Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu että mies pettää kerta toisensa jälkeen

Vierailija
30.06.2007 |

muuta ei kuitenkaan suostu eroamaan ja lupaa aina muuttua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kotoa pois ja laita eropaperit vetämään, niin eiköhön suostu. Et taida itse haluta lähteä. Sinulle taitaa olla yksi paskan hailee millainen parisuhde sinulla on.

Kukin tyylillään...

Vierailija
2/11 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

300000 asuntolainaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet tuolalisen kanssa ottanut ylisuuren lainan ja tehnyt lapsia?

Vierailija
4/11 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei nähnyt että itse asiassa pettäminen vasta pilasi parisuhteen. Oli itseään täynnä oleva narsisti, joka tunsi ettei pysty tyydyttämään omaa kumppaniaan. Siksi haki valloituksia muualta. Eli olisko huonolla itsetunnolla jotakin tekemistä...

Vierailija
5/11 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on yhtälainen oikeus hakea munaa kotipesän ulkopuolelta kuin hänellä piparia!

Tai sitten tyydyt kohtaloosi tai otat avioeron!

Vierailija
6/11 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hyväksyt tuon pettämisen.

Miehesi ei tarvitse suostua siihen että eroat hänestä, täytät vaan eropaperit yksin ja viranomaiset ilmoittaa siitä miehellesi.

Ota itseäsi niskasta kiinni ja toimi miehesi ei tule muuttumaan ja senhän jo tiedätkin.

Minä tiedän mistä puhun.

Vierailija
7/11 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuvitellut että se muuttuu

Vierailija
8/11 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samasta syystä kun alkoholisti selvinpäin lupaa ettei enää juo tai väkivaltainen ihminen sanoo ettei koskaan lyö.

Ja miksi naiset pysyvät näissä suhteissa... siksi koska ihmisellä on tapana uskoa sanaan. Sanat ovat kuitenkin halpoja ja teot ovat ne, jotka osoittavat asioiden oikean laidan. Suurimmalle osalle vaan sen ymmärtäminen vie noin 2v, jonka jälkeen erotaan.

Vierailija
9/11 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska elämä kahden piene kanssa on jo valmiiksi aika rankkaa on ihan painajaista joutua kuuntelemaan tyhmiä selityksiä äijältä jatkuvasti ja käryttämään sitä valheista kerta toisensa jälkeen . olenkohan ainut näin idiootti nainen joka ei saa vaan loppujenlopuksi sanottua näkemiin vaan kuuntelee kerta toisensa jälkeen samat laulut

Vierailija
10/11 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on matto johon pyyhitään jalat mennen tullen.

Jotkut ihmiset on yliseksuaalisia jotka hyödyntää kaikki vastaantulevat tilaisuudet panna ketä tahansa.

Vierailija
11/11 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vain todella hyvä sydäminen. Mutta se äijä on pettänyt sua pahimmalla tavalla mitä rakas voi toiselle tehdä!! Sä tarviit todella paljon voimaa jättämään kaiken taaksesi! Ne asuntolainat ja muut on koko ajan sun takaraivossasi, mutta eikö kuitenkin kannata kuunnella itselleen parasta vaihtoehtoa ja lapsille!! ei lapsetkaan ole turvassa tollasessa pettämis parisuhteessa. Ole vahva ja yritä edes ajatella omaa parastasi. Minä toivon sulle kaikkea hyvää ja olen varma että jostain saat tukea tähän kaikkeen!! ehkä monen monen vuoden päästä vain ajattelet että " on tyhmä ukko ja onneksi minulla on nyt hyvä parisuhde, jossa voin luottaa 100%"