Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö mielestänne oikein vai väärin?

Vierailija
29.06.2007 |

Naapurissamme asuu viisilapsinen perhe, jonka äidillä kuulostaa olevan vain yksi tapa puhua, karjuminen. Ja kyse ei ole mistään normaalista kasvatuksellisesta äänenkorottamisesta vaan äänestä, joka kuulostaa siltä kuin sen päästäisi jalkaan ammuttu apina.

Tänään taas, tämä tapaus karjui häpeämättömästi pihalla lapsilleen, mistä lie syystä. Olin omalla pihallani, ja huusin:

" Ajattele nyt edes yksi kerta, millaista ääntä pidät omille lapsillesi! Seuraavan kerran soitan poliisille, että täällä kohdellaan lapsia kaltoin!"

Siinä vaan pääsi vuosien vitutus ja sääli lapsia kohtaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipahan vähän säikähtänyt.

Vierailija
2/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on tommoinen, ei normaalia puhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt mielessä, että ihminen ei välttämättä äänelleen mitään mahda? Ei kaikki pysty huutamaan kauniilla äänellä!

Vierailija
4/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han näki tilanteen ja tietääkseni huutaminen ei ole suomessa kielletty vai onko sekin muka sitä pahoinpitelyä??

Siis oikeestikko joku olisi poliisit siihen soittanut :D

Vierailija
5/10 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko käynyt mielessä, että ihminen ei välttämättä äänelleen mitään mahda? Ei kaikki pysty huutamaan kauniilla äänellä!

Kyllä ihminen pystyy halutessaan puhumaan normaalilla volyymilla.

Vierailija
6/10 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivinen palaute annetaan aina kahden kesken. Ei koko pihan ja lapsien kuullen.

Uhkaileminen ei ole aikuismaista toimintaa.

Vierailija
7/10 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen verran kuuluvasti, että kuulee naapurikorttelikin. Aika pieni paha siihen verraten oli tuon ap:n älähdys.

Vierailija
8/10 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta oikein tehdä asioita väärin, " koska naapurikin tekee" ?

9

Vierailija
9/10 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku on jatkuvasti karjunut. Olen vedonnut muiden viihtyvyyteen.

Vierailija
10/10 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallaan jollain tavalla vähän " herätellä" naapurin muijaa. Jos vaikka miettisi hetken, voisiko tehdä toisin.

Tietty olisi ollut paljon rohkeampaa ja tehokkaampaa käydä puhumassa asiasta kasvotusten. Mutta kerrankos sitä naksahtaa päässä itse kullakin. Minäkin välillä jotain möläyttelen juuri noin, kun ei enää jaksa jotain.

Tuo viiden lapsen äiti on luultavasti tosi poikki, ellei jopa uupunut/masentunut. Ei se tietenkään oikeuta lasten kaltoinkohtelua, mutta jos äiti saisi apua haukkujen sijaan, tilanne perheessä paranisi varmasti enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi