Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutan ulkomaille ja minulle tulee n. 10 laatikollista tavaraa, miten mun kannattaa niitä rahdata? Paljonko maksaisi?

Vierailija
01.07.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan muutettu pariin otteeseen. Toisella kerralla oli 9 kuutiota ja se meni kontissa. Toisella kerralla oli kuorma-auto 45 kuutiota. Kilpailuta muuttofirmat Niemi, Transnet ja Viktor Ek.

Vierailija
2/6 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

me ollaan muutettu pariin otteeseen. Toisella kerralla oli 9 kuutiota ja se meni kontissa. Toisella kerralla oli kuorma-auto 45 kuutiota. Kilpailuta muuttofirmat Niemi, Transnet ja Viktor Ek.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin sukulaiselle säilöön (korvausta vastaan) tai sitten myy kokonaan pois. Laivaus maksaa tuhansia.

Vierailija
4/6 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgiasta kun tulimme, meinasi tapahtua niin, ettemme mahtuneet yhteen kuorma-autoon. Silloin sanottiin, että lisäkuutio maksaa satasen paikkeilla.

Vierailija
5/6 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavarapaljouttanne. Anna niiden arvioida kuutiot ja pyydä kiinteähintainen tarjous.

Vierailija
6/6 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa samalla kysya muutofirmoilta, saatko vakuutuksen jos olet itse pakannut tavarat. Et kertonut jos nain aiot tehda, mutta ihan valikokommenttina vain. Ei ole hajuakaan mita pienen eran lastaus maksaa, mutta meidan 40jalan kontti maksoi noin USD5500, kiintea konttihinta, Aasiassa. Konttiin mahtuu 63m3. puolet siita ois ollut noin USD 3400. Sen perusteella 10 laatikkoa pitaisi olla aika lailla halvempi. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi