Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni haukkui minut tällä palstalla! Onko kohtalotovereita? Miten suhteenne kävi?

Vierailija
29.06.2007 |

Miettikää vähän, ennen kuin haukutte ystäviänne kovin tunnistettavasti tällä tai jollain muulla palstalla. Monet noista esimerkeistä ovat niin spesiaaleja, että asianosainen kyllä tunnistaa itsensä, jos tätä palstaa seuraa.

Itselleni kävi juuri niin, että ystäväni teilasi minut maanrakoon täällä. Luin ketjun vahingossa ja tunnistin heti itseni, mutta se aihe, mistä minua haukuttiin, kuulosti todella kaukaa haetulta. Kysymys oli väärinkäsityksestä, eikä ystäväni jostain syystä keskustellut asiasta kanssani lainkaan. En edes tiennyt, että hän oli käsittänyt erään asian tuolla tavalla, koska minulle hän on niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Edelleenkin hän on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Niin olen päättänyt olla minäkin, vaikka kieltämättä suututtaa tuollainen kaksinaamaisuus.

Onko täällä muita, jotka on haukuttu tällä palstalla ja miksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedätte, onko koko juttu keksitty ja sattumalta on asioita jotka sopivat tiettyyn ihmiseen?

Mä en lähtis ketään syyttelemään, että " jauhat minusta p***aa av:lla" . Jos joku sanoisi mulle noin, pitäisin täysin vainoharhaisena tyyppinä. Tätä palstaa kun luetaan muuallakin kuin Suomen rajojen sisäpuolella...

Vierailija
2/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa ei ole mitään erityisen persoonallista tyyliä ollaan tunnistavinaan että tämä vierailija on nyt sama kuin tuo toinen vierailija tuolla hohoo vastasi omaan viestiinsä. Eihän siinä mitään, joku voi ihan oikeasti niin tehdäkin, mutta niin mitättömien johtolankojen perusteella voi tunnistaa niin väärin.

On minutkin täällä joskus muka tunnistettu joksikuksi joka en todellakaan ollut, mutta en usko että sain tätä tunnistajaa vakuutettua asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että varmasti ei pysty tunnistamaan.

Vierailija
4/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne sattumalta sopivat sinuun.

Vierailija
5/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin jossain määrin toivoin että " kaveri" lukis tätä palstaa ja tajuaisi että me ei oikeasti olla läheskään samalla aaltopituudella. Olen tosi huono sanomaan päin naamaa enkä todellakaan kuitenkaan välittäisi olla ko tyypin kanssa tekemisissä

Vierailija
6/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä ainakin jossain määrin toivoin että " kaveri" lukis tätä palstaa ja tajuaisi että me ei oikeasti olla läheskään samalla aaltopituudella. Olen tosi huono sanomaan päin naamaa enkä todellakaan kuitenkaan välittäisi olla ko tyypin kanssa tekemisissä

Vierailija
7/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui hänet eräästä jutusta tosi pahasti täällä selän takana, vaikka face to face esittää niin hyvää ja ymmärtäävää ystävää. Todella katalaa. Harkitsen, laittaisinko tälle haukutulle linkin ko keskusteluun. Mutten halua loukata häntä sen enempää, ehkä pitäisi tälle haukkujalle kertoa mitä mieltä olen.

Ja kyllä tosiaan oli tunnistettava viesti ja olen 100% varma kuka sen on kirjoittanut ja kenestä. Yksityiskohdat täsmäsi täysin ja oli sne verran uniikkijuttu, etten muuhun voi uskoa.

Kannattaa tosiaan miettiä mitä kirjoittaa tänne! Ystävillänne saattaa olla täällä tuttuja lukemassa viestejä, vaikkeivät itse lukisikaan av:ta.

Vierailija
8/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opitte käyttäytymään.

Vierailija
9/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saippuaoopperaelämästä täällä, kun on oikeesti niin uskomatonta välillä, mut just ton takia en uskalla kun joku saattaa tunnistaa.

se bimbo kaveri ei kyllä ite lue tätä palstaa mut joku muu...

harmi ku ois niin mehukkaita juttuja ja toisaalta ois kiva kuulla mitä mieltä muut on sellasesta käytöksestä, kun itellä menee niin yli hilseen.

Vierailija
10/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kirjoitin tänne kerran kun eteen tuli tilanne jossa en yhtään ymmärtänyt miksi tuttava toimi kuten toimi. En silti ajatellut, että olisin häntä siinä keskustelussa haukkunut. Olimme eräästä menettelytavasta aivan eri mieltä, eikä se minua silti saa häntä vihaamaan.

Tältä palstalta halusin saada tuohon asiaan erilaisia näkökulmia, auttaa itseäni ymmärtämään mistä siis oli kyse hänen näkökulmastaan katsottuna. Aihekin oli sen verran arka, että en halunnut puhua siitä kasvokkain muiden lähialueemme ihmisten kanssa.

Kyse oli lasten kasvatukseen liittyvästä asiasta joten ymmärrätte varmaan, että se on naisille hyvin tunneherkkää aluetta.

Edelleenkin olen hänen kanssaan eri mieltä, mutta pitäisikö minun siksi vihata häntä? Minusta ei.

Vierailija
11/11 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on haukuttu täällä moneen kertaan. Käyn täällä siksi nykyisin vain pari kertaa kuussa tai silloin, kun tiedän, että voisi löytyä kiinnostavia ajankohtaisaiheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän