HEINAHELISTIMET lauantaina..
Sori kun en osaa avata hienoa pinoa..
Nyt kylla lahdetaan, yolla sain nukuttua monta tuntia, mutta nyt supistuksia 2 min. valein ja sattuu!!
Ilmottelen kuin kavi..
Kommentit (28)
Onnen lapsen,
pienen ihmeen
kannoit alla sydämen.
Nyt on onni täydellinen,
syliisi saat ottaa sen.
Tunnet käden pienen hennon,
tunnet posken pehmeän.
Voisko olla kauniimpaa
kun alku uuden elämän!
Eve <3
ihana päivä pinon alku neerillä, ja nyt näin hieno uutinen tuli.
mukavaa kun pikku hiljaa alkaa vauvoja syntymään =)
kyllä on ilkeä olo, en tiedä onko nuo liikkeitä vai mitä, mutta kyllä juilii.
hankala istua hankala kävellä ja hankala makoilla. varmaan päivä kaupungilla kävelyn tulosta.
kolmas raskaus, ja mikä on ihaninta kaikki olleet niin erilaisia, ettei niitä voi verrata toisiinsa.
painaa varmaan johonkin hermoon, uskon näin ton juilimisen.
ja mikä väsymys, liikkeissä siskon ollessa sovitus kopissa haukottelin leviästi kaupoissa. ois voinu nukkua sinne.
joku oli käynyt idea parkissa, itse monesti miettinyt ajavani sinne 150 km mutta aina ajtellu et oiskohan siellä mitään, et saisinko jyväskylästä saman tavaran. eipä ole käytyä.
kylläpä tämä nyt on viime päivät ollu yhtä tuskaa ala kerrasta. ei edes seksi maistu, joka paikkaa sattuu.
mut nyt menen seisoo vaikka päälläni, jos helpottas.
korasa 37+3
Ja tietty koko perhe! Ihana uutinen... vaude..
Meidän päivä on menny ulkoillessa, puutarhatöissä , grillaillessa.. Muutamia napakoita supistuksia lukuunottamatta ei mitään synnytystä ennakoivaa..Mitenkähän meikästä on tullu näin malttamaton..
Palataan huomenissa taas asiaan.. persilja vaikenee, mutta vain hetkeksi...
korasa kertoili liikkeiden voimistumisesta... meillä ne on kanssa paljon selvemmät kuin ennen (olleet noin viikon verran) ja niitä tuntee enemmän. Enää ei ole tarvinnut miettiä milloin viimeksi vauva liikehtinyt. Minua ei liikkeet satuta, vaikka välillä älähdänkin ääneen, kun yllättäen tuntuu menevän ilmat pihalle.
Rintapumpuista ollut puhetta... tilasin tänään paljon kehutun Avent Isis käsikäyttöisen pumpun. Imetystyynyä ei ole vielä hankittu, mutta sellainen harkinnassa ompi.
Täällä hikotellaan edelleen useasti päivän aikana. Hassua, että tuo nikottelu tuntuu parhaiten alavatsassa oikean nivusen yläpuolella... taitaapi peppuliinos olla siinä kohtia, missä parhaiten tuntuupi tärähtelyt. Jos toisen selkää silittelee, tuntuu rummutus laajemmalla alalla.
Tuosta masun naksumisesta oli aiemmin puhetta. Masuni naksuupi edelleen vauvan liikehtiessä, mutta tuntuu että myös mamman nivelet pitävät tavallisuudesta poikkeavaa ääntä. :\
Mä olen ostellut joitakin leluja, kun on " tekosyy" ... saapi toinen sitten tapitella niitä tai ainakin äiti ihastella. :)
meillä meni päivä pridessä helsingissä ja kotona ilta meni huilatessa ja uuden telkkarin kokeiluun.. kävimme vielä äsken kävelyllä..
huomenna pitäs lähteä lintsille.. toivotaan jottei sada.
Tänä aamuna tuli eka oikeasti kipeä suppari, mutta loppuivat muutamaan minuuttiin... no tiedä tekevätkö jotain kohdunsuulle... ehkä minäkin tästä joku päivä lähden sairaalaan vielä.
nyt saunaan.. josko se siitä...
Liipe ja prinsessa rv 38+3
Neeriä suloisesta poikavauvasta,tuolta vauva puolelta!!kun en pysty nyt puhelimella onnea toivottamaan,näkee tän varmaan sitte kun kotiutaa sairaalasta..kuulemma pojun siskot on ihan hurmiossa uudesta tulokkaasta!!vielä kerran onnea koko perheelle!!
T:Jonna,Jenna 2v7kk,Janette 2v6.5kk ja Jasmin 5.5kk
ei kai haittaa kun tulin käväsee teijän pinossa toivottamassa onnea..
Kukahan seuraavaksi poksuu;) Nyt alkoi se kauan odotettu meidän kuukausi!!!!!
Eihän sitä koskaan tiedä koska vauva tulee, mutta itselleni povaan tasan 41 ja ei juuri haittaa, tässä on niin paljon ohjelmaa, että parempi masun kanssa hoitaa kuin vauvan.
Täytyy koputtaa puuta, ettei ainakaan vielä kukaan muu ole saanut mahatautia. Mies on ihan koomassa yhä.
Masun naksumisesta joku mainitsi. Meiän vauvelin jäsenet naksuu aivan jatkuvaan kun myllertää, sitä on hauska kuunnella kun mies ja lapsetkin kuulee. Sama on tapahtunut kahden edellisenkin kohdalla.
G: Aiotko/haluaisitko imettää pitkään?
Ah, tämä on tämä ikuisuus kysymys. Edellisiä imetin kumpaakin 8kk(lopetettiin vauvan allergian takia) ja henkilökohtaisesti imetys oli fyysisesti todella rankkaa. Mulla jotenkin verensokerit ja kunto ei kestä, tosin paha vilja-allergia mikä todettiin vasta kuopuksen imetyksen lopetettua on pahentanut asiaa. Nyt on ristiriitaiset fiilikset ja oikeasti imetys pelottaa kun se vie mehut täysin, mutta aion kokeilla jos se nyt olisi helpompaa. Ja suuri toive on saada terve, allergiaton vauva.
Rauhallista sunnuntaita!
Lumtituuli ja poju rv36+1 (täysiaikaisuus lähestyy kovaa vauhtia, jee)
Onnea Neerille Prinssistä!! Olit sitten eka =)
KORASA: mun kaverilla oli aivan samat oireet ja illalla pyöräytti pojan =) Eli taitaa sinullakin lähtö olla tosi lähellä!?! Tsemppiä jos näin on! Isukki voi sit sun sairaalassa olon aikana laitella vaaville tavarat valmiiksi ;)
Minulla on joka paikka aivan jumissa! Käytiin eilen ideaparkissa(vähän pettymys koko pulju!!!!!!!!!!!) ja aamupäivän kiertelin kauppoja tällä Hämiksessä. Tänään käytiin ikeassa ja jumbossa!! Itselleni en löytänyt mitään, yllätys! en oikeastaan kyllä etsinytkään. Mutta tytsylle lähti taas kasa vaatetta ja poitsulle nappikset! Ikeasta ostettiin lipasto ja leluille hylly tytön huoneeseen, lipasto oli tarkoitus laittaa pojan huoneeseen ja ottaa nykyiset kaapit pois, mutta eipäs nyt niin tehdäkkään kun tuon nykyisen kaapin alla ei ole parkettia joten ei istu tuo lipasto siihen reikään =( Kakka kun ei aiemin tota tajuttu!! No, lipasto tulee meidän makkariin ja siihen laitetaan vaavin vaatteet. Tytölle hyllyn kasailin sillä välin kun mies kävi ruokakaupassa.
Miekkoselle juurikin tänään sanoin että nyt tarvii sit ottaa kaik S:t käyttöön :) haluan pikkuisen jo sylkkyyn pian! Ke tulee 37 täyteen niin ois kiva poksua =) Ei vaan ole minkään valtakunnan tuntemuksia et ois jo tuloillaan :(
Kauankos te olette ajatelleen viipyä laitoksella? Minä meinasin heti lähtee kun mahollista, ekaksi ajattelin sen 3vrk varppina olla, mutta jos vaavin ja oma kunto sallii niin kaks päivää on ihan ok! Nyt jo melkeinpä itken kun ajattelen olevani erossa tosta tytöstä :( Miehestä ja pojasta kärsii hyvinkin olla erossa, mutta tuo tyttö... Minun vauva!!!
Taas kauheeta omaa napaa vaan..Taidan mennä katselemaan mitäs laitan kassiin valmiiksi synnäriä varten, ostin jo valmiiksi shampoot+tykötarvikkeet! Ja vaaville tutit! Ja sit lösähdän soffalle ja juon yhden holittoman sidukan =)
Niin ja NEWBIE: laitoin pe puketin tulemaan =)
Viikonlopun jatkoja! jännityksellä päivittäin käyn lukemassa joko joku o n päässyt tositoimiin =)
tirppis ja pörri 36+3