Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni kysyi tänään hautausmaan kohdalla (on kotimatkamme

Vierailija
29.06.2007 |

varrella) " miten ne kuolleet pääsevät taivaaseen?" Mitä te olisitte vastanneet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummoltaan että onko sinun vanhemmat kuolleet . mummu sanoi että on . Tyttö siihen että : minun äiti ei saa vielä kuolla koska minä olen vielä ihan lapsi : ( hirmu surullinen olo tuli kun ei koskaan tiedä mitä voi sattua . . . ei liittynyt AP : n kysymykseen mitenkään mutta halusin vaan kertoa koska me olimme aijemmin tuona päivänä käyneet hautausmaalla .

Vierailija
2/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa on pari aika läheltä piti tapausta ollut pienen ajan sisään. Mekin ateisteja. Kysyi tässä taannoin, että mitä se kuoleminen on. Sanoin vaan, että se on sitä, kun kuollutta ei enää ole. Lapsi otti asian ihan luonnollisena juttuna, kaipa tarkempi pohdinta tulee vasta myöhemmin. Sitten ajattelin sanoa, että kukaan ei oikeastaan tiedä, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, jotkut uskoo taivaaseen ja toiset ei. Lapsi saa toki uskoa taivaaseen ja enkeleihin, jos se tuntuu hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tulee sitten hakemaan ja Jeesuksen kanssa yhdessä mennään taivaaseen, sitten kun on kuollut.

Vierailija
4/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen muuttuu enkeliksi kun kuolee ja enkelit osaa lentää

Vierailija
5/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin vähän monisanaisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan