vielä kerran.
T. Pikkukakkonen ja pikkuvitonen 10+0
Paljon onnea Niiloakseli ja niitä tarrasukkia jne. !!!!
Minäkin ihan liikutuin tuosta uutisestasi ja sain ihokarvat pystyyn, on se niin mielettömän ihanaa kun se plussa pärähtää ruutuun, vaikka aina myös hieman pelottavaa ;o) ...
mami + 4
oikein paljon vaavaliimaa ja tarrasukkia ym mukaan !! Tervetuloa vaan tuonne odotuspuolelle !!
Omaa(.) sen verran että maanantaina oltiin rakenne-ultrassa ja kaikki tikrunpennulla ok. Oli sen verran ovela otus, että ei näyttänyt kasvojaan eikä sitäkään kumpi on..Samapa tuo pääasia että kaikki ok .
Pari viikkoa kun jaksais niin sitten alkais kauan kaivattu loma !!
Oikein paljon plussatuulia kaikille ja mukavaa kesää !!
T. Isotikru +tikrunpentu ja rv 20 tasan
joten ulkona tulee enimmäkseen oltua. Meidän pikkunen nukkuu päikkärit kuitenkin sisällä, joten tässä ehtii hyvin muutaman sanasen kirjoittaa.
Siivoamisesta--Mä kyllä ihan tykkäänkin siivoilla ja kotona ollessani melkein aina oon jotain järjestelemässä. Mutta sit jos on pakko siivota (esim. juhlat ja vieraita tulossa) ei se enää tunnu kivalta varsinkaan kiireessä. Siinä samalla kun siivoilee saa hyvin ajatuksetkin järjestykseen. En tykkää yhtään jos on kauhee sekamelska. Tulee levoton ja kiukkunen olo. Toisaalta ihailen niitä jotka osaavat vain olla välittämättä sotkusta jos sille päälle sattuu. Ei meillä kuitenkaan paikat loista puhtauttaan ja tavarat ole viivasuorassa järjestyksessä, koska täällä kuitenkin eletään ja lastenkin täytyy saada touhuilla. Koirakin tuo hiekkaa ja muuta pihalta. Mutta pyrin siihen että koti on kuitenkin suht siisti. Vessat puhtaat, kuten myös pyyhkeet, lakanat jne. Eniten kotihommista tykkään pyykkäämisestä, ruoan laitosta ja ruohonleikkuusta. Vastenmielisintä on silittäminen.
Vauvakuume vaivaa vaihtelevan vahvuisesti päivästä riippuen. Johtuu varmaan kesästä tai sitten siitä, että on kuumeen kourissa, mutta joka toinen vastaantulija tuntuu olevan raskaana. Ja vauvoja...niitä on sit joka paikka pullollaan ja ne on niin niin iiihania!
Torstai terveisin Sofur
Mutta sekin on kumma että siisteysasioissa jotkut asiat ärsyttää suunnattomasti mutta toiset ei niinkään...
Minäkin oon huomannut viime aikoina ihan mielettömästi isoja mahoja ja pieniä vauvoja...johtuu varmaan tästä " taudista" , en nyt usko odottavien äitien lukumäärän monikertaistuneen tässä viime aikoina...
Alaselkä juimii ikävästi- olin eilen konsertissa missä istuttiin yli 4h eikä se oikein tykännyt...mitähän selkä tykkäis jos raskautuisin, en uskalla edes ajatella...
Tämä mun mieli on niin ailahtelevainen! Ensin on vauvakuume ja sitten tulee voimakas tunne, että tässähän tämä mun perhe nyt on (neljä lasta), mutta eipä mene kuin muutama päivä kun kuume tulee takaisin ja jos mahdollista vielä voimakkaampana kuin aikaisemmin..! Eikä asiaa tietenkään auta yhtään, että roikun täällä lukemassa toisten kuumeilijoiden juttuja ja nyt uutena villityksenä olen löytänyt itseni lueskelemasta myös Odotus puolen juttuja!! ;) Ihan toivoton tapaus! Kai se on pelko, joka tekee tunteet näin sekaviksi.. Mulla on kolme onnellista raskautta takana, joka kerta kaikki on mennyt oikein ihanasti ja on syntynyt terve vauva/vauvat. Nelosta odottaessani jo pelkäsin, että mitä jos nyt sattuukin hankala raskaus tai koliikkivauva tai jotain vielä pahempaa. Nelonenkin on oikein terve ja terhakka tyttö. Täyttää viikon päästä vuoden. :) Mutta uskallanko enää? Pyydänkö liikaa? Eikö nyt pitäisi olla onnellinen näistä neljästä kullanmurusta, kahdesta pojasta ja kahdesta tytöstä? Enkö minä tyydy mihinkään? Olenhan sentään maailman onnellisin äiti! :)) Ja vaikka rakastan lapsiani ja kotona olemista ja touhuilua niin kyllä minä toisinaan mietin, että kuinka kauan jaksan olla täysipäiväinen äiti.. ja kun kotona saa niin huonosti rahaakin..ja miltä lapsista tuntuu jos lapsia vain putkahtelee ja paukahtelee.. ;) Nyt mua kyllä itseäkin jo huvittaa nämä myöhäiset kirjoitteluni, mutta pakko oli tulla purkamaan sydäntäni. En minä muillekaan halua/voi näitä kuumeilujani selittää... :)
Kuulin muuten tänään, että kahteen sukulaisperheeseen odotetaan alkuvuoden vauvaa. Toisille vauva on toinen ja toisille kolmas... Ihania uutisia, mutta sisällä puhalsi pieni haileuskin.. :) Tiedätte kai...
Meillä isukki lähti poikien kans reissuun viikonlopuksi ja me ollaan sitten tyttöporukalla kotona! :))
Unia! Kirjoittakaahan muutkin huolistanne ja toiveistanne. Kivaa lukea!! :))
Omppuäippä
minä tästä siirryn tuonne odotus puolelle ja toivottavasti vedän monta teistä mukanani sinne!
Ihmetys on vielä suuri ja pelko että tämän menettää. Yllättävän vähällä oireella vielä mennään. pissattaa,huimaa ja nälättää ei sen kummempaa (vielä)
Niiloakseli rv4+6
Minä ainakin liputan sen puolesta että hailakka plussakin on plussa ja teille on kyllä kyseinen onni suotu!! Ihanaa! Toivotaan että plussasi pian varmistuu ja samalla lentelee ja sinkoilee plussasäteitä meille muillekin!! Onnea vielä!!