Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: Missä vaiheessa loppuu halut raskaana olevaan naiseen, omaasi siis? Vai rakasteletteko läpi raskauden?

Vierailija
28.06.2007 |

Jos halut loppuu, miksi? Ison mahan takia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pidemmälle raskaus eteni niin sitä enemmän harrastettiin seksiä. On ihanaa kun masu , rinnat ja nännipihat kasvaa. Seksiä meillä oli aivan synnytykseen asti.

Vierailija
2/4 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaimon raskaudet on aina olleet hyvin lähentävää. Vaimolla taas ensimmäiset kuukaudet aikalailla " ei voisi vähemmän kiinnostaa" . Keskivaiheilla on ollut hyvin aktiivista (5.-6. kuukauden masu on aivan vastustamattoman ihana.) Loppupuolella taas vaimo ei ole ollut kovin innostunut. Ei ole tuntenut itseään seksikkääksi, vaikka minusta sitä on ollutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan nyt rv 34 ja pallovatsani on kuulemma vastustamaton. Mies haluaisi enemmän seksiä, mutta ollaan nyt yhdyntäkiellossa. Tosin kiellosta huolimatta harrastettiin toissapäivänä ja oli ihanaa. Nyt taas pitää pitää taukoa pari viikkoa ja käyttää suuta. Eli en ole huomannut, että mies ei haluaisi minua, raskaana olevaa vaimoaan.

Vierailija
4/4 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan jos mies on kännissä tai krapulassa ja sekään ei ole usein. Selvinpäin ei millään, on jos jonkinlaista tekosyytä. Suihinottajaksi kelpaan kyllä aina... Ja ei ole kiinni mun aloitteellisuudesta tai sen puutteesta. Olen kysyny suoraan; mentäskö nussimaan, tai sitten olen vihjaillut hienovaraisemmin. Että se siitä miesten jatkuvasta halusta.... Kyllähän se hieman syö esikoistaan odottavan itsetuntoa....