Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka kehoitatte eroamaan heti, tajuatteko te

Vierailija
28.06.2007 |

Että te ette tiedä ensinnäkään asiasta kaikkea!

Asiat eivät aina ole niin yksiselitteisiä kuin te sen näette!

Te ette ole se ihminen, joten hänellä on ehkä eri ajatukset asiasta kuin teillä!

Koskaan ei voi tietää miltä tästä ihmisestä tuntuu, ehkä ero ei hänen tapauksessaan paras ratkaisu.

Joskus aika tekee ihmeitä, se jo itsessään parantaa, ei tarvitse heti erota.

Että joskus hieman malttia noihin vouhkailuihin!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yhden kuuntelemisen perusteella neuvoa eroamaan! ja miksi aina pitää olla niin jyrkkä, ei ole olemassa vain yhtä oikeaa tapaa hoitaa asia, joskus miettimistaukokin olisi ihan paikallaan! Kauhistuttaa vaan, kun täällä suurin piirtein neuvotaan " nyt heti lapset kainaloon ja jonkun tutun luo asumaan ja ero vireille HETI!" .

Ja koskaan ei voi kukaan tietää minkälainen ihminen siellä ottaa näitä neuvoja vastaan, onko hän kaunkin miettinyt vai onko päähänpisto vai mitä! Onko yksi lyönti vai monta, liioitteleeko kirjoittaja vai vähätteleekö!

ap

Vierailija
22/31 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava lyönti voi tappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei voi yhden kuuntelemisen perusteella neuvoa eroamaan! ja miksi aina pitää olla niin jyrkkä, ei ole olemassa vain yhtä oikeaa tapaa hoitaa asia, joskus miettimistaukokin olisi ihan paikallaan! Kauhistuttaa vaan, kun täällä suurin piirtein neuvotaan " nyt heti lapset kainaloon ja jonkun tutun luo asumaan ja ero vireille HETI!" .

Ja koskaan ei voi kukaan tietää minkälainen ihminen siellä ottaa näitä neuvoja vastaan, onko hän kaunkin miettinyt vai onko päähänpisto vai mitä! Onko yksi lyönti vai monta, liioitteleeko kirjoittaja vai vähätteleekö!

ap

Kuule, kokemuksesta tiedän tasan tarkkaan ettei se lyönti jää siihen ainoaan! Monta kertaa tulet saamaan selkääsi ennenkuin tajuat lähteä (jos tajuat).

Tiedän myös ettei lähteminen ole helppoa, mutta erosta selviää eikä taatusti sen jälkeen kaduta!

Vierailija
24/31 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERÄÄÄÄÄÄÄÄ AAAAAPEEEEEEEEE!

Vierailija
25/31 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" no jää nyt vähäksi aikaa miettimään, kyl se varmaan siitä, ottakaa rauhallisesti, ei se varmaan enää lyö eikä sulle varmaan mitään käy vaikka löiskin, sit sä voit taas kirjoittaa AV:lle uudestaan kun oot päässy sairaalasta ja sit mä taas neuvon sua että anna anteeksi ja menkää pariterapiaan" .

Vierailija
26/31 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt joskus kun on stressiä tai juonut liikaaa läimäyttää.

Ja sitten on niitä joiden mielestä se yksi pahoinpitely riittää syyksi lähteä. Ja on parempi syy lähteä vielä kuin pettäminen.

Vierailija
27/31 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ulkopuolinen näkee tilanteen realistisemmin, kuin itse.

Itse olen erästä ystävääni kehoittanut eroomaan, kun hänen miehensä on tenhyt ystävästäni masentuneen alkoholistin.. Häne ei vaan itse tajua sitä, että ero on paras ratkasu hänelle ja heidän lapsille!

Vierailija
28/31 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja salailitkin asiaa vielä! Voi herrakiesus!

Ajattele edes lapsiasi ja LÄHDE!!!!!! Vielä se että mies pyytä salaamaan asian ei osoita että hän oikeasti katuisi tekoaan. Ajattelee vain itseään!

Ajattele sinä edes lapsia ja lähde!

PS. Väkivaltarikos ei ole asianomistajarikos. Eli kuka tahansa voi tehdä rikosilmoituksen asiasta. Olen ensiavussa töissä ja törkeät pahoinpitelyt ilmoitetaan poliisille, halusi hakattu/ hakkaaja sitä tai ei.

Vierailija
29/31 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aivan selvää pässin lihaa! mitä sinä häpeät, ei sinun kuulu hävetä vaan miehesi!

Vierailija
30/31 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa lukea tätä juttua, jotkut on ihan varmoja, että olen se ja se ja minulle on tapahtunut sitä ja sitä!!! Se on ihan sama mitä ajattelette, mutta väärässä olette ja en sano yhtään enempää!

Ja tarkoitan todellakin kaikenlaisia tilanteita, jossa ihminen harkitsee eroa, en vain lyömistilannetta! ihmettelenkin mistä se tähän niin vahvasti tuli kuvaan mukaan. Taitaa jollakin mammalla olla kokemuksia aiheesta vai mitä?

ap

Vierailija
31/31 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies hakkaa (en tiedä, mihin viestissä viitataan, mutta tämä on aika yleinen esimerkkitilanne), niin siinä ei ole vaihtoehtoja, on vain pelokas nainen, joka ei uskalla lähteä. Se yksi vastakiiski saattaa olla se palstan toinen pelokas, tai yksi harvoista onnekkaista, joka on väkivaltasesta suhteesta säästynyt, joten...