* * * KESÄKUISTEN perjantai * * *
Kommentit (3)
Itse kävin kanssa äsken neuvolassa, kaikki tosi hyvin ja käski myös varata ajan polille käynnistykseen.Ma 2.7 mullakin se aika klo8.10 joten ihan kiva tietää milloin viim loppuu tää.
Toivotaan ettei kuitenkaan tarvis käynnistää vaan alkais täs viikonloppuna itekseen.
Alko nim vähän jännittämään tuo kellon aika milloin alkaa tapahtuu.Kertoi nim puhelimessa et jos paikat tosi kypsät ja auki niinkuin luulen olevan ni laittavat saliin ja tipalle tai kalvojen puhkaisuun suoraan, jaiks :)
palaillaan, nalleäippä 41+4
Heippa!
Minäkin viel...Kahtena iltana olen kellottanut suppareita, mutta niin vaan ovat loppuneet kuin seinään. Terkkari arveli niiden kuitenkin enteilevän jotain...no ihmehän se on jos ei enteilisi kun ollaan näillä viikoilla...Mulla yliaikaiskontrolli maanantaina, mutta elättelen toiveita, että käynnistyisi itsekseen viikonlopun aikana. Joten täällä vielä minäkin ja viikkoja 41+2...
Sinne taisi mennä Mustikkax... Onnea matkaan!
Minulla oli eilen aamulla se yliaikaiskontrolli. Kaikki näytti olevan hyvin, joten lähettivät kotiin ja käynnistysaika annettiin maanantaille 2.7. Siihen taisi loppua ressi odottamisesta, kun vihdoin tietää milloin viimeistään aletaan synnyttelemään. Nuiva lääkärimme tosin tokaisi antaessaan käynnistysaikaa, että vaikka aloitetaan käynnistelyt maanantaina, ei se välttämättä tarkoita sitä että vauva syntyy vielä maanantaina. Minulle riitti tieto että jotain alkaa tapahtua jossain vaiheessa. Se oireettomuus nimittäin alkoi jo nyppiä.
No, hyvistä uutisista helpottuneena lähdin illalla ukkokullan kanssa raksallea auttelemaan. Koko ilta tuli huhkittua lapion varressa ja tärylätkää ajellessa. Kotiin tullessa oli nilkat aika näkemisen arvoiset :) Aivan järetön turvotus!!! Iltapalan ja suihkun jälkeen paineltiin aika nopeasti pehkuihin, mutta eipä ole uni tullut. Puolen yön jälkeen alkoi vatsaa kipristellä ja selkää jomottamaan. Otin kännystä sekkarin ja aloin kellottamaan. Mahan kovettumisia ja kipristelyjä on nyt tullut hieman yli tunti noin 6-10 min välein. Nukkumisesta ei tule mitään, mutta kyllä näiden kanssa vielä elää. Pitää varmaan yrittää vähän levätä, ja jos kivut yltyy niin kai sitä sitten aletaan kaivelemaan äippäpolin puhelinnumeroa ja kyselemään että koska saa tulla.
Voi siis olla ettei tarvitsekkaan odottaa heinäkuulle :) Katsotaan nyt. Palailen aamupäivällä jos nämä tästä hiipuu...
Cana rv 41+4