Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kiusaamisen voi todistaa

Vierailija
08.10.2008 |

Lapsi tuli kotiin nenä veressä. Aikaisemmin oli revitty kirjoja ja sotkettu takki vesi väreillä. Soitin pahimman kiusaajan kotiin ja hänen vanhemmat sanoivat että todista, ei meidän lapsi ole tehnyt mitään. On vain sana sanaa vastaan. Miten pitäisi toimia? Nyt jo pitää pakottaa lapsi kouluun kun ei uskaltaisi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin löapsen koulussa kun kiusattiin ja ilmoitin kouluun että lapsi tulee kun siihen on tarpeeksi turvalliset olosuhteet henkisesti ja fyysisesti. Meidän koulussa ainakin pisti vauhtia asioiden käsittelyyn.

Kukaan ei muu puolusta lastasi kuin sinä itse.!

Vierailija
2/2 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä olen tehnyt joka ikinen kerta. Ja, jos asenne on vanhemmilla tuo:" Sana, sanaa vastaan" Otat yhteyttä viranomaisiin.

En ole edelleenkään löytänyt lakipykälistä kohtaa jossa mainitaan, että fyysinen tai henkinen väkivalta koskisi ainoastaan aikuisia. Ei löydy ikämääritelmä, joten koskee myös lapsia. Eli, mene kuvien kanssa poliisilaitokselle ja tee ilmoitus. Äläkä pakota lasta kouluun, vaan haet lääkärintodistuksen. Jos vielä voit työnantajalle kertoa tapahtuneesta saat itsellesi rauhan olla lapsen kanssa kotona.

t. Tiina Ropponen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla