Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi viude kun nyppii

Vierailija
29.06.2007 |

kun haen taaperoa päiväkodista jos samaa aikaa on hakemassa äiti, jonka 1,5 vuotias on siellä hoidossa kun äiti on vauvan kanssa kotona. Poitsu on päikkärissä jo silloin kun tuon meidän taaperon klo 8.00 ja vain silloin näen äidin kun haen pojan vasta neljän jälkeen. Yleensä haen hänet jo klo 14.30.

Joo on subjektiivinen oikeus, mutta kun kyse ei ole mistään muusta kuin uusavuttomasta ja laiskasta äidistä!

Joo on mullakin ollut allergisia, yöhuutajia ja infektiokierteessä olevia vauvoja. Kaikki neljä olen kuitenkin kotona hoitanut 1,2 vuoden-6,5 vuoden ikäisiksi. Ihanat muistot jäivät noista ajoista sekä mulle että lapsille ja ennen kaikkea lämpimät välit.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita osoite että saadaan sädekehä perille.

Vierailija
2/3 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun päiväkodissa ei ollut yhtään paikkaa vapaana. Olisi ollut jos tuo äiti olisi ottanut muksunsa pois silloin kun toinen lapsi syntyi. Mitä tekee 1,5-vuotias päiväkodissa jos äiti on kotona? Ei ainakaan saa virikkeitä vaan perushoivaa. Miksi äiti ei sitä anna? Siksi että on laiska. Ei ole sen näköinen että olisi sosiaalisia ongelmia. Miksi tehdä toinen lapsi jos ei jaksa hoitaa molempia. Helvetti kun ärsyttää tämä uusavuton sukupolvi! Äidit eivät ymmärrä sitä että esikoisen vauva-aika ei toistu! Toisella kertaa on kaikki toisin ja niin kuuluukin olla. Jotkut asiat on tarkoitettu koettavaksi kerran elämässä.

Raasta työnteosta eli omien lasten hoitamisesta en tarvitse sädekehää. Tarvitsen vain hoidetut lapset ja heihin läheiset suhteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulle ehdotettiin ryhtymistä perhepäivähoitajaksi! Hoitajista ja varsinkin päiväkotipaikoista huutava pula! Kiitos vaan virikelasten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan