Mikä tää juttu on, että pojilla on enenevässä määrin isoja ja roikkuvia korviksia
Onko joku muotijuttu, kun monella teini ja varhaisteini pojalle tai jopa alle 10 vuotiailla on isoja ja roikkuvia korvakoruja. Aikoinaan joillakin oli kyllä, mutta lähinnä nappeja tai nuppityylisiä. Nyt tuntuu, että lähes joka toisella vastantulevalla nuorella miehellä on roikkuvat korvikset.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
enenevässä määrin? olet selvästikin verbaalisesti huumori-ihmisiä.
Tuohan on ihan tavallista suomea?
-eri
Joo meidän 11 v poika vaatimalla vaati saada reiät korviin, kun kaikilla luokkakavereillakin on. Oli jo sovittu aika, että mennään laittamaan korut kultasepällä.
Kävikin sitten niin, että kaveriporukan kanssa olivat kiipeilytelineillä leikkimässä ja yhden pojan korvakoru tarttui telineeseen ja repesi irti. Meidän poika tuli itkien kotiin ja sanoi, ettei haluakaan niitä reikiä korviin.
Nykypojat näyttävät 80-luvun naisilta. Permanentti jne.
Koska aikuisilla miehilläkin on. On aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Joo meidän 11 v poika vaatimalla vaati saada reiät korviin, kun kaikilla luokkakavereillakin on. Oli jo sovittu aika, että mennään laittamaan korut kultasepällä.
Kävikin sitten niin, että kaveriporukan kanssa olivat kiipeilytelineillä leikkimässä ja yhden pojan korvakoru tarttui telineeseen ja repesi irti. Meidän poika tuli itkien kotiin ja sanoi, ettei haluakaan niitä reikiä korviin.
Hyvä niin. Lävistykset pitäisi ottaa ammattilävistäjällä, eikä miltään kellokauppiaalta.
Ne kadehtii naisia tai on homoja . Monella helluntai ortodoksi pojalla on lävistykset ja isot renkaat korvissa kuin pitkät hiukset ikäänkuin naisilla. On myös intersukupuolia.
Minä kun vilkaisin pikaisesti että kiveksiä.
Vierailija kirjoitti:
Koska aikuisilla miehilläkin on. On aina ollut.
Aika harvalla aikuisella miehellä olen nähnyt roikkuvia korviksia ta renkaita, kyllä ne on aika huomaamattomia olleet, mitä minä olen nähnyt, jos nyt ei ole Ville Valo tai Jussi69 tms.
Vierailija kirjoitti:
Enentyy lisääntyy enemmän suomea kuule . Ja näin on pitkäletti pojilla uskontolahkoissa on isot renkaat. Meikkiä. Naisten vaatteita. Muslimimiehillä on naisten vaatteita koska varastavat naisilta.
Nykyään on trendikästä julkijulistaa homouttaan.
Olen huomannut saman ja minusta on hienoa, että pojat kiinnittävät huomiota ulkonäköönsä ja käyttävät myös enemmän näyttäviä koruja.
Vierailija kirjoitti:
Nykypojat näyttävät 80-luvun naisilta. Permanentti jne.
Larppaavat myös néégereitä. Kikkurapää pitää saada. Pukeutuvat, puhuvat ja käyttäytyvät yhtä vammaisesti ja ärsyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on trendikästä julkijulistaa homouttaan.
Pitihän se arvata, että homofobikot ilmestyy tämmöiseen ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
On ne ENENTYNYT .
On enentynyt
On ne enentyneet
Muotivillitykset muuttuu ja aina tulee jotakin erilaista. Ei itseäni iske ollenkaan jättimäiset venytyskorvakorut miehillä, mutta olenkin jo keski-ikäinen.
80-luvulla miehillä näkyi näitä roikkuvia korvakoruja, näköjään tehneet comebackin.
Homomiehillä on korvikset. Valkoisella roskaväellä on lävistyksiä ja tatuointeja.
Peer Güntillä on osuva biisi: No piercings, no tattoos.