Missä kaikki kiva käytetty ulkovaate luuraa?
Odotteleeko ihmiset parempia markkina aikoja vai miksi huutiksessakaan ei ole oikeastaan yhtään mitään kivaa ulkoiluvaatetta myynnissä tähän aikaan?
Nyt olisi aikaa huudella kun lomalla on ja mitään ei ole tarjolla;D
Tosin itseänikin vaivaa laiskuus ja tiedän kaapeissa olevan paljon viime talven toppaa ja kevään naftia ulkovaatetta myytäväksi... kun vaan jaksaisi kaivella ja kuvat räpsiä!
Kommentit (8)
varmaan monikin ajattelee, ettei käytetty mene kaupaksi, vaan säästävät myynnin sitten syksymmälle.
Huutiksessa kunnollisesta kamasta nousee tälläkin hetkellä hinnat aika huimiksi.
Mulla ois tarjolla tytölle 110cm toppavaatetta ja varmaan välikausikin kun kerkeisi sovittamaan ja pojalle löytyy reimateciä koossa 92.
Ja ihan sisävaatettakin löytyy aimokasat taas pientä.
Kokoa isompaa siis etsitään meille.
Olisin kiinnostunut tytön 110cm talvi- ja välikausivaatteista ja tietysti myös sisävaatteille (110-116cm) on aina käyttöä. Myös pojan vaatevarastoon täytyisi saada täydennystä, koot 92-98cm ovat hakusessa.
Minulla on pojalle koon 92-98 ulkovaatteita ylimääräisenä, mm. uusi toppatakki kokoa 98 ja välikausivaatteita 92 ja toppavaatteita 92, välikausikenkiä, goretexeja jne koosa 24. Hattuja, sekä uusia että käytettyjä koossa 48-50 sekä muuta talvivaatetta. Kaikenlaista löytyy.
En ole viitsinyt laittaa myyntiin, kun olen odotellut ilmojen kylmenemistä. Jos joku kaipailee, laittakaa sähköpostiosoitetta tänne tai mailia suoraan eh1705@kolumbus.fi
Meillä on ajankohtainen ens talvena 104 koko ja ei mitään,muutama hassu tyttöjen toppahaalari myynnissä ja sit kallista pojille...
Ja toki,meidänkin viime vuotiset tosiaan odottaa kaapissa... Itse jaksan selata nyt mutten viitsi laittaa lomalla omaa myyntiin,ehkäpä muutkin ajattelee samallalailla :D
Minäkin oon ihmetellyt, että eikö juuri nyt kannattaisi myydä, ennen kuin ihmiset hankkii kaiken alesta.
Kaipasin tytölle syksyksi välikausihaalaria kokoa 110-116 cm, mutta kun ei netistä löytynyt, niin ostin sitten alesta. Talveksi tarvitaan toppapukuakin, joten pistäkäähän ihmiset vain niitä kamoja myyntiin.
Omissa odotan vielä tätä toista syntyväksi ja sukupuolen tietoa, jos vaikka tuleekin poika.
yritän keretä inventoimaan kaappien sisällön. Nyt on sen verran kiirusta lomailua tiedossa muutamaksi päiväksi että ei jouda=)
mutta luulin ettei niitä kukaan kesällä osta, joten ajattelin että laitan ne vasta syksyllä myyntiin.
Mutta ilmeisesti niitä saisi myytyä " ympäri vuoden" kun vaan jaksaisi laittaa ne myyntiin =)