Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko synnytys käynnistymässä?

28.06.2007 |

Toissayön kärvistelin ikävien supistusten kourissa, eilinen ok, tänään koko päivän ollut vatsan kovettava supistus päällä. Siis ei varmaankaan oikeasti ole mikään kestosupistus, mutta siltä tuntuu:) Jotenkin ahdistaa ja alamahaa juilii ja nipistelee tauotta. Kaiken lisäksi vessassa saa juosta yhtenään, kun maha toimii ylivilkkaasti tänään. Mitään limatulppaa tms ei ole vielä tullut. Aiemmat synnytykset ovat käynnistyneetkin limatulpan irtoamisella, joten tuntuisi oudolta että tämä synnytys ei..

Onko muilla loppuvaiheen odottajilla ollut samanlaisia vaivoja ja menevätkö ohi vai enteileekö tämä oikeasti synnytystä?

T. rv 36+6

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en usko ainakaan omalla kohdallani mahan kovana olemisen olevan mikään merkki koska olen kärsinyt siitätodella pitkään.Saattaa siis olla " kovana" melkein koko päivän...;) Ja pissahätä myös jatkuva vaiva...Tänään mulla 41+3 joten toivoisi jo jonkun olevan merkkinä synn alkamisesta.

Äsken istuin tuolille keittiössä ja luulin lapsiveden alkavan valua mutta olikin vain pojan tiputtamaa jogurttia tuolilla...voi ei ! :)

Vierailija
2/6 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOdennäköisesti se silloin liittyi siihen, että ipana asettautui lähtöasemiin, syntyi kylläkin vasta pari päivää ennen laskettua aikaa. Seuraavilla kahdella kerralla olen lähtenyt yöllä synnyttämään, kun oireet ovat olleet samaa luokkaa kuin sinulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista odotan ja menkkamaisia kipuja ollut jo pidempään. Koko ajan tunne, että kuukautiset alkaisi. Vatsakin toimi monta kertaa päivässä viime viikolla, mutta nyt mennyt kovaksi. Vatsa kovettuu aina välillä kivikovaksi. Esikoista odottaessa ei muistaakseni ollut kuin tuo vatsan kovettuminen, joten ihmeissään ollaan...

Leppis rv 36+6

Vierailija
4/6 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahtena yönä olen minäkin kärvistellyt välillä kipeidenkin supistusten kourissa, päiväsaikaan supistukset ovat kuitenkin suht kivuttomia tai sitten maha on kovana pitkän aikaa kerrallaan mutta ei koske mihinkään. Iltaa kohden alaselkää on juilinut menkkamaisesti nyt kolmena iltana. Maha tipahti alaspäin toissapäivänä ja sen jälkeen vauva onkin painanut virtsarakkoa ja peräsuolta niin että vessassa tosiaan saa ravata jatkuvaan. Pissalla parhaillaan puolen tunnin välein ja kakkos tarpeellakin ihan kiitettavä määrä päivän mittaan. Tänään jo luulin että lorahti lapsivettä housuun ja menin tarkistamaan asian niin oli vaan melkoisen runsaasti tullut valkkaria ja sama toistui myöhemmin päivällä. Ja se oli ihan varmuudella valkkaria. Olo on ollut nämä päivät rauhaton ja tukala, välillä on huono olo ja ei tee mieli syödä kun välillä taas nälkä kurnii ja voisi syödä hevosen. Nukun päivällä useita tunteja kun en öisin saa nukuttua kuin katkonaisesti, joko vauva valvottaa tai sitten supistukset, on tukala olo tms. Kyllä tässä pikkuhiljaa jo odottaa että jotain oikeasti tapahtuisi, rv36+0 kohdunsuu oli jo auki, kohdunkaula pehmeä ja sentillä lyhentynyt, että kaipa sekin jo jotain merkitsee. Ensisynntyttäjä olen joten ei mitään tietoa onko tuleva synnytys näiden merkkien mukaan lähellä vai ei.

T:Titi-uu rv36+4

Vierailija
5/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan parempi ettei vielä syntyisi koska pieni vielä tarvitsee vahvistusta...Onhan laskettuunaikaasikin vielä vähän aikaa.

t.nalleäippä 41+4

Vierailija
6/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samat viikothan mullakin on menossa kuin ap:llä ja Leppäkertullakin...

Olisihan muksu ensi viikolla jo täysiaikainen syntymään, mutta luotan siihen että eiköhän se luontoäiti hoida lapsen maailmaan sitten kun hän on tänne valmis syntymään! :) Oli se päivä sitten huomenna tai neljän viikon päästä...