Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*¨* KULTAINEN 60-luku, viiko 27 *¨*

02.07.2007 |

Pino avattu, arvon ladyt :)

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma on ollut, huh huh !!!!

Kiitos kaikille ' nimi' onnitteluista. Sawini=virtaava joki ja kyllä se sieltä mieheni kotimaasta tulee. Itse olen ollut hirmu ihastunut Dilani nimeen, mutta tiinullehan tehtiin synt.horoskooppi, mistä saimme nimen alkukirjaimet ja Di ei siihen kuulunut :-(( Anoppi eilen soitti, että hän on hankkinut tytölle rannerenkaita ja kaulariipuksen, missä myöskin kivi hänen horoskooppinsa mukaisesti, eli onnenkivi, ja korvakorut :-(( No, eihän mulla ole mitään koruja vastaan, mutta en haluaisi laittaa tytölle reikiä korviin, enkä oikein ole ihastunut siihenkään, että hän olisi koruihin puettu. Voihan niitä pitää juhlissa, mutta ei jokapäiväisesti, saas nähdä tuleeko meille niistä kädenvääntöä niin kuin senniinalle olisi tullut esinahasta ;-)) Kyllä näissä erikulttuurien avioliitoissa on omat kiekuransa olemassa, juuri lasten kohdalla. Mieheni ei mm. näe mitään erikoista siinä, että matkustaisimme hänen kotimaahansa ensi joulukuussa, mutta hertsilei, itse olen jo kauhusta kankeana jos sinne lähdemme, koska se ei ole mikään etelän lomakeskus vaan siellä on kaikki mahdolliset pöpöt ja se helkutin sisällissota ja KUUMUUS. Mitään en ole vielä luvannut hänelle.

Teti hyvä ettet ole loukkantunut !!! Kyllä kaikki lähtee sujumaan, voit olla varma siitä ja miehesikin pian alkaa kaipaamaan toista lasta pojulle kaveriksi ;-))

Peltis hyvä, että kaikki kunnossa silläkin suunnalla !!!

Wemppa no hätä niiden liikkeiden kanssa kyllä ne sieltä tulee kunhan aika ja hetki on oikea.

Aniii ihana kuulla sinusta palstakaveri .. Kyllä se oli oikein iso ja hyvä ovis :-)) Nyt vain peukalot kattoa kohti ja toivomaan parasta eli plussaa. Hyvää mökkilomaa edelleen teidän perheelle ja elä nyt ihan kokonaan mökkeydy :-))

Pietu-en mä nähnyt mitään vaivaa kastejuhlan suhteen, kaikki tarjottava ostettiin leipomosta ja muutenkin vanhempani ja veljeni perheineen hoitivat suurimman osuuden :-)) Joten heille on kiitos kaikesta !!!

Nyt täytyy mennä Nti hermostuu kun äiti vain on netissä !

t. emmi ja tiinu 3kk (huomenna Nla)

Vierailija
22/52 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wemppa: älä huolestu niistä liikkeistä, kyllä ne kuplat vielä muuttuu hennoiksi sivelyiksi, jotka puolestaan muuttuvat kunnon potkuiksi :) Taitaa ne luulemasi " ilmakuplat" olleet niitä masukin aiheuttamia :)) Kiitos muuten tiedosta (kaikki informaatiohan me täällä näköjään jaetaan ;) ), että saharassakin voi pelata onnistuneesti ;))

Emmi: Mun on ihan pakko kommentoida, vaikka asia ei mulle yhtään kuulu, mutta mulla ihan oikeesti sydämestä asti sattuu, kun näen pienillä tyttövauvoilla korvakorut! Olen miettinyt, että eikö niitä ehdi laittaa vähän myöhemmälläkin iällä, vaikka 3-4 vuotiaana, jos on pakko lapselle laittaa. Se kivun ja tuskan määrä täytyy olla valtava pienellä vauvalla, kun hän ei edes tajua mistä se tulee ja miksi häntä " satutetaan" . Tämä on mun mielipide, eri maiden " rituaalit" ovat tietysti sitten oma lukunsa. Vai on tiinukin jo 3 kk!!! Aika tosiaan rientää. :)) Enkä minä ihan mökkihöperöksi aio heittäytyä, ensi viikon jälkeen pysytään jo kotona, paitsi käydään vielä yksi huvipuistokeikka tekemässä.

Meitin pikkulikka menee päiväkotiin 1.8., joten koittaa uudet ajat tännekin ruokakuntaa. Olen aktiivisesti (silloin kun en mökkeile) hakenut töitä, ja tänään olinkin yhdessä haastattelussa. Tavoitteena on että 6.8. tai sen jälkeen voisin aloittaa tytöt jossain, mutta eiköhän tuo aika kotonakin kulu niinkauan kunnes töitä löytyy. Ja kun olen tämmöinen mitä-jos-tyyppi, niin nyt jo ajattelen, -vaikkei duunipaikasta ole hajuakaan,- että mitä-jos saankin töitä ja sitten pian kerronkin olevani raskaana. Aika utopistinen ajatus sinänsä, ei kahta jackpottia voi tulla. Että ihminen voikin olla pöljä, ja murehtia asioita, joiden toteutuminen on enemminkin erittäin epätodennäköistä kuin todennäköistä.

Ankkikselle tätsyn karkoitusloitsu *hus hus*. :)

Nyt taas häivyn. Aamusella pitäisi taas kamat pakata ja startata mökille. Jos en enää koneelle ehdi niin heipat kaikille, ja kerron uutiset, oli ne mitkä hyvänsä, heti kun tullaan takas (tod.näk. 15.7.).

Ai niin ja Senniinalle... kävin kurkkaan neidin potretin, ja syötävän ihana oli :)))

ANI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tosi kaunis nimi Tiinulla! Nimet sopivat vielä hienosti yhteen. Söpö on tyttö teilläkin, kävin silloin kurkkaamassa kuvaa, kun laitoit linkin. En nyt taas muista olenko jo aiemmin kehunut. =) Mutta eipä haittaa kehua toiseen kertaan.

Wemppa - älä nyt hyvä ihminen ole huolissasi liikkeistä, tai siis siitä, ettet niitä vielä tunne. En minäkään nimittäin. Ainoa kerta tosiaan neuvolassa, sellaisilta ilmakuplilta tuntuivat. Ehkä me jo kuukauden päästä tunnetaan kunnon liikkeitä - toivotaan kovasti.

Anille vielä sen verran, että kunnon ovis sen kivun varmasti aiheutti. Nyt täällä on peukut ja varpaat pystyssä ja puhallan lämpimiä plussatuulia teidän mökille!

Nyt saunaan, sain jopa tehtyä tänään hieman pihatöitä. Mies on ahertanut pihalla aamusta asti, hyvä kun malttaa välillä syömässä käydä.

Peltis

Vierailija
24/52 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruasiaa piti tulla kommentoimaan. Meillekin on tulossa rannekorua sunmuuta hilpetööriä isovanhempien mukana. Mua hirvittää rannekoru pienen vauvan kädessä, kun sehän losuaa ne helmet pian nieluunsa..Korviksista ei ole ollut puhetta, mutta en minä anna ihan pienelle laittaa. Ajatella, jos ne tulehtuu tai jotain.

Kaunis nimi tosiaan tiinulla! Meilläkin noita on pyöritelty ja etunimeksi on tulossa Meral. Anoppi halusi tytön nimeksi Ibret ja sanoin, että voihan se siellä mukana olla, kunhan ei ole etu/kutsumanimi. Suomalainen ei välttämättä hokaa, onko se tytön vai pojan nimi..Suomalaiseksi nimeksi tulee varmaankin Alina. Pojasta olis nimittäin tullut Ali pappansa mukaan. Jotakin nimijuhlaa pidetään varmaan elokuussa kun appivanhemmat tulee.

Äitikin tänään jopa soitti ja kysyi, miten pärjäämme. Enimmäkseen keskustelimme verhoista (niistä pimentävistä), mutta kysyi hän tytönkin vointia. Kiloista ei ollut puhetta;-) Ei hän mikään langanlaiha ole itsekään muuten..

Eka neuvola siirtyi perjantaille ja samalle päivälle olis ollut synnintunnustus lastenvalvojalle. Se pulju menee kiinni, joten aika on vasta 31.7. Olen siis siihen asti yh-äiti:-))

Pitää laittaa pihasauna lämpiämään. Hitto, kun en uskalla näitten hinkkien kanssa mennä lampeen!

Vierailija
25/52 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.aijaa.com/v.php?i=694122.jpg

Neidistä on tosi vaikee saada kuvaa, jossa on silmät auki..

Vierailija
26/52 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täti tulikin jo tänään, hohhoijaa.

Ukko makaa vatsataudin kourissa sängynpohjalla, jotta tässä odottelen vain koska alkaa kiertää tai pikkumies laatoittaa laminaatin uuteen uskoon.

Vierailija
27/52 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Poju nukkuu, niinkuin aina illalla mutta odotahan kunnkello on aamu kolme niin johan alkaa:) No on kokeiltu kaikenlaisia konsteja joilla uudestaan unen saisi ja joskus onnistuu ja joskus ei.

Tässä tänään ajattelin kun Pojua sylissä pitelin että kuinka ihana onkaan tuo hötkyilijä ja niin ihana tuoksu, en antaisi mistään hinnasta pois. Tulee joskus halittua oikein kunnolla niin meinaa tämän äipän sydän pakahtua:)

Jaa viettelen tässä iltaa ihan itsekseni mies nimittäin lähti kylille ja tulee vasta huomenna:) Ah tätä rauhan hetkeä ja täällähän minä olen palstalla roikkumassa, tosin hyvässä seurassa täällä on. Joku mainitsi että täällä on tullut kaikki niin tutuksi että ihan tässä arkielämässä meinaa joskus puhua mitä täällä on jostakin asiasta sanottu:) Niin on käynyt minulle monta kertaa:)

Olette te kaikki kultaiset mahtavia!!!

T:Teti

Vierailija
28/52 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavista sanoista kaikille. Lupaan olla huolehtimatta niistä liikkeistä.

Ja Senniina: Kyllä muistan... sähän laitoit aina nimesikin perään jotain lisuketta tyyliin " liikkumattomat... jotain" En nyt just muista mitä, mutta hyvin muistan kun ihmettelit hiljaisuutta mahassa. Ja nyt on sullakin niin ihanan tummatukkainen vauveli sielä. Tuijotin sitä uutta kuvaa varmaan minuuttitolkulla...

Ankkikselle lähetän minäkin tädinkarkoitus loitsun!

Ja Anille toivotaan tuplapottia. Ja kaikki tiedot jaetaan, sehän on selvä.

Emmi: minuakin hiukan arveluttaa korut vauvalla. Lähinnä pelkään sitä, että laittaa suuhunsa. Korviin en laittaisi reikiä ennenkuin lapsi itse haluaa. Mutta jokainen tietysti toimii omalla tavallaan.

Nyt alkaa Bad Girls... pitänee lopettaa.

wemppa

Vierailija
29/52 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi ankkis!! Tylsät sanat, mutta en mä osaa muuta nyt sanoa. Prkle kun ottaa päähän sun puolesta!!

Teti: Se tuoksu mikä noista vauvoista tulee, on maailman paras tuoksu. Voikun sitä saisi pullossa...

wemppa

Vierailija
30/52 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/52 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nyytti-aah ja voih-nyyh nyyh .. Kylläpä on Ndillä selvät kasvonpiirteet vaikka nuin pieni vielä on. Ulkonäöllisesti hän minun mielestäni muistuttaa lähi-idän vauvoja(?)Oisko siis isukin näköinen?? Suloinen vauveli .. On ne ihania, miksi niiden pitää olla NIIN ihania, kertokees hyvät kaverit ??

Koruasiasta olen samaa mieltä kuin te, vaikken en välitä jos joku haluaa laittaa lapselleen korvakorut, mutta itse en ihan tältä istuimelta niin tekisi, ja en kyllä anna moisia rannekoruja ja kaulaketjujakaan käyttää normisti, vain jos on jokin juhla ja satumme olemaan silloin mieheni kotona. Jos asuisimme siellä niin en tiedä mikä olisi tilanne korvakorujen kannalta, koska siellä tyttöjen korviin laitetaan korut jo laitoksella.

Ihanaa kun oli tullut niin paljon tekstiä .. Ihania kavereita te kaikki olette.

Senniina oleppa varovainen niiden maitokoneiden kanssa, ei kannata riskeerata ja käydä lammessa, koita vain pysyä kuivalla maalla ja hyvin lämpimässä.

Tetiii täällä myös yksi mammeli kuka rakastaa halia ja suukottaa vauvaa koko ajan ..

Tyttö oppi tänään pärisyttelemään, eli ajaa mopedia tai jotakin ja sylki lentää :-))

t. emmi kyöyöpeli

Vierailija
32/52 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdemme aamulla reissuun joten voipi olla että menee tavaroita pakatessa eikä kerkeä muuta ehkä kuin pyörähtämään netissä.

Suloinen Senniinan vauva, pitihän sitä käydä ihailemassa:)

Anille vilkutan takasin, mukavaa että kerkesit käydä ilmoittautumassa, mukavia mökkipäiviä toivottelen. Ai niin ja mahtavalta ovikselta kivut kuulostivat. peukutan täysillä plussan puolesta, pelailu osui ainakin kohdalleen.

Ankkikselle pahoittelut tädin tulosta. Voi paska kun se ei vaan jätä rauhaan.

Kaikille mammoille ja masuasukeille hyvää vointia.

Niin, sitä piti kysymäni että kannattaisikohan testata aamulla ennen lähtöä? pp11 olisi ja mietin tässä että olisi sitten osviittaa voiko ottaa lasillisen tai pari reissulla. Vai olenko taas liian hätäinen?

Oireitahan tässä taas kuvittelen... huoh.

-minea-

Vierailija
33/52 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengissä ollaan.

Pitkään aikaan en ole täällä ilmoittautunut, syykin on ainakin omasta mielestäni hyvä, eli kesä. Olen tehnyt pihahommia ja muutenkin nauttinut enemmän ulkoelämästä. On jäänyt tietsikan ääressä notkuminen minimiin. Keväällä ensin palstailu jäi yleisen väsymyksen takia, enka sit pihatyökauden alettua enää ehtinyt palata astialle.

Nyt on toinen kesälomapäivä eletty ja ajattelin selailla palstaa ihan huvikseni. Paljon on tapahtunut edellisen visiittini jälkeen.

IHANAT ONNITTELUT KAIKILLE SYNNYTTÄNEILLE!!! Suloisia kuvia löytyi linkeistä.

Meillä tilanne ei ole edennyt mihinkään. Edellinen ovis meni kesäflunssan takia kokonaan ohi. Muutama on yritetty käyttää tarkkaan hyväksi, mutta ainakin toistaiseksi turhaan. Nyt on tätsy vierailulla paraikaa, mutta ensi viikolla pitäisi ahkeroida, jos vaikka vihdoin tärppäisi. Lomalla kun ei ainakaan omalla kohdalla väsymyksen pitäisi haitata. Isännän kohdalla asia saattaa olla toinen. Hän kun yksityisyrittäjänä painaa pitkää päivää kuumalla kelillä koko päivän ulkona. Saattaa joutua vähän suostuttelemaan. Mutta eiköhän tuo onnistu, kun osaa vedellä oikeista naruista. Vauvakuume on korkealla. Justiin yksi pieni poika kaveripiirissä sai nimen viikonloppuna. Alkaa pukata painetta päälle. Se ei liene hyvä asia, jos liikaa stressaa, paremmin taitaa tärpätä kun ottaa mahdollisimman rennosti. Esikoinenkin tärppäsi kolmessa kuukaudessa sen kummemmin miettimättä. Nyt on jo puoli vuotta yritetty vailla tulosta. Mutta ikäkin tietysti tekee jotain. Esikoisen alullesaamisesta kun on jo kuutisen vuotta aikaa.

Välillä iskee epätoivo ja pelko kaikesta mahdollisesta pieleen menemisen mahdollisuudesta, keskenmenosta tai että ei edes tärppää ikinä ollenkaan. Välillä sitä taas jaksaa uskoa itseensä, että kyllä se tästä, onhan vanhemmatkin tehneet terveitä lapsia. Ja silleen. Nyt on taas kello sen verran, että taidan suunnistaa työnuuvuttaman mieheni viereen nukkumaan, että jaksan taas touhuta ihanan poikani kanssa yhden ihanan lomapäivän. Pyykkikone sippasi aamulla, joten huomenna pitäisi odotella korjaajaa. Ja nurmikkoa pitäisi kylvää, ja ostaa mansikoita hillottavaksi. Tai jotain.

Terkkuja kaikille ja vielä kerran onnitteluja tuoreille äideille!!

Elsamarja

Vierailija
34/52 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minea: En osaa sanoa kannattaako testata, siis voisiko vielä plussa näkyä, mutta kyllä ihan " positiivisen uteliaisuuteni" kannalta ainakin voisit testata... Hyvää matkaa!!

Elsamarja: Ihanaa kun kirjoitit!! Olen sinua niin usein huhuillut, että aloin jo vaipua epätoivoon kun mitään ei kuulunut.

Senniina: Sulle on pitänyt jo monta kertaa kirjoittaa (mutta on aina unohtunut), että minä en ole kuin kerran kylvettänyt vauvan. Ja kolme lasta kuitenkin. Se on aina ollut meillä miehen homma ja siitä yhdestä minun kylvetyskerrasta on oikein albumissa valokuva " osaa äitikin kylvettää" tekstillä varustettuna. Eli kun luin sitä sun kylvetysjuttua, niin ajattelin, että mulle varmaan käy jotain vastaavaa jos tätä tulevaa vauvaa pääsen kylvettämään. Muutenhan minä olen pienet vauvat hoitanut melkein " itsekseni" , mutta tuo pikkuisen kylvetys on aina jotenkin pelottanut...

Mukavaa päivää kaikille.

wemppa

Vierailija
35/52 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina; hyvin on paino lähtenyt, meikä on vielä kamala tursas. Tai oikeammin valas. Esikoinen kysyi, miksi äiti sinulla on iso pylly...... Minulta ei paino putoa muulloin kuin hypätessäni alas rapulta..... Ei ainakaan täyimetysaikana - vauvan eka ½ vuotta. Onnittelut siis häipyneestä - miten sanoitkaan - hötöstä!

Minä olen uinut ja saunonut näillä tisseillä :) Tosin vasta varsinaisen jälkivuodon loputtua sauna, nyttemmin uinti. Meidän murkulahan on jo miltei 2 kk :) Minua ei rintatulehdukset ole riivanneet ja rinnat kuivaan uituani ja kääriydyn pyyhkeeseen, en siis ilmakylve märkänä.

Ihania vauvakuvia teillä Emmi ja Senniina!!

Dementiaaa.....

Me: Eilen oli kuuma ja minä kireä kuin viulunkieli, mutta se olikin PMS! Se saakulan täti tuli taas. Viimeksi oli niukka jälkivuodon jälkeen, mutta nyt ihan melkein normi... *arggh* Niin ja viimeviikolla bongasin oilista kieliviä limoja (2 vkoa ed tädistä). On se hienoa, kun kroppa lepää imettäessä.

Vauva voi hyvin ja seuraa aktiivisena elämää ympärillään. Sängyssä miltei ryömii mahallaan eteenpäin, kun välillä ährää paukkuja pihalle. Ja vieressä kun nukkuu, niin jollain tavalla aina liikkuu perässä, kun siirryn kauemmas, jotta saisin uni rauhaa. Hetken kuluttua taas pienet nyrkit ja jalat koputtelee selkää. (nukun välillä vierassängyssä, joka on kahdelle, ja siis mulla ja vauvalla hyvin tilaa)

Kaikille helteistä heinäkuuta! Ja kaikki, joita en yksikätisesti ja dementoituneesti kommentoinut, ovat ajatuksissani :)

Vierailija
36/52 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava kuulla Elsamarjastakin! Harmi, että tärppi ei ole vielä käynyt. Sellainen irrottautuminen palstailusta tekee kuitenkin välillä ihan terää.

Pinkerton, mua huvitti tuo pyllykommentti. Poika sanoi mulle, kun kumartelin kylmäkaappiin, että " Äiti, sulla on aika iso pylly. Et taida mahtua sinne kaappiin enää.." . Meillä on siis jääkaapin sijaan kylmiö, johon mahtuu ihan seisomaan sisälle. Tai siis mahtui, heh..

Multa sujui kylvettäminen esikoisen kanssa ihan ok. En tiiä, mikä tuossa viime kerrassa meni pieleen, kun olin niin tampio. Yksin en rupea kyllä kylvettämään toistaiseksi.

Tyttö on tosiaan kuin ilmetty isänsä. Mun näköä ei ole tippaakaan, ellei vähän suun seudulla.

Hiien kuuma tulossa tänään. Harmi, ettei päästä rannalle. En nimittäin uskalla kahden kanssa lähteä, kun poikaa pitäisi vedessä kuitenkin vahtia. Jospa viikonloppuna, kun iskäkin on kotona.

Vierailija
37/52 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko heittää yksi pyllykommentti jonka sain raskaanaollessani silloin 6 vuotiaalta tytöltäni: " Äiti, sun pyllysi kasvaa samaa tahtia ton mahan kanssa."

Nyt syömään!

wemppa

Vierailija
38/52 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kivahan tassa on aikaa kuluttaa ja niita lueskella.

Niin kauan kuin tama dementia antaa olla, niin korviksista etta myos meillahan nuo laitetaan plikoilla ajoissa! Kakkonen sai 6kk kun pidin silloin kovemmin kiinni ' suomalaisena' etta hiukan kasvaa. Kolmoselle laitettiin 4kk ja neloselle jo kahden kk iassa! Ja vaarassa olette noista peloista etta tulehtuisivat. Samoin hoito on superhelppoa tollasella pikkusella joka ei viela ite niita hypistele!! Ja kun kasvaa niihin eivat koskaan hairitse leikkiessa jne. Noista sormuksista ja rannekoruista en koskaan niin oo piitannu, vaikka likoilla niitakin on. Meillahan on vauvalla kaytossa myos ' onnenamuletti' sellanen ihan kultasella hakaneulalla kiinnitettava vaatteisiin ns. pahaa silmaa vastaan. Yleensa se kiinnitetaankin selkapuolelle lapaluiden kohdalle.

Wemppa; Hopenkin liikkeet aloin tuntea kuplailuna vasta rv 20! Sita ennen ei mitaan kummallista, enka edellisistakaan oo mitaan merkintoja jattany milloin alkoivat mutta luulisin ennen?!

Jokos sulla on poitsu tai tytto-olo? Ma tassa aattelin etta sa voisitkin tempaista ja saaada sen puuttuvan pojannaskalin!

Muillekin paljon terkkuja, muisti patkii taas.

Voikaa hyvin -levinia ja Hope rv 29+4-

Vierailija
39/52 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans noita pahan silmän vastustajia siroteltu sinne tänne. Isäntä laittoi sänkyyn patjan alle. Anoppi tuo sitten tullessaan lisää. Korviksia en kuitenkaan vaaville vielä halua, katellaan sitten myöhemmin, jos puheeksi tulee. Kohta pitäis häntä taas herätellä, kun alka tissit turpoomaan siihen malliin. Pakko pumppailla välillä ja ihan hyvä saada maitoa vähän pakkaseen talteen, jos joku hässäkkä tulee.

Kuuma on.

Vierailija
40/52 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on ihan tyttömäinen olo!!

En osaa edes kuvitella, että meille voisi tulla muunlaista merkkiä... Tosin mies on ihan varma, että poika tulee. Mutta niin se on ollut joskus ennenkin. Kumpi tahansa on enemmän kuin tervetullut.

wemppa