Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia lapsistani tulee kun kasvatan heidät kotona?

Vierailija
28.06.2007 |

Av:n mukaan on suuri synti kasvattaa lapsensa itse ja todella paha, jos jätän käyttämättä lasteni kohdalla heidän subjektiivisen oikeutensa tähän maankuuluun PÄIVÄHOITOON. Ilman päiväkotia heillä ei ole elämää, ei kavereita ja äitikin on heikkopäinen hullu. Mitä ihmettä? Mähän olen siis tehnyt kaiken väärin! Lapsia on 3 eikä yksikään ole tähän päivään mennessä ollut päivähoidossa. Kuinka monta mahtavaa virikettä heiltä on jäänyt kokematta? Ja miten olen ylipäätään selvinnyt hengissä korvatulehdusten, koliikkien, allergioiden ja astman sävyttämässä lapsiarjessa? Ja miten olen jaksanut valvoa pitkiä öitä, pitkiä ajanjaksoa vain pienillä torkuilla? Ihme, että ylipäätään minä ja lapset olemme hengissä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille ikäistään seuraa ja käyvät kai lapsenne jossain kylässäkin leikkimässä?

Vierailija
2/2 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äidillä/isällä on yhtään järkeä päässä ja hän opettaa lapselleen tapoja ja kannustaa opettelemaan uusia taitoja, ja lapset pääsevät näkemään kodin ulkopuolisiakin lapsia, ehkä mahdollisuuden kerhoon opettelemaan toimimista ryhmässä, vieraan aikuisen johdolla, heistä kasvaa varmasti hyviä ihmisiä. Ja ovat valmiita eskariin ja kouluun kun sen aika tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi