Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Matkasänky, millainen on hyvä?
29.06.2007 |
Hei,
kertokaa millainen matkasänky kannattaa mielestänne ostaa! Onko avattavalla kuluaukolla käyttöä?
Kiitos!!
Kommentit (4)
Nostamalla sisään ja pois, helppo aukaista ja myös helpohko pitäisi olla aikuisen se laittaa kokoon taas. Patjat niissä ovat aika surkeat tosin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hyvä on! kassimallinen ja helppo koota, kovin kaunis tuo ei ole, mutta satsaamalla pari kymppiä lisää saa kivammankin näköisen.
matkasänkyyn voi laittaa ihan tavallisen pinnasängyn patjan niin on vauvan mukavampi kölliä :)
samankokoinen kuitenkin kassissa paketissa kuin pienemmätkin. Hyvä jälleenmyyntiarvo.
Alue: Aihe vapaa
näin ollaan menetelty kahden lapsen kanssa, nyt kolmosen kohdalla koetaan matkasänky paremmaksi, sillä lapsi saattaa herätä hiljaa ja lähteä ovesta ulos...Mökillä tämä jokseenkin vaarallista, kun järvi vieressä. Matkasängystä ei pääse itse pois.