G: elatusmaksusi ja kuinka monta lasta ja puolison n. tulot bruttona?
Itse: Mies twekee pimeesti, ei maksa saan kunnan elatusturvaa 129e
Kommentit (5)
On vuoroviikko systeemi, eikä kumpikaan maksa toiselle mitään.
Ja kun noita summia katselee, niin ihan hyvä niin, eihän noilla kyllä pääse rikastumaan.
elatusta niin minun äidin tulot oli 750e kk ja ex miehen oli 6000e kk ja käräjäoikeus määräsi 250e kk minkä olin vaatinutkin, en edes kehdannut enempää pyytää vaikka varmasti olisin saanut isommankin kun omat tulot aivan olemattomat ja miehen aivan sairaan isot. Itse tässä saa kituuttaa nälissään eteenpäin. Köyhä kun köyhä mutta silti onnellinen.
Eksän tulot varmaan alle tonnin. Tosin kyseessä on eroaikojen sopimus, jolla eksä sai jäädä asumaan asuntoon, josta lainaa oli ihan hippunen enää jäljellä. Tuon takia elarit määriteltiin pieniksi, vaikka lapsi oli vasta vauva. Mies taisi kyllä silti hävitä diilissä, mutta onpahan lapsella mukava koti, koska eksä ei kuitenkaan mitään pystyisi itse ostamaan.
Vierailija:
Eksän tulot varmaan alle tonnin. Tosin kyseessä on eroaikojen sopimus, jolla eksä sai jäädä asumaan asuntoon, josta lainaa oli ihan hippunen enää jäljellä. Tuon takia elarit määriteltiin pieniksi, vaikka lapsi oli vasta vauva. Mies taisi kyllä silti hävitä diilissä, mutta onpahan lapsella mukava koti, koska eksä ei kuitenkaan mitään pystyisi itse ostamaan.
Miten miehen tulot voivat olla 6500e/kk ja tulot sitten alle tonnin??
Kaupunki maksaa miehelleni elatustuen, mitä se nyt on 120 euroa? Molemmilla on melko pienet tulot.