Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38v ja onnellisesti raskaana, naapurin 5-vuotias tuli sanomaan, että hänen äitinsä sanoi: " mummo tekee lasta" :(

Vierailija
28.06.2007 |

Nyt olen täällä itkeskellyt ja miettinyt kaikkea. Olen ihan nuorekas ja terveet elämäntavat omaava. Tämä naapurin nuori äiti on nuori, mutta elämäntavat..niin, aikamoista tupakkaa polttaa ja siideri maistuu ja painoa varmaan puolet enemmän kun minulla.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten et antaisi tuommoisen pöljän kommentin hetkauttaa sinua suuntaan tai toiseen.

unohda kommentti ja nauti raskaudestasi!

Vierailija
2/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vedetään herneet nenään kaikesta mitä muut sanoo, saisi jatkuvasti kulkea palot nekussa. Ryhdistäydy nainen ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiestysti olen puolueellinen, sillä sain omani 39 vuotiaana, ja mielestäni oikein hyvä ikä. Olen nauttinut äituydestäni paljon, nauti sinäkin. Itse olen myös vanhojen vanhempien lapsi ( äiti oli 42 ja isä 49, eikä se haitannut mua lainkaan) Monet kavereistani ovat saaneet lapsi yli 40v, ja kaikille mennyt oikein hyvin.

Pää pystyyn ja iloitse raskaudestasi:-)

Vierailija
4/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeushan hänellä on tuomita sinut mummoäidiksi kun sinulla näyttää olevan tekstisi perusteella oikeus tuomita hänet nuorena äitinä...

Kaksi pöljää kun iskee päät yhteen niin soppahan siitä syntyy...

Vierailija
5/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä ikä saada lapsia. Pääkaupunkiseudulla joka kolmas ensisynnyttäjäkin on yli 35-vuotias.

Vierailija
6/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kakkonen on nuorena tehnyt lapsia eikä ole viellä mummoiässä.

Vierailija
7/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä loukkaanu helposti, mutta nyt suututti, kun mietin miten aikuinen ihminen voi lapsensa kuullen päivitellä moista. Niin ja elämä jatkuu :) Jännitän synnytystä kovasti.

ap

Vierailija
8/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kommentti tuo esiin vain sen lausujan typeryyden, ei muuta. Itsekin tiedät, että olet vielä useamman vuoden lapsentekoiässä, et todellakaan mummoiässä, vaikka toki joku ikäisesi on mummoksikin jo ehtinyt. Mutta niin on joku vielä nuorempikin.

Joku saa lapsen 15-vuotiaana, joku kolmikymppisenä, joku 38- tai 43-vuotiaana. Jokaisella on menossa juuri oma elämäntilanne, ja sen mukaan mennään.

Onnellista odotusta!

Vierailija
9/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Hänhän on selvästi vain kateellinen sinulle. Olet hoikka ja ehkä menestyneempi kuin hän ja häntä harmittaa oma tilansa.

Itse sain esikoiseni 37-vuotiaana ja nyt 38-vuotiaana yritämme toista. Olet juuri hyvänikäinen. Älä lannistu moisista tyhmistä " teinien" kommenteista. Niitä saa kuulla varmaan jatkossakin, mutta pääasia on se, että olet itse tyytyväinen. Kuivaa siis kyyneleesi ja ole iloinen itsestäsi ja raskaudestasi. Olet varmasti aivan upea äiti.

Vierailija
10/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Tämä naapurin nuori äiti on nuori, mutta elämäntavat..niin, aikamoista tupakkaa polttaa ja siideri maistuu ja painoa varmaan puolet enemmän kun minulla...

Enkä mä puhunut sun älykkyydestä, vaan pönttöydestä mikä ainakin täällä tarkoittaa sitä, että ei osata käyttää sitä (mahdollista) järjen hiventäkään vaan ensin tehdään toista ja sittne sanotaan toista...

-12-

Vierailija
11/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä 38-vuotasta tai vaikka 36-vuotiasta naista mummoikäsenä, vaikka se mahdollista olisikin että olis mummo.

Vierailija
12/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Pääkaupunkiseudulla joka kolmas ensisynnyttäjäkin on yli 35-vuotias. "

Täällä jaksetaan aina marista siitä, kun keskenkasvuiset (kakskyt ja risat) tekee kakaroita, mutta kun ikäneidolle käy sama vahinko, niin jopa ollaan hyssyttelemässä.

Vierailija
13/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule moisia moukkamaisuuksia kuultua.

Kaikilla kolmella äidillä omassa lähinaapurissani on ihanat vauvat ja he kaikki ovat todella hyviä äitejä. Ovat sivistyneitä, valveutuneita ja haluavat hoitaa lapsensa mahdollisimman hyvin ja rakkaudella. Ikä tuo tiettyä viisautta ainakin tässä lähipiirissäni. Lapsen etu on tärkein ja kukaan ei todellakaan polta tupakkaa tms.

Vierailija
14/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen esikoisen saanut 22-vuotiaana, eli melko nuorena. Nyt lapsia on kaksi ja olen 25-vuotias.

Vaikka olen nuori, olen sitä m ieltä, että lapset tulee kun on niiden aika, sinulla se on nyt, etkä vielä ole edes mummoiässä.

Anoppini sai iltatähden 36-vuotiaana. Hän ei ole kyllä yhtään vanha äidiksi. Et ole sinäkään.

Vierailija
15/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssä, että tuon kaltainen elämäntyyli vaikuttaa terveyteen ym. Hienoa, että sinulla on voimia pitää tämän äidin puolia kuitenkin, on tasapuolisempaa näin.

ap

Vierailija
16/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kehtaisin väittää ettei se ole mikään syy lykätä lasten hankkimista vielä kymmenellä vuodella.

Vierailija
17/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhhhhaaaa!

Vierailija
18/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomuudesta. Ei pitäisi olla niin yksisilmäinen ja suvaitsematon.

Vierailija
19/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siis se 25v kahden lapsen äiti. Mulla on vain ammattikoulututkinto ja olen ylioppilas. Töissäkin ehdin olla. Nyt kun äitiysloma loppuu aion hakea kouluun, kun on vielä aikaa ja olen vielä nuori. Että pärjää sitä näinkin päin.

Vierailija
20/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava no joo oonha mää olis 5 kiloo pudotettavana..