Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkasänky, millainen on hyvä?

Vierailija
29.06.2007 |

Hei,



kertokaa millainen matkasänky kannattaa mielestänne ostaa! Onko avattavalla kuluaukolla käyttöä?



Kiitos!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ollaan menetelty kahden lapsen kanssa, nyt kolmosen kohdalla koetaan matkasänky paremmaksi, sillä lapsi saattaa herätä hiljaa ja lähteä ovesta ulos...Mökillä tämä jokseenkin vaarallista, kun järvi vieressä. Matkasängystä ei pääse itse pois.

Vierailija
2/4 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostamalla sisään ja pois, helppo aukaista ja myös helpohko pitäisi olla aikuisen se laittaa kokoon taas. Patjat niissä ovat aika surkeat tosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä on! kassimallinen ja helppo koota, kovin kaunis tuo ei ole, mutta satsaamalla pari kymppiä lisää saa kivammankin näköisen.

matkasänkyyn voi laittaa ihan tavallisen pinnasängyn patjan niin on vauvan mukavampi kölliä :)

Vierailija
4/4 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samankokoinen kuitenkin kassissa paketissa kuin pienemmätkin. Hyvä jälleenmyyntiarvo.