Miten lapsi tehdään?
Missä asennossa se sperma lentää kohtuun? Pitääkö se olla kuinka syvällä sisällä? Mistä tuleva äiti ottaa sen raskaustestin? Naiseni haluaa 3-6 lasta ja ikää minulla on jo 33-vuotta.
Kommentit (5)
Mitä jos on huono laukeamaan naisen sisään ja on pakko saada lapsi heti. Usein lapsi tehdään mielestäni silloin kun pappi sanoo: Amen! Hääseremoniassa ja häämatkanaikana tehdä paaperot.
Joo siis penis ei mee perseesee. Penis menee pilluun. Tässä lapsemme alku: Olimme hotellin ravintolassa rakkaame kanssa. Rakas sano että se on tehtävä nyt! Menimme huoneesemme riisuimme vaatteet ja siinä. Siinä oli penis pillussa ja minä sanomassa että mitäs me mentiin tekee. 9 kk myöhemmin meillä oli terve vauva :)
joona
Tuolla kuumeilusivulla on joskus pohdittu pitkään ja hartaasti, mikä olisi optimaalisin asento raskauden alkamisen kannalta. Yksi suosituimmista teorioista on, että paras asento ns. lähetyssaarnaaja. Miehen siittimen tulisi olla mahdollisimman syvällä emättimessä. Valitettavasti mies ei pysty " roiskimaan" suoraan kohtuun, vaan sinne niitten veijareitten on uitava ihan itse. Asiaa helpottaa, jos nainen ei ihan heti säntää pystyasentoon, vaan oleilee, mielellään lantio hieman kohotettuna, puoli tuntia paikoillaan aktin jälkeen.
Raskaustestin voi osaa myös mies. Niitä löytyy netistä (KVG!) sekä apteekista että ihan markettien hyllyltä sieltä naisten hygieniaosastolta päin. Jos haluat yllättää romanttisesti tulevien lastesi äidin, hanki raskaustesti ja utele selville tulevien mensujen oletettu alkupäivä. Ojenna sitten testi hänelle kauniissa paketissa aamukahvilla.