Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posliinin hoito?

Vierailija
28.06.2007 |

Itse pidän siistitystä mallista, en posliinista, mutta ihan uteliaisuuttani kysyn, että miten usein te posliinit höyläätte vai millä keinolla karvat poistatte? Itselleni meinaa tulla punaisia näppyjä jo bikinirajojen siistimisestä, joten posliini ei senkään takia houkuttele.

Ja samalla otetaan vastaan vinkkejä, miten noilta näppylöiltä vältyttäisiin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos myötäkarvaan höyläämisestä ja desinfioinnista huolimatta tulehtuu, laita ohut kerros sinkkisalvaa (siis sitä vauvojen vaippaihottuman hoitoon tarkoitettua). minulla ainakin auttoi yhdessä yössä.

Vierailija
2/5 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä niitä näppyjä silloin tällöin tulee. karvankasvu on selkeesti vähentynyt, mutta uskomattoman paljon sitä silti kasvaa. ihmettelen aina miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli desinfioi (esim apteekin suihkutettavalla desinfiointiaineella) höylä ja ajeltava iho ennen toimenpidettä ja sen jälkeen.

huuhtele aluetta kylmällä vedellä ensimmäisinä päivinä useita kertoja.

käytä puhdasta vaatetta, alushousuja kannattaa vaihtaa useammin.

tällä keinoin mulle ei tule näppyjä.

ps. aikamoinen urakka ruveta nyppimään.

Vierailija
4/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia nypin karvat useamman vuoden ajan. Jälkeen lapsien olen ajanpuutteen vuoksi tyyytynyt Ladyshaveriin. En sanoisi että karvojen nyppiminen olisi vaikuttanut karvojen kasvuun mitenkään.

Punaiset näpyt saan pysymään poissa apteekin desifointiaineella. Käsittely jälkeen on riittänyt.

Vierailija
5/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä parturi-kampaajan helppo vinkki: aja karva siihen suuntaan kuin se kasvaa! Jos ajat vastakarvaan, karva nousee tällöin pystyyn ja bakteereja pääsee karvatuppeen jolloin se aiheuttaa pienen tulehduksen eli ne näpyt. Niin se partakin veitsellä liikkeessä ajetaan ettei naama ole ku petolinnun peräpuoli. Voit vielä halutessasi tietysti desinfioida ajellut kohdat muttei se ole aina edes tarpeen jos ajat karvat oikeaan suuntaan:D

Toiv. oli apua monelle!