Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

limakalvot imetyksen aikana

Vierailija
28.06.2007 |

Synnytyksestä 3kk ja imetän vielä. Seksi ei onnistu lainkaan, siis yhdyntä, koska limakalvot on niin kuivat eivätkä kostu millään tarpeeksi. Siksi seksi sattuu emmekä voi sitä harrastaa. Turhauttavaa, halut entiset ja aikaakin jäisi seksille! Ei kai täydy pidättäytyä yhdynnästä niin kauan kuin imetän, koska niin kauan limakalvot ovat kuivat ja ohuet..

Onko kukaan kokeillut apteekin emätinpuikkoja (estrogeenipuikkoja), onko ollut apua tähän vaivaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan myös kysyä apteekista, että suosittelisivatko sinulle tuota paikallista estrogeenia.

Olemme yksilöitä. Olen imettänyt 1 v 6 kk ja kuukautisia ei ole tullut vieläkään eli imetys ehkäisee niiden tuloa tehokkaasti, mutta silti kostun samalla tavalla kuin ennen raskauttakin.

Vierailija
2/2 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisesta estrogeenihoidosta (emätinpuikot) on apua, lääkäri minulle suositteli jälkitarkastuksessa niitä koska limakalvot olivat niin kuivat (aiemmissa imetyksissä ei tätä vaivaa ollut). Hän neuvoi käyttämään viikon päivittäin ja jatkossa 2-3 puikkoa viikossa tarpeen mukaan mutta huomattavasti pienempi määrä auttoi minulla.

Liukkaria tietysti lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla