Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Marrasmasujen Torstai**

28.06.2007 |

Huomenia!

En huomannut että ois jo pinoa ollut, joten tässäpä alkua..

Eilen illalla harmitti kun mies jäi viel valvomaan kun ite menin nukkuu..piti nimittäin masukki semmoisen potkuttelushown, ettei paremmasta väliä:) Välil tuntui että pitää vaihtaa ihan kylkeä, kun toiseen reunaan tuli niin kovia potkuja..Ihanaa, siel todellakin on eloa! Siis onhan se jo ultrin ja potkutuntemuksin todettu jo moneen kertaan, mutta jotenkin ei oo vieläkään mennyt perille (enkä mielestäni oo mikään hidas:) ) Välillä kun tuntuu ettei tässä mitään raskaana olla, kun ei oo mitään tuntemuksia..oikeestaan nuo potkut ja rintojen kipeys on ainoot todisteet:)

Manna; Meilläpäin on se 3 ultraa ihan vakio joka raskauden aikana, ja nyt sitten saadaan viel neljäskin, joka oli kyl tosi kiva yllätys.

Yazminille tsempitykset ultralöydösten johdosta..ei kai se välttämättä mitään pahaa tarkoita, vai? En oo näistä asioista kyl yhtään perillä, mutta toivon kovasti.

Nyt pitää lähtee jatkamaan aamutoimia..

Milenna ja " Onni" 20+5

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ciao tutti!

Täällä tuntuu kaikki käyneen rakenneultrassa. Olin minäkin eilen lääkärillä ja taas tuli esiin Suomen ja Italian erot. Olen jo kaikkiin vaivoihin saanut jotain lääkettä - Suomessa saisi ensin neuvoja ja kehotettaisiin liikuntaan yms. Täällä syön koko ajan jotain monivitamiinia, viimeksi sain suonenvetoon pulveria, rautaa ja magnesiumia kehotettiin myös syömään ja nyt sain taas jotain uutta selkävaivoihin. Kun kerroin että lennän kohta Suomeen ja kysyin jotain todistusta raskaudesta lentoyhtiötä varten, kehotti italialaislääkärini vain pukeutumaan väljään paitaan " ei se vielä näy" ! No, lopulta hän kuitenkin kirjoitti jonkin " reseptin" etten jää kentälle... Myös ruokailussa tuntuu olevan eroja. Suomessa vannotaan perunan nimeen ja terveellisyyteen. Täällä on kehotettu syömään pastaa, pastaa ja pastaa - vähän myös lihaa ja kalaa. Kun sanoin, että Suomessa syödään joka päivä perunaa, lääkärini kauhistui, että sehän on pelkkää tärkkelystä, syö mieluummin pastaa! Katsotaan nyt kuinka painon käy, kun nyt on tullut vasta 4 kiloa vaikka on kaksi vauvaa ja viikkoja 18.

Meillä siis odotettiin kolmatta vauvaa, kunnes lääkäri ilmoitti että on myös neljäs! Eli kaksi lasta on jo, ja nyt kertaheitolla tuplaantuu lasten määrä. Kahdesta lapsesta neljään tuntuu huimalta erolta kuin jos tulisi kolmas lapsi. Kolme oli joskus haaveissani, mutta neljää en ikinä ajatellutkaan.... Pakkauksista kun puhuitte, ajattelin itse ottaa kaksi pakettia ja yhden rahan, kaksosista kun saa 3 avustusta. Toisesta lapsesta en ottanut taannoin pakettia kun ensimmäisestä oli vasta vuosi, mutta kyllä olen laatikon kannattaja, rahalla ei saa vastaavaa määrää tarvikkeita. Ja sehän on hyvä uutinen jos haalari on sopiva pienellekin - saa nähdä kuinka pienet meidän kaksoset on. Lääkärini kielsi kaiken kotityön ja salaattia painavampaa ei saisi enää nostella, ettei tule supistuksien saati synnytyksen vaaraa liian aikaisin.

Nyt stoppi tälle höpötykselle. Lapset katsoo pikkukakkosta joten äiti jäi taas tänne nettiin jumiin.

Aurinkoista torstaita Italiasta!

Vierailija
2/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se Mauku, joka kyseli, onko kukaan menossa Haikaranpesään. Minä olen synnyttänyt molemmat pojat Kättärillä ja toisen pääsin ruuhkan vuoksi synnyttämään Haikaranpesään ja saatiin sieltä vielä perhehuonekin. Nyt olen ajatellut suoraan ilmoittautua sinne, jos eivät pakota käymään sitä valmennusruljanssia läpi. Se tuntuisi tässä tilanteessa jotenkin turhalta. Katsotaan mitä sanovat.

Oman navan alla potkii nykyään mukavasti. On ihanaa, ettei tarvitse jatkuvasti jännittää, onko asukki vielä hengissä.

Pepi 20+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Lillamamma!

Joku tuossa saoi että pitäis pinon aloittajan laittaa se edellisen päivän pinon linkki siihen alkuun..anteeks, mut pitää myöntää etten osaa sitä tehdä : / Voisin kyl olla aloittamatta pinoja..

Meijän esikolle nous kai viime yönä kuume..tyttö nous kahteen ekrtaan itkemään ja kun kysyin et mikä on, niin valitti että jalkaan koskee. Eka aateltiin että jospa sillä on jotain kasvukipuja tms. mut ei oo kyl aiemmin ollut. Samalla siinää kokeilin että tuntuupas kuumalta koko laps, mut aattelin että kun oli paksun peiton halunnut ottaa, että sen takia on lämpöisempi. No, tänään oli kans lämpöinen, ja sain mitattua kuumeen; 38,5.

Onneks meillä on viel edellisen kuumeen jäljiltä nestemäistä Panadolia, sitä tykkää ottaakin, jotkut lääkkeet kun on niin pahan makuisia, ettei tykkää.

Vierailija
4/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti MILENNALLE kommentoida tuota linkittämistä. Ei se oo ollenkaan vaikeata. Eli kopioit tuosta osoitepalkista tuon osoitteen ja sitten vaan liität sen aloitus tekstiin niin se automaattisesti muuttaa sen linkiksi. Eli copy-pastella pärjää, ei tarvii olla mikään nettinero ;) Eiköhän se onnistu meiltä kaikilta ;)

Vierailija
5/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultra oli siis tänään ja kaikki oli hyvin :) painoarvio oli 345g. Sukupuolesta ei selvää saanu ku jalat niin tiivisti yhessä ja ristissä et ei lähteny arvailee..

Oli se kyllä ihana kokemus :) näki niin selvästi kaikki raajat ym.

Nyt ei kummempia.. on olkapää niin jumissa ettei pysty ees kirjottaa kunnolla..

Vierailija
6/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitin taas kauheesti ultraa ja ku mies ei ees työkiireiltään mukaan päässy :( Olipa outoo käydä yksin ultrassa vaikka olinhan mä muistaakseni kummassaki synnytystapa-arviossaki yksin. En vaan oo np- tai rakenneultrissa ollu koskaan yksin. Onneks kaikki oli vauvalla hyvin eli ihan niin ku kaikki näillä viikoilla kuuluuki olla. Pituutta oli n. 19,5 cm ja painoa n.318g. Tuntuu niin vähältä painolta verrattuna siihen mitä monet on kirjotellu mut tytöt on ollu syntyessään pieniä (esikoinen 3060g ja kuopus 2570g) joten kysyinki ultraajalta et onkohan se niin et mulle syntyy pieniä vauvoja. Ultraaja vastas et yleensä se on niin koska oishan se pienen ihmisen vaikee punnertaa maailmaan 4-5 kilosta. Totta! Ja nyt oma pikkunen potkiiki just masussa: taitaa tykätä ku syön mustikkarahkaa ;)

Muiltakin oli ihania ultrakuulumisia sekä tänään että eilen!

lillamamma:): Kolmatta täällä odotellaan eli meillä on tytöt 5 ja 3v odottamassa et syntyykö marraskuussa pikkuveli vai -sisko :) Ei oteta äippäpakkausta kuten ei kuopuksellakaan. Esikoisen äippäpakkauksessa oli ihana vihree haalari jossa nalleja ja makuupussiki miellytti niin et oikeen teki mieli käyttää niitä kuopuksellaki. Samoin haluun käyttää niitä edelleen tällä kolmannellaki ku on niin nätit. Vaatteita meil on kivasti paitsi jos poika tuleen ni ei oo noita unisex vaatteita ku ihan 70 cm asti ja vaan joitain sellasii. Kuopuksen aikana ostettiin rahalla, jonka sai jos ei ottanu äippäpakkausta, itkuhälyttimet ja pehmee kantokoppa. Nyt täytyis ostaa uus sitteri ainaki. Mä meen synnyttämään Jorviin jossa tytötki on syntyny.

Tarald ja tiitiäinen 19+5

Vierailija
7/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taraldille piti kommentoida kun itse mietin ihan samaa!!! Siis tuota vauvan painoa. Meille annettiin arvioksi 286g ja taitaa olla " hännänhuippu" tässä ketjussa :) Viikkoi miul tais olla tosin vasta jotai 19. Mut ultraaja sanoi että ihan koko kyllä vastaa viikkoja.

Esikko painoi 2915g syntyessään ja oli 47.5cm pitkä....eli melkoisen pieni hänkin.

Nyt en taaskaan muista muita juttuja, sorry omanapaisuus :)

Nasulina rv 20+4 (?)

Vierailija
8/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä pino ylimmäiseksi kun näkyy taas kaksi pinoa olevan pystyssä. Että jos tähän kirjoitellaan...

Vierailija
9/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna unet loppui sitten jo puoli 7 aikaan, vaikka monena aamuna olen kevyesti 10 asti koisannut.

On se vaan jännä tunne tietää kumpaa sukupuolta vauva tulee olemaan. Ei voi olla miettimättä pikkuista poikaa. Vaikka eihän se nyt vielä 100% varmaa olekaan, mutta kyllä uskoisin että se poika on kun kätilö sen asian kolmeen kertaan tarkisti ja joka kerta vehkeet löytyi. Siellä se vauva varpaitaan kipristeli ja peukaloaan imi. Hassua miten se jo näyttää muodoiltaan ja liikkeiltään ihan valmiilta vauvalta.

Kysyin mieheltä ultran jälkeen että miltä se tuntuu kun poika syntyy esikoisena. Sanoi että ei sillä ole väliä onko tyttö vai poika. Mutta kyllähän minä sen hymyn naamalla huomasin kun kätilö pojun pippeliä kuvaruudulla esitteli, että näki että mies on mielissään. Ja kyllähän se varmaan mieluinen kaveri on kuhan vähän kasvaa. Johan tuo metsästysreissua pojan kans suunnitteli. Ja kun tuo mies niin paljon koneiden kanssa hommailee, niin minä jo sanoin että jos tyttö tulee niin raukasta tulis varmaan tosi miesmäinen kun isän perässä joutus koneita rassailemaan. Vaikka taitaa kuitenkin yleensä niin käydä että lopulta ne tyttölapset on niitä isän lellikkejä. No mutta pääasia että terve lapsi on ultrien mukaan tulossa. Mutta onhan se mukava tietää ettei " äidinvaistot" ihan metsään menneet, kun jo ihan alussa sanoin että poikaolo on.

Siivoamaan pitäisi ruveta, mutta ulkona sataa taas vaihteeksi vettä. Makkari ois kyllä pakko siivota, kun on koirat kantaneet lakanat ja nurkat täyteen hiekkaa ja karvaa. No pitää ruveta vahtaamaan tuota säätilaa, että jos jossain välissä pystyis nopeasti petivaatteita ulkona käyttämään.

Sanle ja DJ 20+2

Vierailija
10/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenpa minäkin kurkkaamaan... Tänään pitäis mennä alennusmyynneistä vähän etsimään vaatetta. Tympäisee vaan kun ulkona sataa vettä.

Esikoinen herätti taas 6.30 :/ Vaikka unta olis riittänyt kyllä pitemmälle.

Rv 19+2

Vierailija
11/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pojankaa tänne siskon lapsia hoitamaan, tylsää kun on näin huonot ilmat joutuu sisällä keksiä puuhaa. Onneks näil pojilla on vaikka mitä=)

Oon yrittäny jos mies tuntisi liikkeitä mutta ovat vielä niin hentoja ettei se mitään tunne. ehkäpä piakkoin=)

En muista kerroinko jo mut ensimmäinen ostos on tehty, mielettömän ihana hellunen valkoinen nallekarhu haalari 56cm.

Esikoisen kanssa kun mulla oli syntymästä lähtien se äippäpaketin haalari, sehän hukku sinne, mut silloin ei ollu rahaa niin nyt päätin etten enään rupea käärimään hihoja ja pulttuja!

Jostain täältä keskusteluista luin että se äp07 haalari olis nyt pienempää kokoa kun ennen? Sopis vallan mainiosti jos se olis pienempi niin se menis meidän talvivauvoille talvella eikä kesällä.

Eipä nyt taas muuta, hauskaa päivää=)

Pähkinäneito 18+2

Vierailija
12/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haukotus* heti alkuun...jälleen on väsy päällä, nyt tuli nukuttua 5,5h sentään...onhan se parempi kuin edellisen yön 2h, mutta melko painavalta tuntuu tuo pää ja silmätki tuntuu niin raskailta. Onneksi on nyt sentään torstai ja kohta viikonloppu että pääsee kunnolla lepäämään toivottavasti :D Ja enään ei ole kuin pari viikkoa töissä, niin alkaa lomakin...siis kesäloma...jeeeeeeee. :D

Nyt satelee sitten täällä Oulussakin ja on vähän ankean oloinen ilma, mutta tekee se hyvääkin tuo sade...ainakin meijän vuokra kasvimaalle :D...eipähän tarvi ite käyvä kantelemassa joesta vettä sinne saavikaupalla. :)

Nyt ei oikeastaan mitään erikoista asiaa ollu :) Mutta jos tulleepi jotain, niin kirjotan sitte myöhemmin. Nyt täytyy palata työn ääreen, ettei pomo tuu valittaan ;) hehe

Hyvää alkanutta torstaita kaikille. :)

Vierailija
13/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oltiin rakenneultrassa ja kaikki oli oikein hyvin:) vauvan koko vastas viikkoja mut lääkäri ei kertonut et kui pitkä ja minkä painonen.

Aika oli varattu klo:10.15 mutta sisälle pääsin noin klo 12.00 eli istuin odottamassa takapuoli puuduksissa kaksi tuntia, olivat heidän ajat vähän myöhässä. Tänne paikalliseen eli uudenkaupungin sairaalaan

on saatu uusi ultrakone, sain katsoa vauvan kasvon piirteitä 4dnä,

olo oli kuin olisi katsonut esikoista sieltä monitorista. Oli kyllä söpö!!

Sukupuoltakin kysyin mutta napanuora peitti sen täysin. No tyttö olo senkun vaan vahvistuu.

Vauvan potkut tuntui edellis päivänä, se oli ihana tunne " vihdoinkin"

no on niitä odotettukin.

itselläni ei ole mitään nukkumis vaikeuksia, en edes herää öisin vessaan jollei esikoinen herätä. Viime raskaudessa ramppasin 2-3 kertaa yönaikana vessas.

ansku ja masunasu 18+3

Vierailija
14/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa outoa kun on näin pimeetä =). sitä oikein yöllä pelästyi kun nousi vessassa käymään.

Onnea ultrakuulumisista kaikille! Yazmin, uskon että vauvallasi on loppua kohden kaikki jo ok, yhdellä tutulla oli sama vaiva pojan kanssa, mutta terve poika tuli!

Itse tuli onnuttua tämän jalan kanssa lääkäriin ja lepolomallehan sitä joutui. Tänään kävin verikokeissa joten saas nähdä onko edessä sairaalareissu vai ei. Lääkäri veikkasi suonikohjujen vain tulehtuneen mutta eipä uskaltanut varmaki tulppaakaan pois sulkea. Joten nyt sit vaan ootellaan...

Taidampa mennä keittään vielä kahvit....

Eppuliina rv 20+6

Vierailija
15/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eillen oli vihdoin odotettu rakenneultra. Mentiin koko perheen voimin asukkia ihailemaan. Siellähän se istuskeli käsi poskella, mitä lie tuumaili! Ja tietysti jalat tiiviisti yhdessä ettei yhtään päässyt vilkasemaan mitä sieltä olis löytyny ;)

Kaikki oli niinkuin pitikin. Viikot ja kasvu vastasivat toisiaan.

Lapset oli tosi innoissaan, varsinkin 7v katsoi tarkasti. Meidän 4v yritti katsoa syökö vauva jugurttia,koska äiti söi sitä aamulla. Hoitajaa nauratti kovasti lasten kommentit.

Nyt sit vauvelin näkee seuraavaksi kun päättää syntyä. Johon toivottavasti menee vielä ainakin 18 viikkoa.

Eillen olin ekan iltavuoron töissä s.loman jälkeen. Rauhallisesti kun käveli sujui hommat ihan hyvin, vaikka kyllähän 22 jälkeen paikat oli taas kipeät. Masun kasvun huomasi oikein hyvin 3viikon poissaolon jälkeen. Ennen työpaita peitti masun hyvin, nyt sitä ei peitelly mikään vaan iso kumpu pilkisti paidan läpi. Asukkaat kommentoivat että sulla on toi vatsa kasvanu sitten viimme näkemältä johon sitten vaan nauraen vastasin et juu, sitä tämä grilli kausi teettää. Varokaa vaan!

Hitsi kun meinaa flunssa iskeä. Parina iltana on ollut vähän kuumetta. Kurkku on niin kipeä ettei tahdo kärsiä puhua. Yöt sujuu vielä huonommin kun ennen. Yölläkin pitää nousta juomaan jotain kuumaa kun kurkkuun niin sattuu. Kylmä ja kuuma on vuoron perään. Ja kun ei oikein mitään troppia voi ottaa.

Muutenkin yöt on sellaisia pätkittäisiä. Jos herää ei uni tuu millään uudestaan. Lapset onneksi nukkuu tosi hyvin, niinkuin aina.

Mulla on ollu aina odotusaikana niin ettei mun tartte hypätä vessas. Käyn aika harvoin niinkuin ennen odotustakin. saatan tehdä töissä 8 tunnin päivän ilman yhtään vessassa käyntiä eikä koskaan yöllä tartte sen takia nousta.

Noista jalkakivuista on ollu puhetta. Mulla on myös tullut oik.pohkeeseen kipuja. En miellä niitä krampeiksi koska kramppi on kuin suonenvetoa. Vaan kipu on tosi voimakas,puristava ja yhdessä paikassa. Ilmestyy aina jos on kävellyt kauan ja sit kun pysähtyy kipu iskee. Magnesiumia olen yrittänyt syödä mutta en oikein osaa sanoa onko siitä apua. Jos kyseessä olisi veritulppa pitäisi alueen olla kuuma,arka ja turvonnut joten siitäkään ei ole pelkoa.

Tiedä sitten mistä johtuu.

Mutta nyt on pakko lopettaa ja ruveta laittamaan ruokaa. Isäntä oli tehny mukavan yllätyksen kun olin iltavuorossa. Oli käyny muksujen kans kaupassa ettei mun tarvinnu nyt aamusta lähteä. Mukavaa kun sai olla aamun rauhassa kotona, illaksi meenkin taas töihin.

72oinas 21+6

Vierailija
16/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa pikku hiljaa tympiä tämä sisätiloissa könöttely. Sateenvarjon kanssa kyllä juoksen kauppaan joka päivä, mutta mihinkään kävely- tai pyörälenkeille ei oikein tee mieli lähteä kastumaan. Luonnollehan sade kyllä on enemmän kuin tervetullut.

Ultrassa on taas moni käynyt. [b]Yasminille[/b] tsemppiä! En tiedä tuosta aiheesta mitään, mutta lohdullisia vastauksia olit kysymykseesi saanut eilen omassa aloituksessasi. Toivotaan, että vaiva katoaisi ennen vauvan syntymää!

(.) Väsyttää! Eilen meni kuoron illanvietossa tosi myöhään ja yöllä heräilin aivan koko ajan. Oli vaikeaa löytää mitään hyvää asentoa, kun tuo masu tuppasi koko ajan olemaan tiellä... Ihana se silti on, vaikka pidänkin siitä huomattavasti enemmän päiväsaikaan ;-) Eilen ostin kuorokaverilta tukivyön, koska meillä on konsertti tulossa, jossa pitää seistä pitkään. Jännästi olen huomannut masun jo nyt kipeytyvän pitkästä seisomisesta. Mitenköhän selviän oikeasti ison masun kanssa?! Kääkäti!

Päiväpinon aloittajille pyyntö:

Voisitteko linkittää eilisen päivän keskustelun uuden pinon alkuun? Ainakin minä käyn aina lukemassa eilisen myöhäiset kirjoitukset, joten se linkki olisi kiva. Sillä tavalla pystyisi helposti selailemaan myös monen päivän keskustelut kerralla, jos on vaikka ollut jossain reissussa. Kaunis kiitos!

RvaRuljanssi ja Nuu 18+2

Vierailija
17/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille pulleromassuille..heh...Juuri tuossa joku kirjoitti ettei ole pahemmin muita raskaus merkkejä kuin rinnat arat ja potkuttelut massussa...sama vika...toisaalta ihan mukavaa!

Meille olisi tulossa kolmas vintiö 23.11,eli olen enemmän kuin iloinen ettei ollut alku raskaudessa edes sitä normaalia kamalaa väsymystä tms.

Virtaa riittää kummasti...Joko täällä kaikki marrasmasut on käyny toisessa ultrassa?Meillä se on ihmeen myöhään...ensi viikolla vasta,mutta toisaalta se meni ehkä sen takia niin pitkälle,kun me käytiin viikolla 11 istukkanäytteessä ja tulloin sikiöntutkimus yksikö lääkäri sanoi,että menen sinne niille ultrattavaksi sitten.

Lääkäri seuraa silloin tarkasti vauvan sydäntä ja aivoja,että kaikki varmasti on hyvin.

Meille siis tulossa terve POIKA vaavi!!

Onko täällä muita jotka odottaa kolmatta tai jopa useampaa?Olen kovasti miettinyt ottaisko äippä pakkauksen vaiko ei?Olin päättänyt jo heti alkuun etten ota sitä enää kolmatta kertaa,mutta kävin kelan sivuillla ja oli se vaan ihana:o)

Jotenki se pakkauksen haku ja sisällön hiplaaminen kuuluu siihen raskauteen...

Noh,mutta päivän jatkoja kaikille tasapuolisesti!!

Kohta kolmesti äiti ja pikkunen 18+6

Vierailija
18/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan lillamamma!

Meille on myös tulossa kolmas. Ennestään 7v tyttö ja 4v poika. (jotka tappelee just tuolla lastenhuoneessa, vaihteeksi) Kolmannen sukupuoli on salaisuus. rakenneultrassa käytiin eillen ja kaikki on hyvin.

Mä mietin kans tota pakkausen ottamista. Eka meinasin etten ota mutta isäntä sanoi että otetaan koska se on tarpeellisempi kun raha jonka siitä saa. Ja nyt kun olen kelan sivuilta pakkausta ihaillut en malttaisi olla edes sitä ottamatta. Olen samaa mieltä että se pienten vaatteiden hiplaus kuuluu raskauteen.

Mutta nyt takas kotihommiin!

72oinas 21+6

Vierailija
19/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin aivan mainita omat lapseni,eli esikoinen on tyttö kohta 6v.,poika kohta 2v.

Esikoinen tuumasi hyvin vauva uutisista:" tämähän meni sitten hyvin,minä saan pitää oman huoneen ja pojat saavat yhteisen..."

Aika osuvasti sanottu...missäs päin täällä ihmiset synnyttää?Minä menen ehdottomasti naisten klinikalle!

Joo,ei se raha sen pakkauksen sijaa ole mikään hulppea,ei se niin paljon rikastuta että kannattais pakkaus vaihtaa euroihin...ja se puku siinä pakkauksessa tosiaan on paljo pienempi kuin ennen...

Onnellista odotusta pulleromasulle;o)

Vierailija
20/22 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan lillamamma!!!

Tässä valmistaudun töihin lähtöön ja oli vielä pakko tulla katsomaan mitä tänne on kirjoitettu.

Mä odotan jo tuota masun kasvamista vaikka tiedänkin, että sitten loppuajasta kaduttaa tää lause, mutta.....silti....olis kiva kun sen jo selvästi näkis. Onhan tuohon kumpua kasvanut ja työkaverit sanoivat, että sen jo huomaa, mutta kumminkin.

Kurja ilma koettelee. Tosin iltahan menee töissä, joten ei siinä mielessä väliä. Toivotaan, että saadaan viikonlopuksi hienot kelit.

Onkos täällä muille tullut minkäänlaisia himoja???

Mulla lähinnä niin päin, että on ruokia jotka ei maistu kuten kana ja liha...grillatessakin syön mieluummin niitä jauhelihamössöpihvejä.

Mutta onhan sentään yksi himo...greippi!!! Voi nam!! Ihan huippuhyvää vaikka en ole ennen edes hirveästi syönyt. Nyt piti ostaa greippilimsaa, greippejä, alkoholitonta lonkeroa jne...

Nyt kun puheeksi tuli niin taidanpa mennä syömään yhden greipin ja lähteä töihin....

Dragondream+kirppu 22+1