Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkiä kiertoja pillerien jälkeen

28.03.2006 |

Tai oikeemmin miten pitkään on pitänyt odotella tätiä pillerien lopetuksen jälkeen.

Itse lopetin 10.3. kesken levyn ja nyt tässä pähkäilen koska täti mahd. ilmestyy. Testannut olen (nega) ja mietin onko tiedossa jokin ultra pitkä kierto.

Mites muilla?

-m-

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti ootella menkkoja 3.5 viikkoa. Tosin söin minipillereitä, joiden aikana oli muutenkin kierrot sekasin (välillä oli menkat, välillä ei). Oli kyllä pitkät 3.5viikkoa :) mut onneks ei tarvinnu kauemmin ootella. Nyt on siis eka " oikea" yrityskierto meneillään, saapi nähä vieläkö on kierrot sekasin vai meneekö tää jo normaalin rajoihin.

Vierailija
2/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minipillereitä minkäkin popsin. Vuoteen ei ollut menkkoja ollenkaan. Mutta annapas olla, jos yhdenkin pillerin otto viivästyi/unohtui, niin heti tuli tuhrua. JA NYT EI MITÄÄN!!!

-m-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aika vaihtevat! Toi jälkimmäinen oli mun kropalle normaalein!

A & Kirppu h12+5

Vierailija
4/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun normaali(?) kierto ollut yleensä 35-jotain.

Se vaan oikeesti ihmetyttää, että jos unohdat pillerin heti tuhruttaa 2-4 päivää ja kun lopettaa levyn kesken ei tapahdu mitään. Tai oikeemmin toi vaan ärsyttää ihan penteleesti.

Tietty pieni raskautumisenkin mahd. saattaa olla, mutta kun en tiedä oikein missä vaiheessa kiertoa mennään.

No tässä punaista pirulaista odotellessa.

Axe: mukavaa odotusaikaa sulle :)

-m-

Vierailija
5/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kierto minipillereiden jälkeen oli 34 päivää, tosin kp10 oli tuhruvuotoa, eli jos siitä laskettaisiin niin sitten olisi kierto ollut 25 päivää. Aloin kp 32 kohdalla panikoida, koska normaali kierto 29-31pv. Ja olipas muuten piiiitkästä aikaa kamalat menkkakivut! Sitä se luomuilu teettää :)

Vierailija
6/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin oli tosiaan mullakin:) Jos yhenki pillerin unohti niin heti oli tuhrua, mutta sit kun lopetti pillerit kokonaan niin ei tapahtunut YHTIKÄS0 mitään muutamaan viikkoon! Ei ees sitä tuhrua:) Vasta kun unohin koko asian ja keskityin ihan muihin juttuihin niin täti tuli lopulta paikalle. Jostain muistan lukeneeni että joillakin on kestänyt minipillerien jälkeen pari kuukauttakin ennen kuin täti löysi paikalle. Mutta toivottavasti sulla tulis menkat jo pian, tai sitten tietty se kivempi juttu eli plussa!:)