G: tyttösikiöiden sykkeitä
heips kaikille odottajille. kertoilkaahan te jotka odotatte tyttövauvaa, vauvojenne sykkeitä. itse toivoisin niin tyttöä, mutta sykkeet (150) ovat olleet ihan samoja kuin esikoisellamme, joka on poika.
tiedän, ettei syketiheyden suhteesta sukuuoleen ole mitään tieteellisiä tutkimuksia, mutta haluan nyt kuitenkin kysellä :-)
kiitos vastauksista , t. ezziliina rv 14+
Kommentit (6)
Heips!
Minulla kolme tyttöä ja neljättä vaavia odotan. Ekalla sä:t oli rvk 16 151 ja rvk 37 135 ja tokalla rvk 16 147 ja rvk 37 143. Kolmannen sä:t olivat rvk 18 155 ja rvk 37 130..
Alussahan sä:t ovat korkeammat ja laskevat vähän raskauden loppua kohti. Näin yhteenvetona voisin sanoa, että kaikissa raskauksissa sä:t näyttäisivät olevan 140-150 välillä noin keskimäärin. Ja siis tyttöjä ovat olleet : )
Toivottavasti tästä oli apua...
Nellinii
Mulle kans kokenut neuvolantäti sanoi, että alussa kaikilla korkeat sykkeet, mutta jos loppua kohti leposykkeet laskee, niin sit olis poika. Meillä ainakin on pätenyt tuo eli alussa sykkeet 150-160 luokkaa, mutta lopussa 120 luokkaa, jos nukkuu, toki jos siellä jumppaa niin saa nousemaan 150 luokkaan edelleen.
ok, eli ei näköjään mitään hirveitä eroja tyttöjen ja poikien välillä. 150 siis voi olla varmaan kumpi vaan.. :-)
sykkeet olivat vaihtelevia 130-160, mutta en muista kovin matalia esim. 120. Kolme poikaa siis on. Nyt neljäs ja jännittelen, että tuleeko taas pikkuherra.
Parhaiten olen arvannut sukupuolen loppuraskaudessa unien avulla! Joka kerta näin unta, että poika tulee ja unessa minun piti sopeutua ajatukseen ja hyväksyä tämä tosiasia :-D. Siispä sykkeiden sijaan tarkkailen uniani... Siskoni lapsista näin tyttöunet ja tyttöjä ovat olleet. Huh. Taidan vaihtaa alaa ja ryhtyä meedioksi :-D :-D.
ja sitten laitettiin vauva takaisin mahaan. Ja poika se olikin. Toisen kohdalla tiedettiin istukkanäytteen perusteella että 100% poika. Sykkeet molemmilla jotain 130-140.
Nyt ennen tätä kolmatta raskautta äitini on nähnyt unta että meille syntyisi tyttövauva, vaikkei vauvasuunnitelmista ole hänen kanssa ollut puhetta. Olisihan se kiva!
Mulla esikoinen on poika ja sykkeet oli aina jotakuinkin 140 ja poika oli tosi rauhallinen masuasukki.
Toinen lapsi on tyttö ja sykkeet oli aina yli 150 kieppeillä ja oli melko vilkas masuasukki.
Nyt kolmatta odotellaan ja poika on tulossa. Sykkeet on aina 150 hujakoilla ja onkin todella vilkas asukki.
Minä uskon että se vilkkaus/rauhallisuus vaikuttaa enempi siihen sykkeeseen kuin sukupuoli.
Tsirppana rv 25+6