Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin töitä?

Vierailija
08.10.2008 |

Valmistun pian filosofian maisteriksi, pääaineena englantilainen filologia. Sivuaineita: pohjoismaiset kielet, sosiaalipsykologia, monikielinen ammattiviestintä. Työkokemus: kaupan alalta ja ravintolatyöstä n. 4 vuotta yhteensä, muutama pieni käännöstyö ja nyt yksi isompi käännöstyö tekniikan alalta.

En varmaan pääse käännöstoimistoihin, koska kokemusta niin vähän. Toimistotaidotkin vähän niin ja näin (en kovin hyvä tietokoneiden käyttäjä). Mistä aloittaisin työnhaun...?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin teknisellä kirjoittajalla pitää kyllä tietokonetaidot olla hallussa ja muutenkin lisäkoulutus olisi paikallaan. Kuitenkin mahdollista, koska kerran sulla on kokemusta teknisistä käännöksistä.

Voin sanoa omasta kokemuksesta että pelkillä FM/ engl. filologia -papereille HR-hommien saaminen voi olla hankalaa. Lisäkoulutuksella/ sivuavalla työkokemuksella tuo kyllä on hyvä yksi vaihtoehto. Itse olen nyt HR-puolella ja kokemusta myös teknisestä kirjoittamisesta.

Vierailija
2/5 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen tiesit varmaan itsekin, eli ilmeisesti ei kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käännöstoimistoistakin voi kysellä, vaikka kokemusta olisi vasta vähän. Voithan saada ainakin lisää free-töitä, ja sitä kautta sitä kokemusta lisää.

Vierailija
4/5 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa opetustyö ei oikein kiinnosta. Haluaisin töitä, jossa voisi olla ihmisten kanssa tekemisissä, koska olen ollut lapsen kanssa 2 vuotta kotona... käännöstyö on niin yksinäistä, vaikka toki sekin ihan kiinnostavaa. t. ap

Vierailija
5/5 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös henkilöstövuokrausyrityksiin. Esim. Eilakaisla ja Manpower hakevat asiakkailleen henkilökuntaa, sitä kautta itse sain unelmieni työpaikan. Olin ensin Eilakaislan palkkaamana, ns. alihankkijana puoli vuotta ja siirryin sitten vakkariksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä