Voi että kun mun miehen ex on sitten tyhmä!
Heillä yhteisiä lapsiakin ja erosta liki 2v. Mentiin miehen kanssa kauppaan ja hän sattui tulemaan myös samaan kauppaan. Vaihtoi kauppaa kun näki meidät! Tilanne siis oli sellainen että me miehen kanssa käveltiin juur sisään kauppaan kun nähtiin että se ajo auton siihen parkkiruutuun. Näki meidät, lähti samantien menemään! Sentään ikääkin yli 30v ja sillä itselläänkin on ollu uus ukko jo yli 1½v...
Lisäks hävittää kaikki vaatteet ja tavarat jotka isä lapsille antaa. Vaikka olis kuinka mieleisiä lapsille. Yks dvd:kin tuli postin kautta takaisin. Lapsi sai meiltä omasta mielestään huippuhienon paidan pari viikkoo sitten, eilen kysyin lapselta onko hän käyttänyt sitä paljon, sanoi että kerran kun se paita on viety johonkin, ei siis ole lapsella kotona. Harmittaa lapsen puolesta...
Lisäksi toisella lapsella selkeät allergia oireet, isä mainitsi asiasta äidille ihan ystävälliseesn sävyyn. Äiti ei vie lasta lääkäriin koska ei ole hänen mielestään tarpeen. Tänään lapsi valitti kun silmät kirvelee, isä vie lapsen päivystykseen, ei oo kiva kun äiti ei oo voinu viedä, tuntuu, ettei vienyt siitä syystä koska isä sitä ehdotti. Lapset isällä joka toinen viikonloppu joten siksi isä ei ole aiemmin vienyt.
Ja sit hän vielä väittää aina ajattelevansa vaan lasten parasta... HOH HOH...
Kommentit (19)
ei ihme että siellä saa jonottaa...
Ja sä et tosiaan voi tietää, mitä kaikkea heidän välillään hiertämässä..
Mut kas ku taas puollustetaan äitiä... Vaikka suhde olis ollu minkälainen tahansa niin mikä oikeuttaa hävittämään toisen ihmisen omaisuutta vaikkakin puhutaan omasta lapsesta? Jos on lapsia tehnyt yhdessä niin kyllä he toisiaan ovat joskus rakastaneet ja sitoutuneet toistensa elämään ikuisiksi ajoiksi lasten kautta... Mä en jaksais elää tuollaisessa katkeruudessa. Käyttäisin nekin voimat ennemmin vaikka lapsiin tai muuhun hyödylliseen...
T:Ap
Ja sehän kertoo sulle just sen mitä haluat kuulla. Noi sun kommentit paljastaa sen aika hyvin.
mitä töppäilyjä on tullut tehtyä. Pitää aina julkisivunsa siistinä, ei huutele tekemisistään.
Ihan olen haasteesta lukenut kun täytyyhän niistä lapsista päästä oikeuteen tappeleen.
että miehesi on joskus ollut yhdessä sen kauhean exänsä kanssa. Se taas kertoo miehestä jotain. Ja se kertoo sinusta jotain. Itsepä olet osasi valinnut.
Kyllä mulla itselläkin on avioero takana mut en ymmärrä kuinka jotkut jaksaa tuhlata voimansa kaikkeen turhaan... Itse tulen ex:ni ja hänen vaimonsa kanssa hyvin toimeen, olen tullut jo monta vuotta ja kyllä tämä elämä on näin helpompaa!
pinnalta sivistyneet, mutta pinnan alta raadolliset, välit, joilla sitten typerät ihmiset leuhkii. Se se vasta lapsille raskasta on, kuunnella niitä pikkupiikkejä kaiken aikaa.
Meillä on miehen ja hänen ex:nsä sopimista asioista tekstiviestit tallella, ei siis ole mitenkään ollut vaikeaa sopia asioita. Täytyy vaan katkeruuksissaan koittaa kaikkea. Sossu ja kasvatusneuvola puoltaa isää. Sossut sano kotikäynnillään että kumpa he pääsisivät tämän ex:n pään sisälle niin kääntäisivät sen ajatuksia oikeaan suuntaan. Kerto mun mielestä melko paljon. Lisäksi kasvatusneuvola suositteli ex:lle psykiatria.
Ollaan tekemisissä muutoinkin kuin lasten takia, saatetaan vaikka rannalle, mökoille tai baariinkin lähteä yhdessä.
T:15/Ap
kun sinä olet suorastaan noin pyhimysmäinen ja ex niin peestä ja silti sinä rustasit tänne haukkumaketjun, eikä se ex.
Se ex sitä kuvittelee olevansa...
Vierailija:
No meillä ex:n ja hänen vaimonsa kanssa on ihan oikeasti hyvät välit
Ollaan tekemisissä muutoinkin kuin lasten takia, saatetaan vaikka rannalle, mökoille tai baariinkin lähteä yhdessä.
T:15/Ap
" ystäviksi" ovat joko puimatta loppuun tai sitten kyse on ihmisistä, jotka ei kypsiin syviin tunteisiin pystykään. Olennaista on fasadi.
Olimme liitossammekin ystäviä, en ymmärrä miksi sen olisi pitänyt loppua eroon etenkin kun hänen vaimonsakin on todella mukava.
Mistä tiedät minkälainen se suhde on ollut. Mullakin on joitain exiä joiden kanssa en suostu olemaan samassa tilassa ja hyvästä syystä.