Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ystävä sai vauvan viime yönä..

Vierailija
30.06.2007 |

Ja nyt olen tän päivän miettinyt, että pitäiskö tosiaan itsekin vielä se viides pyöräyttää?

Luulin jo, että lapsiluku olis täysi tässä: näitten neljän kanssa, joiden ikäero on kaikilla 1,5 - 2 vuotta.

Mutta vauvakuume tosiaan nostaa taas päätään. Vaikka vauvahan mulla tälläkin hetkellä sylissä on.. 4kk ikäinen pikku-ihminen.

mutta minkäs teet.. kuume nousee.. nousee..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihmeessä viides jos mieli tekee, mutta jos vaan ikää riittää, pidä vähän väliä! Vielä n. 40v voi ihan hyvin tehdä vauvelin! näin itse meinaan...

(3 lasta nyt ja neljäs ehkä vuoden parin päästä kun olen n. 35 ja sitten 40-kieppeillä mielellään vielä 1-2 lisää :-) ainakin haaveilla näin varmaan saa!)

Kun pitää vähän väliä, jaksaa vauvasta nauttia taas VIELÄ enemmän! Lapset on ihania!

Vierailija
2/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuo lausahdus tullut mieleenikään. En siis ole maata täyttämässä Raamatun ohjeen mukaan :P

Jokainen lapsemme on saanut syntyä haluttuna ja rakastettuna, juurii silloin ja siksi, kun minä ja mieheni olemme lasta halunneet =)

Emme siis täytä maata, täytämme perhettämme sitä mukaa kun siltä tuntuu.

Ja nyt alkaa vaikuttaa siltä, että huomenna kysäisen mieheltäni, että voisiko ne kumipuvut heittää nurkkaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan, että minulla itsellänihän ON vauva, 4kk.

Vastasyntyneen näkeminen sai taas vain aikaan sen tunteen, että haluan sittenkin vielä lapsen. En siis koe että lapsilukuni olisi sittenkään vielä täysi.

ap

Vierailija
4/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenlapsia sitten aikanaan tulee.

Vierailija
5/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva vaiheeseen. Kun edellinen lapsi kasvaa, pitää saada uusi vauva. Elämä menee eteenpäin, vauvoista kasvaa isompia, heidän kanssaan eletään taas uutta vaihetta.

Se tekee elämästä mielenkiintoisen.

Onhan tietenkin myös niitä jotka oikeasti haluavat ison perheen, ja nauttivat lapsista kaikissa ikävaiheissa.

Ehkä tää vauva-buumi voi olla nuorten tyttöjen juttu, tiedä häntä. Ketään en tällä kirjoituksella halunnut kuitenkaan loukata enkä arvostella.

Omia pohdintojani vain..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi