***HELMENKALASTAJAT VKO 27***
Kommentit (17)
Haamu tuli testiin juuri äsken, aamupissasta huomenna uudestaan :) olisin toivonut kunnon plussaa mutta toivotaan että se joskus tummuu.
Kun kannustit minuakin toisessa pinossa! Eli Onnea plussasta! Vau! Toivotaan sormet ja varpaat sikkurassa, että meillä molemmilla se viiva vahvistuu entistä punaisemmaksi!!!!
-mangu-
Kiitoksia, mutta itse en vielä usko tuohon ennen kun se viiva on oikeasti punaisempi ;) Sen verran monesti olen pettymään joutunut haamujen jälkeen. Sormet ja varpaat ja kaikki ristissä että tämä olisi se kerta jolloin onnistuu. Peukutusta sinullekin <3 +++++
Lastwish
onnea! Olen iloinen puolestasi. Olimme aikanaan samassa vauvakuumeporukassa. Itselläni on nyt viikkoja 23 tai 24 (olen jo mennyt sekaisin ;) ). Raskaus se on haamukin. Ilman raskaushormonia ei tule haamua. Uso pois++++
Nyt vaan toivon sinulle terveyttä!
AJL
muuten tein 5-6 testiä (positiivista) viikkojen 4-6 välillä, kun en millään uskonut. Viikon 6 ultrassa näkyi kuitenkin sitten pieni sykkivä 2.8 mm pitkä piste. Eli ymmärrän kyllä skeptismisi, kokemusta on... Me ollaan tällaisia raskaustestin valmistajien liikevaihdon kasvattajia heikkoinen hermoinemme ;)
AJL
Itse sorruin ostamaan tänään uuden 2kpl pakkauksen testejä, nimittäin pahoinvointi on tänään yllättänyt minut. Kp 40, jos olen laskuissa pysynyt, ja ihan varma olin että menkat alkaa täällä lomalla, mutta tuo äklötys mikä on minut yllättänyt vähän väliä päivän mittaan - rohkaisi minua (taas) ostamaan testejä...
-toivottavasti Lastwish testitilauksesi saapuu huomenna, niin pääset testaamaan sen vahvan plussan mielenrauhan vuoksi!
Mites Johanniina, oletko testaillu??
-sinuvi lomalta, mun ei pitäny käydä koneella, mutta tämän helmenkalastajat olen tarkistanut.. ja jatkossakin aion-
Testit saapuivat tänään juu ja päiväpissasta sain sen olemattoman haamun joka on nyt kuivuessaan kadonnut lähes kokonaan :E
Peukutetaan että tummuis pian ;)
ohjeessa sanotaan, että hyvin vaaleakin läiskä tarkoittaa, että raskaana ollaan:)
no, otan uusinnan loppuviikosta. Mutta etova olo on tuttua aiemmista kerroista, eli kyllä tämä taitaa totta olla!
Uskonko silti että totta olisi, voi herranjestas sentään!
Jos totta tulisi tästä, taitaisi tulla maaliskuun puolelle tämä lapsi.
Palataan asiaan leidit.
-sinuvi - salaperäinen hymy huulilla -
Ja hyvältähän täällä näyttää. Lastwish ja sinuvi ootte noin samassa tilanteessa vielä. Onnea +++haamuista ja kyllähän ne sieltä vahvistuu dbdbdb
Sinuvi: Predictor vaatii paljon raskaushormonia, monesti herkillä testeillä saadaan plussa, mutta predictorilla vasta myöhemmin kun se ei ole niin herkkä. Eli olet taatusti raskaana. Onnea paljon!!!! :) Sinua ei näkynyt helmenkalastajien listalla, olisitko halunnut sinne listautua ja saada plussatietosi sinne? Vai meneekö la helmikuulle vai maaliskuulle?
Sanoitkin että la menisi maaliskuulle, niin arvelinkin. Ja niin taitaa kyllä lastwishilläkin mennä. Plussasäteitä vielä lastwish sulle kovasti että haamu tummenee!!
Täällä edelleen ollaan, aamutesti ei ollu oikein minkäänlainen. Nyt en erottanut edes haamua :( Taitaa olla vaan viivanpaikka :( Noh kierto on nyt venynyt niiin pitkäksi että taidanpa ottaa yhteyden lääkäriin.
Lastwish kp47/33
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
..tänään:( eli se siitä, hyppään suoraan johki huhtikuisiin, kuhan tästä jaksan..
Ihmettelen kyllä että terolutin jälkeen heti hyppäs kierto näin pitkäksi, vai voikahan vielä tasoittua? Nyt oli eka kierto terojen jälkeen.
Sinuville jo varovaiset onnittelut!!! Ja Lastwish, harmillista, testaatko vielä uudelleen?
käyn kurkkiin teitä vielä täälä, itse poistun muuten taka vasemmalle...kiitos seurastanne:)
Ei mitään uutta auringon alla, kalenteri vain sekosi :E se väittää että mä olen raskaana vaikken ole tehnyt sellaista merkintöä? Onko se sen oma mielipide? Tai siis tarkoitan että osaako se päätellä oireista niin? Nää mun halpistestit ei näytä kyllä muuta kun sen viivanpaikan (sellainen haalea viiva jokaiseen testiin, mutta ei juuri punertava) jos raskaana olen :E
Lämmöt tänään 36,9 joten ylöspäin ne on ainakin menossa koko ajan, valkkaria valahtelee housuun usein ja joka kerta luulen sen olevan verta xD Niin siis tottahan tuo ohjelma lukee mun oireita kertoo mitä milloinkin sitten tapahtuu, mutta tätä se ei ole ennen mulle näyttänyt :DD Mä lähden sinne lääkäriin kohta niin selkiää jos pääsis verikokeesta ottaa testin ;)
Lastwish kp 48/33
Tein aamulla uuden testin predictorilla, ja kiitos sinulle joka kommentoit (en muista nimimerkkiä) että jos jotai näkyy siinä testissä, se on varma tapaus! Nyt sitten tuli vielä selvempi pallo näkyviin.
Oireet on kohdallaan, pahoinvointi, painon tunne alavatsassa.
Jotenkin uskomatonta, koska tämä kierto venyi näin pitkäksi, olin varma että täti tulee täällä lomareissussa... mutta HYVÄ näin.
Nyt sitten iskee paniikki, apua, 4. tulossa. Kuin me pärjätään.. Miten uusi tulokas otetaan vastaan lasten taholta ym. Miten parisuhde kestää? Tämä on kyllä molempien toive, mutta miten se tuleva rankkuus vaikuttaa parisuhteeseen ym.ym.
Lastwish, käy tk:ssa testissä, eihän tuosta mitään tule kun et 100% varmuutta saa. Pääkoppa on kovilla tuossa. Elän hengessä mukana, sympatioita sinulle.
Johanniina, voimia sinulle sinne huhtikuisiin, ja toivotaan että siellä sitten nappaa!!!
-sinuvi ( mun la taitaa mennä maaliskuun alkupuolelle, joten minä taidan jossain vaiheessa sinne mennä, mutta nyt jännätään sut lastwish!)
Sain jo kymmeneksi ajan joten ehkä tässä jotain kohta selviää ;)
Hurjat onnittelut plussasta, minäkin maaliskuisiin siirryn jos on salamatkustaja mukana, mitään en varmaksi tiedä ennen kun oon käyny näytillä.
L
Aamua palstalle
Niin siis eilinen meni mulla reissatessa Helsingistä Jyväskylään ja taikaisn. Kokoajan tuntui että menkat alkaa ja tunsin muka jotain märkääkin jossain vaiheessa, mutta ei ei näy vieläkään tätiä. Kohdunsuu on pehmeä mutta kiinni kuitenkin, eikä kovin korkealla tänä aamuna. Uusia testejä odotellessa, toivotaan että ne tänään tulis postissa :) Tulen sitten kertomaan jos jotain tapahtuu. Plussatuulia siskot ++++++
Lastwish kp 46/33