Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä aika monella tuntuu olevan aika sotkuiset kodit.

Vierailija
28.06.2007 |

Miksi ette siivoa niitä? Vaikka nyt? mielummin ku napotatte täällä. Kodin siisteys on kaiken a ja o.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut tohtoreiden koteja. Siisteimmät kodit joissa olen ollut - ovat olleet kosmetologin ja respan tädin koti.

Korrelaatiota? Tiedä häntä.

Vierailija
2/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eiköhän se kohta muuta kun esikoinen syntyy lähi päivinä.

ps. mistä muuten päättelit että olis sotkuista?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoan joka ikinen päivä ja järjestelen koko aika.

aina on keittiö ja vessa tip top ja samoin koko huusholli, en siedä yhtään sotkuja :)

aina puhdasta,raikasta,siistiä,tavarat paikoillaan.

lapset 4v ja 2v.

Vierailija
4/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina kuullut sanonnan, että kun on työpöytä järjestyksessä, niin pääkoppa ei ja päinvastoin

Vierailija
5/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja käy kahden viikon välein, itse imuroin väliviikolla.

Vierailija
6/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun piti tiskata eikä jaksanut, niin laittoi pinttyneen uunivuuan uuniin ruuantähteineen kaikkineen odottamaan parempia aikoja. YÖK! Mutta ei näissäkään voi yleistää, ei mitenkään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
7/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin sekaista ja epämääräistä työhuonetta. Oli aivan ihastuksissaan, että täällähän majailee todella luova ja älykäs persoona.

Tämä piti kyllä paikkansa.

Vierailija:

Mä olen aina kuullut sanonnan, että kun on työpöytä järjestyksessä, niin pääkoppa ei ja päinvastoin

Vierailija
8/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessäolo ja sisällökäs työ. Että sellasta.

Vierailija
9/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhiä ihmisiä. Aina siisteissä kodeissa ei lueta eikä harrasteta. Vapaa-aika käytetään pölyjen pyyhkimiseen. Kaikissa kodeissa, joissa ei ole esim. papereita pöydillä, elää yleensä ihmisiä, jotka eivät lue esim. sanomalehteä, vaan tölläävät tv:tä, joka on aina päällä.

Vierailija
10/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oota vähä... " TRUUTS"

väänsin vaan tortut nojatuoliin...

..niin että siivous on tyhymien hommaa!!

Vierailija
11/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitää muistaa ettei ihmisten energiatasoja voi verrata toisiinsa. Toisissa on virtaa kuin pienessä kylässä kun toisille arjen todella pakolliset hommat saa näännyksiin.

Vierailija
12/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaista meillä ei koskaan ole (lattiat pestään kerran viikossa, imuroidaan joka kolmas päivä) mutta sotkuista on ajoittain.

Vierailija
13/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yleissivistys, harrastukset, liikunta ja perheen kanssa ajan viettäminen on tärkeämpää kuin puunaaminen.

Jos pitää valita lukeneen ja viisaan ihmisen välillä, jolla on ajatuksia ja tietoa tai neuroottisen puunaajan välillä - mä tiedän kyllä kumpi on mielenkiintoisempaa seuraa.

Vierailija
14/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy näet siivooja.

Vierailija
15/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tänäänkin siivottu koko päivä ihan monen ihmisen voimin ja asunto on aivan hirveässä siivossa. Siitä pitää huolen touhukas 1-vuotiaamme ;)

Vierailija
16/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset komennetaan pihalle (2- ja 3-vuotiaat, yksin pihalla) tai sohvalle istumaan siksi aikaa kun äiti siivoaa, ja siinä ei mene vain vartti vaan pari tuntia kevyesti, joskus koko päivä.

Lapset ei saa tuoda yhtään ainoaa leluaan pois huoneestaan, ja jos äiti on laittanut esim. autot hyllylle nätisti niin niihin ei saa koskea ettei ne mene sekaisin. Kirjat on aakkosjärjestyksessä hyllyssä eikä lapset saa ottaa niitä (siis lasten kirjat lastenhuoneen hyllyssä). Lasten sängyillä ei saa istua, koska ne on pedattu, mutta yhtään nojatuolia, säkkituolia tai sohvaa ei lastenhuoneessa ole. Lasten pitää ihan koko ajan olla omassa huoneessa, ainoastaan silloin pääsevät sohvalle istumaan kun äiti jynssää lastenhuonetta. Kun he rakentavat legoja, niitä ei saa kaataa lattialle, vaan otetaan sievästi yksi palikka kerrallaan laatikosta, ja rakennelmat on tuhottava heti leikin loputtua ja laitettava palikat takaisin laatikkoon (vaikka lapset haluaisivat ihailla rakennelmiaan ja näyttää ne isillekin kun tämä tulee illalla kotiin).

SAIRASTA sanon minä. Onneksi lapset pääsevät syksyllä päiväkotiin olemaan LAPSIA!

Vierailija
17/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ahdistuksista eikä siitä et jos istut konella, sun kotona on sotkuista. jostkut ihmiset vaan hehkuttaa oman kodin sotkuisuutta täällä. aivan ku se kertois jostain viisaudesta. se on kyl tutkittu et se tarkoittaa sitä et elämäs on muutenki kaaos ja haluu sotkulla hallita elämäänsä. hallittu kaaos ns.

normaaliin siivoukseen menee vartti. ja yleissiisti ilme pysyy kun laittaa aina tavarat paikoilleen samantien.

Vierailija
18/18 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia näitä yhdistää se seikka, että isä tai äiti on kuollut kun ystäväni ovat olleet vielä lapsia/nuoria. Yllättäen ovat kuolemat tulleet.

Heidän kohdallaan ajattelen, että siivous ja paikkojen pito ojennuksessa on jonkinlaista kontrollointia. Kaikkea et voi elämässäsi hallita, mutta tavaroita hyllyssa voit. Siisteys ja puunaus tuo siis jonkinlaista turvallisuuden tunnetta.