Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rattaat myyntiin, itku tuli

Vierailija
28.06.2007 |

Ilmeisesti tämä lapsiluku on sitten lopullinen. Kuopuskin on jo 4v ja mies haluaa myydä rattaat pois... Surettaa. Eihän rattaita ole käytetty enää pitkään aikaan, mutta on jotenkin haikeaa päästää irti " vauva-ajasta" .

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet saanut monta lasta. Mulla hankaluuksia saada toinen ja ikää tulee siihen malliin, että kohta on meilläkin rattaat myynnissä.

Vierailija
2/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kyllä piti ostaa uudet juuri myytyjen tilalle kun yllätysvauva ilmoitti tulostaan. . . No, vaihtelu virkistää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelin pieniä vauvavaatteita varastoon itkun kanssa. Mies ehdotti, että myytäisiin vaunut, sitterit, pinnasängyt sun muut, mutta en voi myydä niitä, en kerta kaikkiaan voi! Ihan kamala haikeus, että tässäkö se nyt oli? Syli huutaisi vielä yhtä vauvaa, mutta järki sanoo, että kyllä ne meidän lapset nyt on tässä...

Mutta, sen päätin, että vauvatavaroita en myy, vaikka täyttävätkin varastoa..

Vierailija
4/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olen tosin vasta25, että ehtii vielä 10 vuoden päästäkin) koska ajattelen, että niitä saattaa joku tuttu tarvita, esim. miehen veli, joka on alkanut seurustelemaan. Ne on niin kalliita tavaroita, että jos ne vaan vielä sit kelpaa jollekulle, niin hyvä. Jos ei, niin sit myyn pois.

Vierailija
5/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan halua kymmenen vuotta vanhoja turvakaukaloita yms. Mä olen myynyt surutta aj ostanut uusille tulokkaille uusia. Voihan niitä ostaakin sitten käytettyinä.

Vierailija
6/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin heti päästä niistä roinista eroon.

Vierailija
7/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain nuo rattaat jäljellä.

3:lle Tietysti olen onnellinen siitä, että minulla on 2 tervettä lasta monen keskenmenon jälkeen. Jos raskautumisessa on ongelmia ja ikä painaa, niin kannattaa mennä välittömästi lääkäriin, jolloin voidaan tutkia syitä sekundaariseen lapsettomuuteen.

Vierailija
8/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enään päiväkoti-ikäisiä meillä eikä tuli (ikää kohta mulla 36v)

Vierailija
9/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta, on ikää jo 43. Sain 5 keskenmenoa alle nelikymppisenä ja nyt on ollut välillä taukoa yrityksessä sairastelun vuoksi. Toivoisin kumminkin vielä toisen saavani. Keskenmenoille ei löytynyt syytä. Kiitos kannustuksesta. (Minä ja mieheni olemme ainoita lapsia, mikä ei ole mukavaa)

Vierailija
10/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. meillä on uudet matkarattaat sekä tuliterät emmaljungan yhdistelmät, en usko että ne menee edes 10 vuodessa " pois muodista" ja niissä tuskin ominaisuudetkaan enää sen kummemmin kehittyy. Myöskään ituhälttimiä en aio myydä, ovat sellaiset perusjutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän