Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokos illan Satuhääpari on arvosteltu?

Vierailija
28.06.2007 |

Ei voi mitään, jotenkin niin epätoivoista ja noloa mennä papin eteen maha pystyssä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mansebimbo oli sentään jotain ;D!

Vierailija
2/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommosia tollukoita Ü

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tosi liikkis (niille sen salihousuille kyllä nauroin ;o) ). Papin puhe oli koskettava, tippa tuli linssiin.

Vierailija
4/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa ei ollut yhtään karismaa, sopivat kyllä toisilleen loistavasti ainakin ulkonäöllisesti. Morsiuspuku oli mielestäni ihan kaunis ja kengätkin oli kivan näköiset.



Toivottavasti seuraavassa jaksossa tapahtuukin jotain!

Vierailija
5/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ihania asioita jotka sai meikäläisenkin kyyneliin . . .

Vierailija
6/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joka kerta ne SAMAT biisit, samoissa kohtaa vieläpä!!!!

Enyaa, Donkkareita, Scandinavian music grouppia... AINA NE SAMAT!!



Jotenkin minusta jo hääpärin ja katsojien aliarvioimista!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kampaajilla ole ne kuumailmapuhaltimet mitkä lie nykyään? Eli rullat vaan päähän ja joksikin aikaa siihen puhallus-härveliin.



Siis nukkuuko joku oikeasti rullat päässä nykypäivänä???

Vierailija
8/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Siis nukkuuko joku oikeasti rullat päässä nykypäivänä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoiko olla lepakoita tapulissa. Nyyhki hervottomasti ja yhteenki lyöttäytyi vaan saadakseen katon päänsä päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme